Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як рухова активність впливає на здоров'я?
підручник “Я досліджую світ”; свій робочий зошит частина 2; ручку та кольорові олівці.
Крок 4. Завдання 2.
Під час підкорення Говерли батько Вівчар занотував у своєму записничку замітку про зміни, які спостерігав у природі. Ось що у нього вийшло: Якої пори року відбувалася мандрівка?
Крок 5. Подивись відео про похід на Говерлу.
Як гадаєш, які враження в учасників походу? Поміркуй, у яку пору року міг здійснюватися похід, що на відео.
Крок 6. Завдання 3.
Поспостерігай за змінами у природі, за бажанням створи малюнок. Подивись відеокліп "А в природі вже пахне весною".
Які ознаки весни можна побачити на відео?
Крок 7. Завдання 4. Для родини Вівчарів гори — улюблене місце відпочинку. Намалюй і опиши місце, де подобається відпочивати тобі.
Переглянь відео і пограй вдома у гру "Швидкі руки та ноги". Залучи до гри своїх рідних.
Розкажи, як відпочинок впливає на здоров’я.
Крок 8. Завдання 5.
Двзнайся скільки часу витратили родини, пвдкорюючи Говерлу?
Крок 9. Муті вирішив навчити своїх родичів виготовляти паперові скульптури. Він провів майстер-клас — заняття, на якому той, хто добревміє щось робити, навчає цього інших. Зроби подібні фігурки.
Візьми аркуш паперу.
Спробуй зібгати його, скрутити, зігнути. Відчуй, який він слухняний, як набуває пружності й пластичності. Поміркуй, яку фігуру тобі хочеться створити, та надай
Крок 10. Оціни, наскільки тобі вдалося змайстрквати паперову скульптуру.
Крок 11. Відпочинь.
Крок 12. Почнімо працювати в твоєму зошиті
Крок 13. Завдання 1.
Познач смайликом 😊 те, що впливає на здоров'я позитивно; 😞 - негативно.
Урок завершено!Що тебе сьогодні найбільше вразило?Як думаєш, чи сумує
※※※※※※