8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як рухова активність впливає на здоров'я?

Про матеріал

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як рухова активність впливає на здоров'я?Тема 8. Рух і час урок № 12

За потреби скористайтесь посиланням на дистанційний урок


https://uk.padlet.com/allyourknowledgebeginswithwonder/12

Перегляд файлу

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як рухова активність впливає на здоров'я?


Тема 8. Рух і час урок № 12 ALINA YABLONSKA 14 КВІТНЯ 2020, 20:50

підручник “Я досліджую світ”; свій робочий зошит частина 2; ручку та кольорові олівці.


Крок 4. Завдання 2.

Під час підкорення  Говерли батько Вівчар занотував у своєму записничку замітку про зміни, які спостерігав у природі. Ось що у нього вийшло: Якої пори року відбувалася мандрівка?

Крок 5. Подивись відео про похід на Говерлу.

Як гадаєш, які враження в учасників походу? Поміркуй, у яку пору року міг здійснюватися похід, що на відео.

Підкорення Говерли) Найвища точка в Україні ) 2061 м.

за авторством Max Prof

YOUTUBE

Крок 6. Завдання 3.

Поспостерігай за змінами у природі,  за бажанням створи малюнок. Подивись відеокліп "А в природі вже пахне весною".

Які ознаки весни можна побачити на відео?

А в природі вже пахне весною за авторством Тетяна Корнієнко

YOUTUBE

Крок 7. Завдання 4. Для родини Вівчарів гори — улюблене місце відпочинку. Намалюй і опиши місце, де подобається відпочивати тобі.

Переглянь відео і пограй вдома у гру "Швидкі руки та ноги". Залучи до гри своїх рідних.

 Розкажи, як відпочинок впливає на здоров’я.

Рухлива гра "Швидкі руки та ноги" за авторством ProSport MG

YOUTUBE

Крок 8. Завдання 5.

Двзнайся скільки часу витратили родини, пвдкорюючи Говерлу?

Крок 9. Муті вирішив навчити своїх родичів виготовляти паперові скульптури. Він провів майстер-клас — заняття, на якому той, хто добревміє щось робити, навчає цього інших. Зроби подібні фігурки.

Візьми аркуш паперу.

Спробуй зібгати його, скрутити, зігнути. Відчуй, який він слухняний, як набуває пружності й пластичності. Поміркуй, яку фігуру тобі хочеться створити, та надай

Крок 10. Оціни, наскільки тобі вдалося змайстрквати паперову скульптуру.

Крок 11. Відпочинь.

Фізкультура/руханка за авторством MON UKRAINE

YOUTUBE

Крок 12. Почнімо працювати в твоєму зошиті

Крок 13. Завдання 1.

Познач смайликом 😊 те, що впливає на здоров'я позитивно;  😞 - негативно.

Урок завершено!Що тебе сьогодні найбільше вразило?Як думаєш, чи сумує

※※※※※※

pdf
Додано
28 квітня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку