Розробка уроку з англійської мови для 2-3 класу на тему "My working day"
Використані різни види та методи роботи з класом, присутні наочні матеріали.
Цікавий вид метод роботи в заключній частині уроку для закріплення матеріалу.
Тема. My working day.
Мета. вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення, розвивати фонематичний слух. вчитися описувати свій робочий день та робочі дні інших людей. вправлятися у техніці читання та перекладі, вчити розуміти зміст прочитаного, виділяти з тексту головне.
формувати навички та вміння інтелектуальної праці, розвивати пізнавальну активність учнів; сприяти формуванню інтересу до вивчення культури країни, мова якої вивчається, розвивати вміння вести коректну (ввічливу) бесіду з дорослими та ровесниками.
Обладнання. Дидактичний матеріал, картки для вивчення часу, технічні пристрої
Перебіг уроку
1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.
Greeting. 1. Привітання
- Stand up! Good morning\afternoon, children.
- I`m glad to see you
2. Фотенична зарядка [T][W]
- Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are.
Up above the world so high
Like a diamond in the sky
3. Лексична зарядка
-How are you?
-What day is it today?
- What date is it today?
- What time is it?
-What the weather is it today?
2. Основна частина
2.1 Актуалізація опорних знань
Давайте згадаємо вирази до теми сьогоднішнього уроку. Погляньте на малюнки і повторіть за вчителем.
Який же розпорядок дня без годинника? Давайте згадаємо, як сказати, котра година.
Прочитайте речення .
Співвіднесіть речення і малюнок. ( На дошці)
2.2 Повідомлення теми і мети уроку
-Today we talk about time, your working day and free time.
2.3 Подання нового матеріалу
- Ще нам потрыбно вивчити як сказати « без 15», «15 после 5», «половина»
2. Look and say
2. 4 Физкультхвилинка
3. Заключна частина
3.1 Роскажи по малюнкам про свій день
In the morning I . Then I . I’m a tidy person. I and . I at . After breakfast I and . I have at the school canteen. I come at . After I usually play . Sometimes I do my . I like to play with my in the . After I watch . I go to at .
3.2 Скласти 4 речення про те, що Сью робить у певний час.
3.3 Домашнє завдання.
- Друкований зошит, с 24-25
2,3,4