Мета: уведення нових ЛО, розвиток навичок діалогічного мовлення, закріплення нових ЛО в усному мовленні, розвиток навичок роботи в групах та самостійно, розвиток критичного мислення учнів івні права з чоловіками
upbrining/виховна
-виховувати культуру спілкування, повагу до протилежних точок зору
equipment/обладнання
-підручник, , ноутбук, роздатковий матеріал, наочність
Unit 2. Make Up Your Minds!
Урок 12 (1). Майбутні перспективи випускників школи
Мета: уведення нових ЛО, розвиток навичок діалогічного мовлення, закріплення нових ЛО в усному мовленні, розвиток навичок роботи в групах та самостійно, розвиток критичного мислення учнів.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ МАТЕРІАЛУ
Lead in
На дошці розміщені дві картки "I am a schoolboy (-girl)" "I am an employee "(див. додаток). Також на дошці розміщені хаотично фрази (див. додаток) з вправи 1 на сторінці 44. Учнів розділити на групи. Дати учням час для обговорення, що відноситься до першої категорії, а що до другої.
Після обговорення команди по черзі називають характеристики та пояснюють, чому обрали саме їх до тієї чи іншої категорії.
Бесіда з учнями:
T.: How can you characterize your class at all? Try to use such word-combinations to explain your opinion.
Учні розповідають про свій клас, даючи характеристику класу в цілому.
T.: What kind of character must an employee have? Besides this list.
Учні називають характеристики, що повинен мати робітник чи претендент на роботу.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Vocabulary Presentation
Reading
Pre-Reading Stage
Вправа 2 на сторінці 44 - 46
Бесіда з учнями за темою тексту:
T.: What does it mean? " a gap year". What do you think about it?
Учні намагаються пояснити значення словосполучення.
T.: It is usually named a year of holidays for students at the University when he goes abroad, for instance. So the Ukrainian equivalent of this word is "академічна відпустка". What do you think about gap year? Why do students take it?
Ps.: for volunteering, studying abroad, travelling or illness.
T.: Good ideas! So look at the new words for our topic. You have a table with them. I explain you a meaning of the new words and you find the Ukrainian equivalents.
Учні отримують лист з табличкою, де представлений переклад слів, але в хаотичному порядку. Учитель дає пояснення з прикладом, учні знаходять або самі здогадуються значення слова (див. додаток):
|
|
T.: "confidence" - can you remember a word "a self-confident person"? I can say that I have confidence in you. The feeling or belief that one can have faith in or rely on someone or something.
"an employer " - A person or organization that employs people.
" a fee" - A payment made to a professional person or to a professional or public body in exchange for advice or services.
"a founder " - A person who manufactures articles of cast metal; the owner or operator of a foundry.
"persistence" - The fact of continuing in an opinion or course of action in spite of difficulty or opposition.
"a volunteer " - A person who freely offers to take part in an enterprise or undertake a task.
"to mature " - having reached a stage of mental or emotional development characteristic of an adult
"to trust" - It is characteristic or predictable for someone to act in the specified way.
"extended" - Made larger; enlarged.
"faint-hearted" - Lacking courage; timid
"isolated" - Far away from other places, buildings, or people; remote
" remote " - synonym to the word isolated
"tough" - strong enough to withstand adverse conditions or rough handling
"overseas" - In or to a foreign country, especially one across the sea
" conduct a survey " - to ask people about something to make a statistical data
"get insight" - to understand
" work on " - to do something for a long time, for example, a project
While Reading Stage
Ознайомившись з новими слова, учитель ділить клас на 4 групи. Кожна група отримує табличку для заповнення:
Skills for work |
Reasons for taking a gap year |
Activities for a gap year |
Advantages and disadvantages of a gap year |
|
|
|
|
Завдання кожної групи прочитати свій абзац та заповнити колонку до інформації свого абзацу (колонки розташовані у відповідності з абзацами тексту).
Перший раз читання - загальне розуміння своєї частини тексту.
Друге читання - пошук необхідної інформації.
Учні виконують завдання самостійно в групах, обговорюють та заповнюють свою колонку.
Post Reading Stage
Обговорення всім класом змісту тексту. Робота з табличкою. Групи діляться інформацією та заповнюють її.
Учні визначають головний зміст тексту, вибравши варіант з пропонованого:
Вправа 3 на сторінці 46
Учні працюють разом всім класом:
a + b+ c+ d+ e+ f+ g-
Вправа 4 на сторінці 47
PLAY A GAME
На дошці знаходиться табличка (можна намалювати самостійно або зробити з листа А3 за прикладом (див додаток):
a. to become fully grown or developed |
b. someone who does something without being paid |
c. the belief that you have the ability to do things well or deal with situation successfully |
d. a quality that gives a person ability to continue to do smth although this is difficult |
e. abroad |
f. to believe that somone is honest and will not harm you, cheat |
g difficult |
h. increased, longer in time or bigger in size |
i. not trying very hard because you do not want to do smth, or you are not confident that you can succeed |
Примітка:Учитель може роздрукувати з додатку на окремих листах ці вислови (див. додаток) та зробити табличку на дошці. Також окремо підготувати слова.
На дошці розміщенні у послідовності, вказаній за підручником слова (див. додаток). Учитель готує цифри від 1 до 10. Ділить клас на команди. Команди тягнуть жереб, хто розпочне хід перший.
Хід гри.
1. команда робить перший хід, називаючи зі списку номер слова, який буде вгадувати. Наприклад, We choose the word number 1. Учням дається 30 секунд на те, щоб вирішити, яке з тверджень підходить. Називають літеру твердження.
2. Якщо вгадали - учитель під твердженням наліплює номер слова, наприклад 1 . Та команда отримує один бал. Якщо невірно, команда не отримує бал, а хід переходить іншій команді.
3. Виграє команда, що отримала більшу кількість балів.
Відповіді до вправи: 1c, 2h, 3i, 4j, 5a, 6e, 7d, 8g, 9f, 10b.
Вправа 5на сторінці 46
Учні працюють самостійно або в парах, знаходячи слова, що відповідають поясненням:
Відповіді до вправи: a. to gain skills, b. remote corner, c. to work on, d. conducting a survey, e. to get inside into, f. faint-hearted, g. isolated, h. fall over
Відповіді порівнюють разом всім класом та обговорюють помилки.
Speaking
Учні обговорюють в міні-групах питання різних видів роботи, якою можна займатися в академічній відпустці. Для цього використовуємо картки для спілкування:
Учні в групах отримують по одній Speaking Card та обговорюють самостійно ситуацію, яка їм дісталась. Після озвучують свої тези.
Вправа 7 на сторінці 48
Учні обговорюють питання до вправи в міні-групах та разом з класом:
Reading for gist and specific information
Вправа 9 на сторінці 49 - 50
Учні діляться на дві команди: одна шукатиме інформацію про Heather, інші - за Phil.
Спочатку учні читають повністю текст для того, щоб зрозуміти в цілому, про що йде мова - reading for gist.
Учні читають другий раз та обговорюють з групою - reading for specific information
Після прочитаного, команди заповнюють табличку до завдання b:
Heather |
1 |
3 |
6 |
8 |
9 |
Phil |
1 |
2 |
4 |
6 |
8 |
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Підведення підсумків уроку
Домашнє завдання
Вправа 8 на сторінці 48