Урок " Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3"

Про матеріал
Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Для забезпечення активної інтелектуальної роботи учнів на уроці використано різні методи, прийоми, дібрано різноманітні завдання, вправи,що становить певний інтерес для учнів.
Перегляд файлу

Тема. Задачі на визначення часу за циферблатом годинника.  Вправи на використання таблиць множення числа

Мета: закріпити вміння учнів визначати час за годинником; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на зменшення числа у декілька разів, виконувати дії над іменованими числами; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати уважність, любов до математики.

 Засоби навчання:  мультимедійний комплект, листи

 Ключові компетентності: математична компетентність, уміння вчитися

впродовж  життя, соціальна.

Тип уроку.Комбінований.

Перебіг уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Ми починаємо урок,

А на уроці ми…

Уважні! Розумні!

Організовані! Кмітливі!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Демонстрація навчальної презентації.

Усні обчислення

1. Розв'язування задач на час.

1) Урок тривав 40 хв і закінчився об 11 год 15 хв. О котрій годині розпочався урок?

2) Урок триває 40 хв, а перерва – 10 хв. Скільки часу тривають разом урок і перерва? На скільки 50 хв менше від 1 год?

3) Вистава закінчилася о 10 год 30 хв вечора. Коли почалася вистава, якщо вона тривала 2 год 10 хв?

4) Магазин закрився на обідню перерву о 14.00. О 15.00 він відкрився для роботи. Скільки часу тривала обідня перерва?

5) Перерва розпочалася о 10 год і тривала 20 хв. Коли розпочався наступний урок?

2. Віднови рівності

3 • 4 + 3 = 3•

3 • 6 – 3 = 3 •

3 • 5 + 3 + 3 = 3 •

 3. Хвилинка каліграфії.

1) Скільки годин триває доба?

2) Скільки хвилин триває година?

3) Скільки секунд у хвилині?

4) Скільки місяців триває рік?

5) Скільки місяців триває кожна пора року?

4. Рухлива вправа.

 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми повторимо, як визначати час за годинником.

 IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

Робота за підручником «Математика» Г. Лишенко, с. 87-88.

Завдання 2. Усне виконання завдання.

Завдання 3. Усне виконання завдання.

Завдання 4.Використання циферблата. Розв'яжи задачу.

Завдання 5. Самостійне виконання завдання.

 Фізкультхвилинка.

 V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.

1. Робота над задачами.

1)  Батькові 34 роки, що на 26 років більше, ніж сину. Скільки років сину?

2) Від смужки завдовжки 100см відрізали 3 рази по 2 дм. Скільки санти-метрів смужки залишилось?

2. Коментоване розв'язування завдання.

1 год – 25 хв   

2 дм – 5 см      

21 дм + 9 дм

35 хв + 10 хв

3. Виконання дій з іменованими числами.

Самостійне виконання. Один учень працює біля дошки.

2 доби – 18год

93 хв – 1 год   

56 с + 4 с

15 год + 9 год 

17 хв + 323 хв 

82 с – 1 хв

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ «Загадкові листи»

  • Обери лист, який ти хочеш відкрити.

(«Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…), «На уроці я запам’я-тав/запам’ятала», «Найкраще мені вдалося…», «Найбільше мені сподобалося», «Труднощі виникали», «Урок завершую з настроєм…»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку