Урок "Захоплення(можливості)мого друга"

Про матеріал

Тема уроку:Захоплення (можливості)мого друга.

Мета уроку:

Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Захоплення(можливості) мого друга;

-формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання;

-формувати навики роботи з підручником та зошитом із друкованою основою.

-формувати уміння читати і писати у швидкому темпі;

-формувати уміння конкретизувати набуті знання та використовувати їх на практиці;

-формувати уміння запитувати та надавати інформацію щодо своїх умінь та навичок;

-формувати уміння активно застосовувати мову,що вивчається;

-формувати уміння ефективно співпрацювати під час роботи в парах;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

-формувати вміння працювати за зразком та вказівками вчителя;

-формувати вміння до оцінки якості відповідей своїх товаришів;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах,робота з підручником,самостійна робота

Тип уроку:комбінований

Обладнання:підручник,зошит,презентація ,наочність,

роздатковий матеріал

Очікуваний результат:учні повинні показати свої знання по вивченій темі,використовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал в усному та писемному мовленні при різних видах роботи.

План уроку

1.Організаційний момент

  • ü Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

What's the weather like today?What day(date,month)is it now?

  • ü Повідомлення теми та мети уроку
  • Today we'll speak about the abilities of our friends and learn some grammar points .Let's start our lesson.

2.Введення в іншомовне середовище

  • Ø Повторення лексичного матеріалу по темі:

Fill in the columns

Play Ride Use

Basketball,computer games,the piano,chess,football,the violin,a bike,a horse,a motorbike,a camel,a computer,the internet.(учні розміщують потрібне слово у правильну колонку-робота біля дошки)

3.Лексична зарядка

T-P1,P2

Учитель по черзі задає питання,учні відповідають:

Can you play basketball?

Yes,I can/No,I can't.

4.Перевірка домашнього завдання

Вибірково(вправа з робочого зошита з друкованою основою)

5.Фізкультхвилинка

6.Робота з темою уроку

  • v Введення граматичного матеріалу(презентація)

Учні дивляться презентацію про особливості вживання та відмінювання модального дієслова can потім самі утворюють правило,вчитель допомагає,при потребі.

  • v Закріплення,тренувальні вправи

Робота з підручником-вправа 5 стор.37(усно)

-Робота в парах

Учні складають діалоги використовуючи модальне дієслово can

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can't

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

Sentence builder

Учні читають зразок поєднання двох речень в одне

I can draw and I can paint.

I can ride a bike but I can't swim.

Закріплення

Учні працюють у групах та виконують вправу з зошита з друкованою основою

Робота в парах

Впр.9 стор.37 підручник

Учні заповнюють таблицю,потім оголошують результати у вигляді діалогу між собою.

7.Подача домашнього завдання

WB p.35,RU p.39

8.Підсумок уроку.Оцінювання.

Перегляд файлу

Клас 4-А

Урок №41

Дата проведення-19.11.2015р

 

Тема уроку:Захоплення (можливості)мого друга.

 Мета уроку:

Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Захоплення(можливості) мого друга;

 -формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання;

-формувати навики роботи з підручником та зошитом із друкованою основою.

-формувати уміння читати і писати у швидкому темпі;

-формувати уміння конкретизувати набуті знання та використовувати їх на практиці;

-формувати уміння запитувати та надавати інформацію щодо своїх умінь та навичок;

-формувати уміння активно застосовувати мову,що вивчається;

-формувати уміння ефективно співпрацювати під час роботи в парах;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

-формувати вміння працювати за зразком та вказівками вчителя;

-формувати вміння до оцінки якості відповідей своїх товаришів;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах,робота з підручником,самостійна робота

Тип уроку:комбінований

Обладнання:підручник,зошит,презентація ,наочність,

роздатковий матеріал

Очікуваний результат:учні повинні показати свої знання по вивченій темі,використовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал в усному та писемному мовленні при різних видах роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку

1.Організаційний момент

  • Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

What’s the weather like today?What day(date,month)is it now?

  • Повідомлення теми та мети уроку

Today we’ll speak about the abilities of our friends and learn some grammar points .Let’s start our lesson.

 

2.Введення в іншомовне середовище

  • Повторення лексичного матеріалу по темі:

Fill in the columns

Play                                    Ride                                             Use

Basketball,computer games,the piano,chess,football,the violin,a bike,a horse,a motorbike,a camel,a computer,the internet.(учні розміщують потрібне слово у правильну колонку-робота біля дошки)

3.Лексична зарядка

T-P1,P2

Учитель по черзі задає питання,учні відповідають:

Can you play basketball?

Yes,I can/No,I can’t.

4.Перевірка домашнього завдання

Вибірково(вправа з робочого зошита з друкованою основою)

5.Фізкультхвилинка

6.Робота з темою уроку

  • Введення граматичного матеріалу(презентація)

Учні дивляться презентацію про особливості вживання та відмінювання модального дієслова can потім самі утворюють правило,вчитель допомагає,при потребі.

  • Закріплення,тренувальні вправи

Робота з підручником-вправа 5 стор.37(усно)

-Робота в парах

Учні складають діалоги використовуючи модальне дієслово can

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

Sentence builder

Учні читають зразок поєднання двох речень в одне

I can draw and I can paint.

I can ride a bike but I can’t swim.

Закріплення

Учні працюють у групах та виконують вправу з зошита з друкованою основою

Робота в парах

Впр.9 стор.37 підручник

Учні заповнюють таблицю,потім оголошують результати у вигляді діалогу між собою.

7.Подача домашнього завдання

WB p.35,RU p.39

8.Підсумок уроку.Оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

 

 

 

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

 

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

 

 

 

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……

 

1)you/swim

Can you swim?

Yes,I can/No,I can’t

2)your mum/speak English

3)your dad/ride a bike

4)what sports/you play

I can play……

5)what computer games/play

6)what/your best friend do

He/she can……