Тема: Закріплення і узагальнення знань і вмінь учнів в розв’язуванні задач на рух та знаходження площі і периметра геометричних фігур.
Мета: узагальнити та систематизувати знання та вміння з теми «Площа та периметр прямокутника, задачі на рух та розв’язування рівнянь»; формувати вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язання вправ, розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки, виховувати інтерес до знань, самостійність, взаємоповагу, культуру математичних записів.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань
Вид уроку: урок з елементами критичного мислення
Обладнання: ПК, презентація, роздатковий матеріал – завдання для (самостійної) парної, групової роботи, пам’ятка-шпаргалка для учнів, дерево очікування.
Хід уроку:
І. організація класу.
Пролунав уже дзвінок
Всіх покликав на урок
Кожен з вас приготувався
На перерві постарався
Щоб почути у кінці
Що у 4-в класі діти просто молодці!
Ось у нас є дерево рішень. Запишіть на листочках очікуванні результати , але перед тим як ви будете писати я пропоную вам свій варіант
Я очікую від уроку гарного, робочого настрою, взаємодопомогу та плідну працю на протязі уроку.
А для кращого написання очікувань вам допоможуть такі слова:
ІІ. Контроль, корекція, закріплення знань учнів.
Інтерактивна гра «Калейдоскоп формул».
ІІІ. Закріплення і узагальнення знать учнями.
(коротка умова на екрані)
(53+в)*2= 200
(53+в)=200:2
(53+в)=100
в=100-53
в=47(м)- ширина прямокутника.
S=a*b
S=53*47=2491
Завдання 2
Робота над задачею:
S1=a1*b1
S=10*21=210(м)- площа 1 прямокутника
S2=a2*b2
a2=S:b
a2=210:14=15(м)
Відповідь: а2=15м
Завдання 3
|
V |
T |
S |
І |
?км/год |
10год |
150км |
ІІ |
?км/год |
15год |
однакова |
V1=150:10=15 1) ÷ 2) ÷
V2=150:15=10
4) ÷
- Знаючи, що відстань дорівнює 150 км і знаючи, що перший човен був у дорозі 10 год., про що можна дізнатися?(швидкість 1 човна)
- Якою дією?(ділення)
- Це буде 1 дія.
- Знаючи, що відстань дорівнює 150 км, і знаючи, що 2 човен був у дорозі 15 год., про що можемо дізнатися?(швидкість 2 човна)
- Якою дією?(ділення)
- Це буде 2 дія.
- Знаючи швидкість першого човна і швидкість другого човна, про що можемо дізнатися?(на скільки вони зблизилися за 1 год.)
- Якою дією(додавання)
- Це буде 3 дія.
- Знаючи , що відстань дорівнює 150 км і знаючи на скільки вони зблизилися за 1 год., про що можемо дізнатися?(через скільки год вони зустрінуться)
- Якою дією?(ділення)
- Це буде 4 дія.
Відповідь: через 6 годин зустрілися
Розв’язування рівнянь учнями
Х-90*12=423 к:(900:15)=40
Х-1080=423 к:60=40
Х=423+1080 к=40*60
Х=1503 к=2400
Робота в групі №80(1)
57423+600675:75+304*(500100-499964)=
499964 136 8009 41344
Перевірка кожної дії( хто перший той допомагає)
Кросворд
Висновок
Рефлексія
Оцінювання
÷