Тема: закріплення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд.
Мета: закріпити знання учнів з теми «Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд». Формувати навички усного додавання і віднімання трицифрових чисел. Розвивати вміння розв’язувати задачі і приклади. Вчити парній та груповій роботі.
Виховувати бажання вивчати математику.
Обладнання: мультимедійна установа, ноутбук, розрізні геометричні фігури.
Хід уроку
І. Організаційна частина
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляємося не шуміти,
Руку гарно піднімати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати.
То ж гаразд, часу не гаєм,
І урок вже починаєм.
ІІ. Вступне слово вчителя
Слайд №1
не байдужі учні. Я вам бажаю успіхів.
Слайд №2
ІІІ. Робота за темою уроку
Вчитель: Отже, діти, давайте відкриємо 1 цікаву сторінку нашого журналу.
Слайд №3
Вчитель: Математика – наука,
Дуже сувора й правильна,
Вона всюди свої має,
Формули і правила.
Ці частки формули змив невеличкий весняний дощик. Давайте їх відновимо.
Слайд №4
Вчитель: Ми впевнено крокуємо по сторінках журналу. Разом опинилися на сторінці «Кмітливій»
Слайд №5
Вчитель: наступна сторінка нашого журналу має назву «Див і знахідок». На цій сторінці ми перевіримо які ви спритні, розумні, як зможете швидко знайти відповіді на питання задачі.
Слайд №6
ІV. Математична хвилинка відпочинку
Вчитель: А зараз, діти, у нас з вами буде математична хвилинка відпочинку. Ми пограємо з вами у цікаву математичну гру. А що це за гра – вам розкаже гість нашого уроку.
Учень одягнутий у фокусника.
Доброго дня, вам. Я – фокусник, можу дізнатися ваш місяць народження.
Слайд №7
Фокусник: порядковий номер місяця народження збільшить на 6, зменшить на 5. Від результату відніміть одиницю.
Фокусник підходить до дітей і питає цифру, яку вони отримали, а потім називає місяць, в якому вони народилися.
(Можна спитати гостей уроку).
V. Розвиток математичних знань.
Вчитель: Математика, діти, велика трудівниця. Вона постійно обходить свої володіння і слідкує, в них був завжди порядок.
Відкриваємо «Дослідницьку сторінку».
Слайд №8
Вчитель: Геометрія! Диво – наука!
Тут потрібен і розум, і руки,
А ще наші творчі натури,
Щоб складати цікаві фігури!
Відкриваємо цікаву «Геометричну» сторінку нашого журналу.
Тут ми попрацюємо «В парах» та «У групах»
Робота в парах
Вчитель: наш гість фокусник дасть вам конверти. В них розрізані геометричні фігури. Вам треба їх скласти. В таку гру колись грали учні школи великого математика Піфагора.
Робота в групах
Вчитель: всі інші поділяються по варіантах і виконують завдання на слайді.
Слайд №9
VІ. Підсумки уроку
Вчитель: ми закрили останню сторінку нашого математичного журналу.
Нехай цей урок залишить у вас міцні знання, любов до математики.
VІІ. Домашнє завдання
Слайд №10
у 3 класі
«Закріплення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд»
Підготувала:
Вчитель початкових класів
КЗ « ЛСШ № І-ІІІ ст.»
м.Лисичанська
Рибалкіна Н.А.