Урок "Закріплення вивчених випадків множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач."

Про матеріал
Даний матеріал допоможе закріпити знання учнів про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове. Формувати вміння перевіряти ділення множенням . Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, інтерес до знань.
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ТЕМА УРОКУ. Закріплення вивчених випадків множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач.

МЕТА УРОКУ. Закріпити знання учнів про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа  на одноцифрове. Формувати вміння перевіряти ділення множенням . Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати логічне мислення, увагу.  Виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, інтерес до знань.

ОБЛАДНАННЯ. Телевізор, презентація  усного рахунку з лего, завдання-картки.

                                                          ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

  1. Постановка проблемної ситуації. Мотивація навчальної діяльності.
  •          У шкільній їдальні мені віддали 183грн(пригадати, хто зображений на купюрах) решти за обід та сказали порівну розділити їх між трьома учнями. Скільки  гривень отримає кожен учень? (183:3=61грн).
  •          Яким способом ви обчислили? Хто може пояснити, як виконати ділення у стовпчик?(один учень пояснює біля дошки).
  •          Як ви думаєте, що ми будемо сьогодні робити на уроці?
  •          Чого ж ви очікуєте на сьогоднішньому уроці?

Відповіді учнів.

  •          Так, сьогодні ми будемо закріплювати свої знання про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа  на одноцифрове та перевірятимемо ділення множенням . А також удосконалюватимемо вміння розв’язувати рівняння та задачі, обчислювальні навички. Вчитимемось аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвиватимемо мислення, увагу. 
  •          Ви готові працювати? Тоді розпочинаємо з усного рахунку.

 

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Усний рахунок з лего (презентація)

Завдання: Результати обчислень, які отримали при виконанні прикладів, розмістити в порядку зростання.

2  150  300  14  72  3  120

У   Н     А     Р    А  К    Ї

  •          Кожному числу відповідає певна буква. Погляньте на дошку. Якщо ви правильно  обчислили і записали,то ви отримаєте слово Україна.
  •          Так, це назва держави, в якій ми живемо. А що про неї ви дізналися на уроці ЯДС?
  1. Робота в зошиті.

 Діти пишуть каліграфічну хвилинку, число, класна робота.

  1. Закріплення знань про ділення трицифрового числа на одноцифрове, перевірка дії ділення множенням.
  2. Повторення алгоритму міркування. Самостійна робота. Обчислення значень виразів. 

  Два приклади учні біля  дошки пояснюють спосіб обчислення.

936 : 4              896  :  4           

     273 : 7              192  :  8             

     275 : 5              738  :  9

Решту прикладів учні розв’язують самостійно із взаємоперевіркою дією множення(обмін зошитами).

Фізкультхвилинка

  1. Удосконалення вміння розв’язувати рівняння і задачі.
  1.     Читаємо задачу 2  мовчки. Аналізуємо, розв’язуємо.

А як потрібно змінити запитання задачі, щоб вона розв’язувалася дією віднімання?

  1.     Розв’язуємо рівняння самостійно. Двоє учнів працюють біля дошки. Після цього двоє учнів перевіряють розв’язок.

Якщо час дозволяє, то виконуємо 4 і 5 завдання.

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.

  1. Рефлексія.
  2. Оцінювання своєї роботи на уроці за допомогою лего.
  3. Чи збулися очікування?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

На картках з поясненням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоаналіз уроку  математики

 ТЕМА УРОКУ. Закріплення вивчених випадків множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач.

МЕТА УРОКУ. Закріпити знання учнів про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа  на одноцифрове. Формувати вміння перевіряти ділення множенням . Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати логічне мислення, увагу.  Виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, інтерес до знань.

ОБЛАДНАННЯ. Телевізор, презентація  усного рахунку з лего, завдання-картки.  

 Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.

   На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.

Під час проведення уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.

     Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.

       В процесі проведення уроку на всі етапи був раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.

       Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.

       Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

       На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.

        Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.  На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.

          Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

          У повній мірі реалізовані цілі. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.

      Доцільно й уміло  поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною.

    Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .

       Вважаю, що урок проведено методично правильно.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 листопада
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку