Математика 3 клас
ТЕМА УРОКУ. Закріплення вивчених випадків множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач.
МЕТА УРОКУ. Закріпити знання учнів про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове. Формувати вміння перевіряти ділення множенням . Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, інтерес до знань.
ОБЛАДНАННЯ. Телевізор, презентація усного рахунку з лего, завдання-картки.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
ІІ. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
Відповіді учнів.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Завдання: Результати обчислень, які отримали при виконанні прикладів, розмістити в порядку зростання.
2 150 300 14 72 3 120
У Н А Р А К Ї
Діти пишуть каліграфічну хвилинку, число, класна робота.
Два приклади учні біля дошки пояснюють спосіб обчислення.
936 : 4 896 : 4
273 : 7 192 : 8
275 : 5 738 : 9
Решту прикладів учні розв’язують самостійно із взаємоперевіркою дією множення(обмін зошитами).
Фізкультхвилинка
А як потрібно змінити запитання задачі, щоб вона розв’язувалася дією віднімання?
Якщо час дозволяє, то виконуємо 4 і 5 завдання.
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
На картках з поясненням.
Самоаналіз уроку математики
ТЕМА УРОКУ. Закріплення вивчених випадків множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач.
МЕТА УРОКУ. Закріпити знання учнів про письмовий спосіб множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове. Формувати вміння перевіряти ділення множенням . Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, формувати обчислювальні навички. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, інтерес до знань.
ОБЛАДНАННЯ. Телевізор, презентація усного рахунку з лего, завдання-картки.
Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.
На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.
Під час проведення уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.
Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.
В процесі проведення уроку на всі етапи був раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.
Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.
Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.
На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.
Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну роботу учнів.
Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю, що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.
У повній мірі реалізовані цілі. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.
Доцільно й уміло поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною.
Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .
Вважаю, що урок проведено методично правильно.