Урок " Закріплення вивченого. Розв'язування задач і прикладів в межах 10"

Про матеріал
Розробка відкритого уроку з математики для 1класу до підручника Л.В. Оляницької " Розвя'зування прикладів і задач в межах 10"
Перегляд файлу

ТЕМА: Закріплення вивченого. Розв’язування задач і прикладів в межах 10.

 

МЕТА: – закріплювати знання натурального ряду чисел;

-повторити нумерацію чисел від 1 до 10;

– формувати навички правильного каліграфічного письма цифр та знаків;

– навчати дітей складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання;

– розвивати й удосконалювати обчислювальні навички;

– формувати вміння складати і розв’язувати задачі за малюнком;

– закріплювати знання про геометричні фігури, аналізувати зображення, виділяти у них геометричні фігури;

– розвивати математичне мовлення, дрібну моторику, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення;

– прищеплювати інтерес до вивчення математики;

– виховувати любов до природи, допитливість, спостережливість, бажання підгодовувати птахів взимку.

Обладнання: інтерактивний комплекс, презентація, картки із прикладами, сніжинки з цифрами, ялинки з іграшками, цеглинки Лего, шишки для пальчиковоїт гімнастики, роздатковий матеріал.

Тип уроку: нестандартний, урок закріплення і застосування вмінь та навичок.

 Форма проведення: урок-мандрівка.

Музичний матеріал: фізхвилинка «Танці – зігріванці» ,голоси пташок у записі з інтернет-ресурсів, гімнастика для очей.

Обладнання уроку: ноутбук, телевізор.

Інтерактивні технології: «Мікрофон», «Мозковий штурм», «щоденні три».

 

 


Хід уроку:

  1. І. Організація класу.

Вч.: Сядьте, дітки, всі рівненько

Усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

Тепер налаштуймося на роботу!

Девіз нашого уроку:

Не просто слухаю, а чую.

Не просто дивлюся, а бачу.

Відповідаю та міркую,

Старанно працюю.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Діти, сьогодні у нас відповідальний урок. Ми повинні врятувати звіряток від злого Чаклуна, який зачарував весь ліс, відібрав всі фарби і хоче перешкодити пернатим друзям. Під час подорожі нам треба багато розв’язати прикладів. Візьмемо із собою розум, спостережливість, кмітливість, охайність, знання.

ІІІ. Робота над темою уроку.

Усний рахунок.

  • На узліссі нас зустрічає Лісовичок, який хоче довідатися, чи вміємо ми рахувати.

          Полічіть від 3 до 9; від 8 до 2.

Назвіть сусідів чисел 4, 6, 9;

Зберіть лего – башточку.

-Усе чудово! Дорога відкрита! Рушаймо! Знайдемо стежку до лісу. ( Слайд 4)

 

От і ліс. Чи подобається він вам? Він непривітний, бо весь чорний…Злий Чаклун заховав усі фарби. ( Слайд 5)

     Але, якщо ми запишемо всі цифри, з яких складається його портрет, то він поверне лісу рідні кольори. ( Слайд 6)

А перед тим ,як писати, розімнемо пальчики. Дітки ,що це? Де вона росте?

 Пальчикова гімнастика «Шишка»

 Ця шишка – фантазерка.

Вона чудова масажерка (довільними рухами котити шишку по долоні).

Візерунчасті бочки

Розвиває кулачки.

По долонці вона кружляє,

Силою пальчики наділяє (котити шишку від середини долоні до кожного пальця і назад).

Покружляла, покружляла і зупинилася,

Дуже добре потрудилася.

 

Розглянемо портрет злого чаклуна. Яка цифра зустрічається найчастіше?

  • Ми сьогодні дуже часто будемо використовувати цифру 2, тож давайте пригадаємо, як вона пишеться. Починаємо писати  вище серединки клітинки, ведемо заокруглення до верхньої сторони квадрата, ведемо вниз похилу пряму лінію.  Від неї ведемо горизонтальну хвилясту лінію до нижнього кута квадрата.
  •  Напишіть рядок цифри 2, пропускаючи одну клітинку.

Розташуйте решту чисел у порядку зростання і запишіть. Відступіть вниз одну клітинку.

 3.Математичний диктант

  • Назвіть число, що передую 9, 5
  • Назвіть число, наступне до числа 6, 8
  • Назвіть число, яке більше  за 6, але менше, ніж 8
  • Назвіть сусідів числа 2
  • (8, 4, 7, 9, 7, 3, 1)

 

  • А тепер погляньте на наш ліс.  ( Слайд 7)

 

  • -Завдяки вам ліс - кольоровий!
  • Але ялиночки якісь не яскраві. Давайте їх трішки прикрасимо.
  • Дид.гра «Наряди ялинку» (склад числа)
  • Молодці. Ялиночки вам дуже вдячні.

-А ми поспішаємо далі і потрапляємо  на гімнастику для очей.

Гімнастика для очей.( Слайд 9)

  • Дивіться, який сильний снігопад розпочався!. Це витівки Чаклуна. Сніжинки падають не прості, а числові. Спробуймо їх упіймати і скласти і розв»язатити приклади.( Слайд 10)
  • – Як називаються числа при додаванні?
  • Як називаються числа при відніманні?

– У лісі холодно, мороз. Заспіваємо холодну пісню вітру: С-С-С-С

А тепер давайте трішки зігріємось.

Фізхвилинка «Танці – зігріванці» ( Слайд 11)

-А щоб взимку не хворіти, що потрібно робити? (тепло одягатися,рухатися та їсти вітаміни, цибулю та часник)

 

Робота з підручником.  Ст.80 завдання 4. Виконаємо задачу

Робота в зошитах.

Пташиний базар. Розв’язування виразів.

-Але що це за галас у лісі?

Пташки в лісі посварились –

На гілках не помістились.

Ви пташок цих помиріть,

В годівниці посадіть.

У вас у кожного на парті картки із зображенням пташок, на яких записані числові вирази. Обчисліть і по сигналу посадіть пташку у ту годівничку, число якої є результатом вашого виразу.( Слайд 13)

 


 


( Діти шукають на дошці годівничку з числом, що відповідає результату їхнього виразу. Приносять пташечку на картинці, на звороті  якої записано вираз. Магнітиком чіпляють до годівнички)У  першій годівничці зібралися чечітки, у другій – повзики, у третій – омелюхи, в четвертій – щиглики, у п’ятій – горобці, у шостій – синички, а в сьомій – снігурі.

-Отже, наші пташечки – ситі! Діти, а для чого їх потрібно взимку підгодовувати?

Що для них страшніше: голод чи холод?

А давайте складемо задачу за малюнком.(Слайд14)

А зараз пташки хочуть вам віддячити за допомогу і вашу активну роботу.

( Слайд 15)

 

 – Усе чудово! Ми поспішаємо далі. (Слайд 16)

– Кого ви бачите на екрані?

 Це геометрична лисичка.

– З яких геометричних фігур складається лисичка?

– Скільки кутів має трикутник?

– Скільки сторін має п’ятикутник?

– Яка з фігур не належить до многокутників?

  • – Що ви про неї знаєте?
  • У яких казках про неї розповідається?

 Яка риса  притаманна лисичці? Вона  і нас хоче обдурити. Вона замітає хвостиком сліди, щоб ніхто не зумів її знайти. Замела вона і нашу стежку. Щоб довідатися куди іти далі, нам потрібно виконати завдання 5  на с80 у підручнику.

– Відрізок має (початок і кінець).

 

Самостійна робота учнів. Диференційовані завдання. Робота в парах

 

ІV. Підсумок уроку.

Ось і закінчилась наша подорож, яка  привела  нас до класу.

Що нового ви довідалися на уроці?

Що вас найбільш зацікавило?

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня 2023
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку