Урок "Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку"

Про матеріал
Мета: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними; формувати вміння писати під диктовку та читати; розвивати зв'язне мовлення, граматичну пильність, виховувати старанність у роботі та любов до живої природи.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку

Мета: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними; формувати вміння писати під диктовку та читати; розвивати зв'язне мовлення, граматичну пильність, виховувати старанність у роботі та любов до живої природи.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Сьогодні на уроці ми з вами вирушаємо до лісу, де зустрінемо різних звірят і разом з ними будемо навчатися писати вивчені букви.

  1. Мотивація навчальної дільності
  1. Повторення гігієнічних навичок письма

Чи правильно ви сидите за партою: чи рівна у вас спинка, чи стоять ноги на підлозі? Чи правильно лежить зошит? Візьміть ручку. Скількома пальцями ви її тримаєте?

  1. Повторення вивченого матеріалу
  1. Повторення вивчених літер

Цей ведмедик прийшов до нас із лісу, і зовсім забув усі літери. Давайте допоможемо ведмедику усе пригадати (презентація з літерами).

Каліграфічна хвилинка (+на дошці)

А тепер напишемо склади з буквами, які ми з вами повторили

Ма, во, гу, лі, ти, де

  1. Завдання «Буква заблукала»

На лісовій галявині неуважні тваринки загубили букви зі своїх імен. Давайте допоможемо їм!

Б…лка, …айчик, вов…, олен…, со…ока

  1. Відгадування загадок «По стежці»

Зараз ми підемо по стежинці і зустрінемо лісових звірят. А яких саме – вам треба здогадатися самим.

Відкриваються щоночі

Величезні її очі.

Землю темрява вкрива —

Полювать летить… (сова).

 

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має,

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її… (лисиця)

 

Як клубочок, ця тваринка,

Вся в колючках в неї спинка.

Хай собі затямить всяк,

Зветься дивний звір ... (Їжак)

 

Ліс обійшов, поїв весь мед,

В барлогу ліг і спить…

А мед він любить, не секрет,

На те він і … (Ведмідь)

  1. Закріплення вивченого
  1. Письмо простих слів під диктовку

А ви знаєте, які речі наш ведмедик любить найбільше за все на світі? Давайте дізнаємось і запишемо

Ліс, дерево, ягоди, мед, барліг, гриби

  1. Читання тексту з дошки

У лісі тихо. Зима все покрила снігом. Їжак і ведмідь поснули. Зайчик одягнув білу шубу.

  1. Підведення підсумків

Діти, що ми робили сьогодні на уроці разом з лісовими звірятами?

Ведмедик хоче подякувати вам за гарний урок та пригостити вас цукерками

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
4206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку