Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку
Мета: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними; формувати вміння писати під диктовку та читати; розвивати зв'язне мовлення, граматичну пильність, виховувати старанність у роботі та любов до живої природи.
Хід уроку
Сьогодні на уроці ми з вами вирушаємо до лісу, де зустрінемо різних звірят і разом з ними будемо навчатися писати вивчені букви.
Чи правильно ви сидите за партою: чи рівна у вас спинка, чи стоять ноги на підлозі? Чи правильно лежить зошит? Візьміть ручку. Скількома пальцями ви її тримаєте?
Цей ведмедик прийшов до нас із лісу, і зовсім забув усі літери. Давайте допоможемо ведмедику усе пригадати (презентація з літерами).
Каліграфічна хвилинка (+на дошці)
А тепер напишемо склади з буквами, які ми з вами повторили
Ма, во, гу, лі, ти, де
На лісовій галявині неуважні тваринки загубили букви зі своїх імен. Давайте допоможемо їм!
Б…лка, …айчик, вов…, олен…, со…ока
Зараз ми підемо по стежинці і зустрінемо лісових звірят. А яких саме – вам треба здогадатися самим.
Відкриваються щоночі
Величезні її очі.
Землю темрява вкрива —
Полювать летить… (сова).
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має,
Їй на місці не сидиться,
А зовуть її… (лисиця)
Як клубочок, ця тваринка,
Вся в колючках в неї спинка.
Хай собі затямить всяк,
Зветься дивний звір ... (Їжак)
Ліс обійшов, поїв весь мед,
В барлогу ліг і спить…
А мед він любить, не секрет,
На те він і … (Ведмідь)
А ви знаєте, які речі наш ведмедик любить найбільше за все на світі? Давайте дізнаємось і запишемо
Ліс, дерево, ягоди, мед, барліг, гриби
У лісі тихо. Зима все покрила снігом. Їжак і ведмідь поснули. Зайчик одягнув білу шубу.
Діти, що ми робили сьогодні на уроці разом з лісовими звірятами?
Ведмедик хоче подякувати вам за гарний урок та пригостити вас цукерками