Конспект уроку-подорожі, складений на закріплення вміння писати вивчені букви та поєднувати їх у склади та слова, а також записувати склади та слова друкованого шрифту.Додати співавтор
Конспект уроку з української мови
Проведений у 1 класі
Дата: 07.11.2018
Вчитель: Колошкіна Ольга Сергіївна
Тема: Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання й записування слів. Розвиток зв’язного мовлення.
Очікувані результати учіння: закріплює вміння поєднувати вивчені букви, вчиться писати слова із вивченими буквами, вчиться відрізняти друковані та рукописні вивчені великі та малі букви, а також їх писати, самостійно пише диктант складів, слів, орієнтується на сторінці зошита, розуміє і вживає слова «нижня рядкова лінія», «верхня рядкова лінія», памʼятає правила сидіння під час письма, правильно тримає олівець під час письма, працює самостійно.
1. Рефлексія.
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок!
2. Актуалізація опорних знань.
Сьогодні, діти, ми з вами здійснимо подорож у Країну Знань. (Слайд 1)
Подорожувати будемо морем на швидкому, зручному пароплаві. (Слайд 2)
Роботи у нас дуже багато, щоб усе встигнути, ви повинні бути:
уважними;
розумними;
організованими;
кмітливими.
3. Мотивація навчальної діяльності.
Щоб на пароплав сідати
слід багато знань з собою взяти.
І сонце, і хвилі, і вітер
нам будуть друзями в путі.
І вони для вас підготували цікаві завдання.
4. Робота за малюнком.
Хто керує пароплавом? (відповідь дітей)
Хто виконує команди капітана? (відповідь дітей)
Щоб наш пароплав рушив, треба зробити таке завдання:
Скласти речення зі словами капітан і матрос.(Слайд 3)
5. Тренувальні вправи. Правила сидіння під час письма.
Я про море мрію дуже! Вчора я знайшов калюжу.
Не калюжу – справжнє море! В ній були підводні гори,
І акули й восьминоги… Промочив звичайно ноги
- Мамо, не сварись! Я ж Ас! Всім відомий водолаз!
- Хто такий водолаз? (Слайд 4)
Водолаз підготував для вас письмо відомих вже вам букв: У у, Н н. (Слайд 5,6)
4. Закріплення писати вивчені склади.
Пливе наш пароплав далі, а назустріч йому велика черепаха. (Слайд 7)
«Принесла я вам, діти, скриньку з літерами, які ви вивчали, але скринька чомусь не відкривається. І тут щось написано: (Слайд 8)
«Я, Скринька, зовсім не проста. Захочу і відкриюся сама.
Та тільки всім вам треба знати, як склади вивчені писати».
Ма, ол, ун, (Слайд 9)
Фізкультхвилинка
5. Закріплення писати слова із вивченими буквами.
Наш корабель підпливає до станції «Складайлик». (Слайд 10)
Ваше завдання із букв скласти слова, та записати їх у зошиті. (Слайд 11-14)
Лома – мало, анм – нам, лмаа – лама, мала, лум – мул.
Слово вчителя. (Слайд 15)
Наша подорож на кораблі була сьогодні дуже спокійною. Вітерець легенько гойдав хвилі, світило ясне сонечко, де-не-де було чути звук чайок.
Але не завжди буває так в морі. Інколи бувають великі шторми, грози. І єдине, що дає захист та сподівання для людей на кораблі – це чиста молитва до Бога. Бо Христос говорить: «Тому кажу вам: усе чого ви попросите в молитві, вірте, що одержите, – і буде вам». І стається так, що буря змінюється на тишу, вітер вщухає, хвилі стихають і, навіть, пробиваються промінчики сонечка.
5.Рефлексія.
Сьогодні ви просто молодці!
Всі ви добре працювали, знання гарні показали.
Вам бажаю не лінитись, гарно і старанно вчитись.
Чи сподобалася вам наша подорож?
Яке завдання було вам цікаво виконувати?
Які труднощі у вас виникали під час роботи?