Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букви Бб( б,б'), удосконалювати читацькі навички, розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу.
Обладнання: презентація, телевізор, ноутбук, картки для звукового аналізу, картки для розчитування, буквар, ялинкові гілочки з шишками-завданнями, Мудра Сова.
Навчання грамоти. Читання 1 клас.
Тема: Закріплення знань про букву «БЕ». Читання тексту «Білки»
Мета: закріпити знання учнів про звукове значення букви Бб( б,б’), удосконалювати читацькі навички, розвивати фонематичний слух, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу.
Обладнання: презентація, телевізор, ноутбук, картки для звукового аналізу, картки для розчитування, буквар, ялинкові гілочки з шишками-завданнями, Мудра Сова.
Хід уроку:
1.Організація класу
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок.
Клас готовий працювати?
Вчасно руку підіймати?
Швидко всі слова читати?
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Дітки просто молодці!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Слайд 1
В неї хатка гарна, тиха,
Взимку повненька горіхів.
В лісі любить вона жити,
Відгадайте, хто це, діти? ( Білочка)
ІІІ. Повторення вивченого на уроках.
Завдання 1.
Щоб слова ці розгадати,
Слід порядок букв міняти,
І, що вийде, прочитати.
Слайд 2,3,4,5,6
ЛКАБІ – БІЛКА
БЕРБО – БОБЕР
ЛОДУП – ДУПЛО
МІДЬВЕД – ВЕДМІДЬ
Завдання 2
А тепер нове завдання:
Те, що вчили – пригадаєм,
Поміркуєм, прочитаєм.
Завдання 3.
Щоб гарненько нам читати,
Треба ротик повправляти.
Й чистомовку й скоромовку
Чітко й швидко розказати.
Чистомовка:
Би – би – би – у лісі дуби.
Бе – бе – бе – дятел дуб довбе.
Ба – ба – ба – я знайшла гриба,
Бі – бі – бі – розкажу тобі.
Бурі бобри брід перебрели
Забули бобри забрати торби.
(повторює 1-й ряд, 2-й, 3-й, всі разом, хто швидше. Білочка пригощає горішками).
ІV. Фізкультхвилинка
Завдання 4
Скоромовку розказали,
Ротик гарно повправляли
А тепер ви почитайте
Й звірам всім зразок подайте.
(Діти читають слова з таблиці 6)
1 стовпчик – голосно.
2 стовпчик – напівголосно.
3 стовпчик – пошепки.
4 стовпчик – мовчки.
Гарно ви слова читали
Й звірам всім зразок подали.
Ви тепер цю пірамідку,
Прочитайте дуже швидко.
Слайд 8
Б
БІ
БІЛ
БІЛКА
БІЛЧЕНЯ
Завдання 5
З назвами тварин лісних
Білочка несе завдання.
Звуковий аналіз слів
Ви зробіть усі негайно.
(В парах, назви звірів)
Завдання 6
Я загадки загадаю
Про тварин, що в лісі.
Відгадайте, любі дітки,
Хто це нам зустрівся…
Слайд 9(А, Б, В)
Робить шкоду отаку?
З яблуньок кору здирає.
Діти, хто його впізнає? (Заєць)
2.Гостроносий і малий,
Він тихенький і не злий.
Вдень – ховається,
Вночі – йде шукать собі харчі.
Шубку має з колючок.
Як він зветься? (Їжачок)
3.Я – красуня хитрувата,
Вбрана пишно, як на свято.
Стережіться, зайченята,
Коли вийду полювати (Лисиця)
Слайд 10
В…ДМ…ДЬ
В…ВК
К…Б…Н
Слайд 11
―○ | ― ○`― ―○` ― ― ―○ ― | = ○` =
V. Фізкультхвилинка
Руки вгору, руки вниз.
До звіряток посміхнись.
Покружляли, пострибали.
Сіли, встали, сіли, встали.
Нахилились вліво, вправо.
І закінчили всі вправи.
VІ. Робота з букварем. Закріплення читацьких навичок.
Завдання 7.
З ним ми дружимо щораз,
Як пішли у перший клас.
Бо хоча він і мовчить,
Кожного читати вчить.
3. Читання тексту «Білки» вчителем.
- Чи сподобався вам текст?
- Як ви розумієте слово бавилась? (гралась, розважалась)
4. Читання тексту дітьми.
- Прочитаємо текст вибірково і запам’ятаємо пораду дідуся.
- Прочитайте окличні речення. З якою інтонацією їх треба читати?
- Знайдіть в тексті речення, які я буду читати неправильно і виправте їх:
У зоопарку під старими дубами бавилась дітвора.
Дорослі кинулись до звірків.
5. Розвиток мовлення.
Завдання 8
Слайд 12
Багато читаємо…
Вам розповідаємо…
Мову розвиваємо…
VІІ. Підсумок