: Звук [ ш ] , буква Ш ш. Читання слів, речень, тексту «Хороша гра». Види речень. Уроку.

Про матеріал

Конспект уроку ": Звук [ ш ] , буква Ш ш. Читання слів, речень, тексту «Хороша гра». Види речень." містить рекомендації вивчення букви "ша", він містить ігри, роботу в парах, роботу в групах.

Перегляд файлу

Тема уроку: Звук [ ш ] , буква Ш ш. Читання слів, речень, тексту «Хороша      гра». Види речень.

Мета: навчити артикулювати звук  [ ш ]. Вчити виділяти під час читання важливих за змістом слова, ставити запитання до окремих речень, знаходити речення питальні, окличні, розповідні; виховувати вміння працювати в колективі.

Обладнання:

                                           Зміст уроку

І. Організація класу до роботи.

Посміхніться мені, один одному. Встаньте у кого поганий настрій. Встаньте у кого гарний настрій.  Перевіримо на кінець уроку як змінився ваш настрій.

ІІ. Розчитуввання:

Робота за складовою схемою.

ІІІ. Закріплення набутих знань:

Гра «Складіть речення»

Яна годувала                            природу!

Діти, бережіть                          тарілки.

Жанна мила                              кошенятко.          

Робота з реченнями:

  1. Прочитайте речення:
  2. Знайдіть окличне речення, розповідні. Чому?
  3. Якого речення нема? (питального)
  4. Чому в другому реченні стоїть кома?
  5. Знайдіть в реченнях слова які означають дію.
  6. Зачитайте слово яке означає багато предметів. Змініть слово, щоб означало один предмет.
  7. Знайдіть слова в яких більше звуків, ніж букв і навпаки. (Яна, Жанна, бережіть)

IV.Підготовка до ознайомлення з новою буквою.

1.-Діти, сьогодні на уроці ми станемо свідками народження нової букви. А якої? Зараз ви побачите. Послухайте вірш і скажіть який звук найчастіше повторюється у вірші.

Шишкарику, пташино,

Що ти довбеш щоднини?

-Шишечки з сосоночки,

Шишечки з  ялиночки.

-який звук найчастіше повторювався у вірші?

-А хто які слова запам`ятав зі звуком [ ш ]?

2.Спостереження за артикуляцією утворення звука [ ш ]. Дати характеристику звука.

Приголосний-

Хто згоден встаньте!

Поясніть чому?

 Глухий-

Помахайте руками хто згоден!

-Чому?

 Твердий-

Хто згоден плесніть в долоні.

Чому? Поясніть!

3. Робота з чистомовкою

Ша-ша-ша-бігає лоша,

Шу-шу-шу-шубу просушу,

ша-ша-ша-миша в ліс пішла,

шу-шу-шу-букву я нову пишу.

4.Добір слів зі звуком [ ш ]

5. Позначення звука-буквою

-Букво Е, поглянь  в люстерко,

 -Хто у ньому?

- Е-тажерка!

-Ляж, будь ласка, на підлогу,

підніми угору ноги.

Буква Е тремтить від страху:

-Схожа я тепер на Шшшаааафу.

Отож, звук [ ш ], а буква «ша»

6. Читання «сороконіжки» внизу сторінки Букварика.

7. Друкування букви «ша» в зошиті.

V. Робота з підручником.

1.Гра «Утвори склад»

Я кидаю вам звуки, а ви кидаєте назад мені склад:

[ ш ] [ а ],  [ ш ] [ о ],  [ ш ] [ у ],  [ ш ] [ е],  [ ш ] [ и],  [ ш ] [ у ] [ б ] [ а ],і.т.д.

2. Читання складів з букварика.

3.-Які плоди намальовані на сторіночці? Це шипшина. Що ви знаєте про ці плоди?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савченко Николай
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 вересня 2018
Переглядів
4938
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку