Клас: 4-В.
Предмет : українська мова.
Тема уроку: Закріплення знань про однорідні члени речення.
Мета уроку: Удосконалювати знання учнів про однорідні члени речення, розвивати вміння інтонаційно правильно читати речення з однорідними членами речення, ставити розділові знаки на письмі; виховувати любов до рідної мови.
Обладнання: малюнки із зображенням картин осені, картки – завдання для роботи в групах, сигнальні картки.
Тип уроку: узагальнюючий.
№ п/п |
Зміст уроку |
Для дітей з особливими освітніми потребами |
||
Адаптація навчального матеріалу |
Дидактичне забезпечення |
Виконавець(асистент вчителя, психолог, логопед) |
||
|
І. Організація класу. Прошу всіх рівненько встати Продзвенів уже дзвінок, починається урок. ІІ Актуалізація опорних знань. Подивіться на малюнки і скажіть, куди ми помандруємо? Повторення вивченого. Над якою темою ми працюємо? Які є речення за метою висловлювання? А інтонацією? Які члени речення називаються однорідними? 3.Каліграфічна хвилинка. Прочитайте речення на осінньому листочку. Спишіть каліграфічно . Виділене слово замініть однорідними членами речення. Запишіть нове речення. Поставте розділові знаки. І група. У вирій відлітають пташки. ІІ група. Дерева одягли різнобарвні сукні. ІІІ група. У лісі ростуть дерева. ІV група. З настанням холодів тварини змінюють хутро. ІІІ Повідомлення теми і завдань уроку. На сьогоднішньому уроці ми удосконалимо свої знання про однорідні члени речення. Робота в групах І група. Прочитай. Спиши. Постав розділові знаки. Навколо господарює осінь. Садки наповнені дозрілими яблуками грушами сливами. На городах селяни збирають щедрий урожай помідорів картоплі буряків моркви капусти. У лісі осінь також усе змінила на свій лад. До вирію погнала осінь зозуль солов’їв ластівок диких гусей та качок. ІІ група. Прочитай. Спиши. Постав розділові знаки. Відцвіли польові й лісові трави. Прийшла пора збирати плоди і коріння лікарських рослин. Це плоди глоду крушини шипшини ялівцю. Чітко дотримуйтесь правил збирання сушіння і зберігання рослин. Сушити їх можна не на сонці а під покрівлею або в печі. ІІІ група Прочитай. Спиши. Постав розділові знаки. Восени у їжаків мало їжі. Поховалися в землю черв’яки зникли ящірки. Важко знайти гадюк і жаб. Цілий день працює їжачок. Вдень і вночі тягне у нору сухе листя мох. Настане зима, і їжачок солодко засне у гніздечку. ІV група. Прочитай. Спиши. Постав розділові знаки. Настала осінь. Сизі тумани вкривають поля сади луки й ліси. У полі закінчують копати картоплю буряки. Відлітають птахи в теплі краї. Пожовкло листя на ясенах осиках. Ледь повіває вітерець. Надворі вересень. Фізкультхвилинка. Робота з підручником. Вправа 84. Робота в групах. І група. За поданими моделями складіть і запишіть речення.
, , і і
ІІ група. За поданими моделями складіть і запишіть речення.
, ,
ІІІ група. За поданими моделями складіть і запишіть речення.
, але ІV група. За поданими моделями складіть і запишіть речення.
і ІV Підсумок роботи.
|
Картка Дуби, липи, осики, картопля, клени.
Картка. Пожовкло листя на березах і кленах.
|
Малюнок осені.
Малюнки дерев.
Малюнок.
Малюнки берези і клена. |
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя. |
1