Урок " Закріплення знань про склад числа 8. Складання виразів на додавання у межах 8.Робота з геометричним матеріалом".

Про матеріал

Розробка уроку математики для 1 класу буде корисною вчителю під час вивчення складу чисел першого десятка. Урок - подорож у казку.На основі практичних дій учні розглядають різні варіанти складу числа 8, вчаться складати вирази на додавання в межах 8.

Перегляд файлу

   Тема.Закріплення знань про склад числа 8. Складання виразів на

додавання в межах 8. Робота з геометричним матеріалом.

   Мета. Розглянути всі варіанти складу числа 8, вправляти учнів у

засвоєні складу числа 8. Вчити складати вирази на додавання на основі

складу числа. Закріплювати знання про геометричні фігури.

   Обладнання. Демонстраційний матеріал: предметні малюнки, таблиця

№27; лічильний матеріал, цифри, предметні малюнки, геометричні

фігури.

                                                     Хід уроку

І.Організаційний момент.

Вже сигнал нам дав дзвінок,

Починати час урок.

Отож часу не гаймо –

Працювати починаймо!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Любі діти! Сьогодні у нас з вами не зовсім звичайний урок математики.

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

          -  Діти, відгадайте загадку і скажіть з якої це казки:

Всіх важнійша вона в казці,

Хоч і в погрібі жила.

Ріпку витягти із грядки

Бабі з дідом помогла. (Мишка)

       -З якої це казки? Назвіть головних героїв казки. Вони сьогодні

завітають до нас на урок, щоб подивитись, як діти 6-річного віку вчаться

складати приклади в межах 8 і як знають геометричні фігури. Старанним,

кмітливим,розумним дітям вони приготували гостинці.  Приготуйтесь

виконувати завдання, які вам приготували герої казки.

      -Хто посадив ріпку? (Дід). Так, дід є першим героєм казки і перший

пропонує вам своє завдання.

ІІІ. Повторення вивченого.

1.Завдання дідуся.

а) Гра «Гімнастика розуму».

-І ряд назве числа від 1 до 10.

-ІІ ряд назве числа в зворотному порядку.

-ІІІ ряд порахує двійками до 10 і в зворотному порядку.

-Всі разом порахуйте 10 до 100 і в зворотному порядку.

б) Гра «Сигнальник».( Вчитель називає число ,а учні сигналізують попереднє

і наступне числа).

в) Гра « Добери сусіда».

                                     *2*                          *5*                       *7*

      -Молодці! Дідусь задоволений вами і тепер гукає бабусю. Бабуся гарна

господиня. Скрізь у неї чистота і порядок, тому вона пропонує вам такі

завдання.

2. Завдання бабусі. Робота в зошиті.

а) Каліграфічна хвилинка.

     -З яких двох елементів складається цифра 8? Напишіть рядок цифри 8.

Найкращу цифру нагородіть короною.

б) Самостійно напишіть цифри в зворотному порядку від 8 до 1. Зачитайте.

    -Молодці! Тепер бабуся кличе онуку,а вона дуже любить гратися в ігри.

Вам вона теж приготувала гру.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

3. Завдання онуки.

а) Гра «Засели числами будиночок» ( робота в парах ).

 

C:\Users\Андрей\Pictures\Безымянный.png

 - Давайте перевіримо гру. Гра « Мікрофон».

( Число 8 це : 1 і 7, 2 і 6, 3 і 5, 4 і 4, 5 і 3, 6 і 2, 7 і 1 )

б) Характеристика числа 8. ( Відповіді учнів )

  -Назвіть числа менші за 8.

  -Назвіть числа більші за 8.

В) Порівняйте числа. (Вставити знаки менше, більше, дорівнює)

                  8*6     7*8    8*8    8*5    2*8

    -Молодці! Тепер онука кличе собочку Жучку. Вона дуже любить

стрибати, бігати.

4. Завдання собачки.

Фізкультхвилинка.

   - Жучка кличе кицю Мурку. Вона підготувала вам цікаві задачі.

5. Завдання киці.

7 птиць зліпив Семенко

І одну мала Оленка.

Друзі, ви б не полічили,

Скільки діти птиць зліпили?

    - Складаємо вираз  для розвязання цієї задачі. (7+1=8) Зачитайте.

( Робота на дошці і в зошиті)

6 овечок -  біля гречки,

На лужку – ще 2 овечки.

Полічи овечок цих

Скільки разом їх усіх ?

    -Складіть вираз і самостійно запишіть у зошит. ( 6+2=8 ) Зачитайте.

    -Молодці! І нарешті самий головний герой казки Мишка запропонує

вам своє завдання. Подорож в країну Геометрію.

6. Завдання Мишки.

а) Зустріч з геометричними фігурами.

    -Як називається ця фігура?

    -Які ви знаєте ще геометричні

фігури?

    -А як одним словом називають 6 – кутник, 7 – кутник, 8 – кутник і т. д.?

( Многокутнини)

    -А чи може бути круг многокутником?

    -А якщо я візьму чотирикутник і відріжу в нього кути, чи залишиться він

многокутником?

б) Робота з підручником. ( с.34 )

    -За допомогою якого інструмента вимірюють довжину відрізків?( Лінійка)

    -Як правильно прикласти лінійку до відрізка ?

    -Виміряйте довжину відрізків .( Завдання №2)

    - Накресліть ці відрізки в зошит.

    - Молодці! Всі завдання виконали.

V. Підсумок уроку.

    -Яке число було головним на уроці?

    -Яке завдання сподобалось найбільше?

    -Діти , якщо добре подумати, то як вдалося героям казки витягти ріпку? Чи

змогли б вони поодинці ? ( Ні)

    -Тільки разом, дружно можна подолати труднощі. І ви сьогодні дружно,

гарно працювали.

    -Подивіться на сусіда, посміхніться один одному і скажіть:

                                                 Я – молодець!

                                                 Ти – молодець!

                                                 Ми – молодці!

Гості в нас були чудові,

І завдань у них доволі

Та додому їм пора.

Вам спасибі, дітвора!

А за гарну роботу отримайте нагороду!

    -З садка дідуся і бабусі дуже смачні яблучка. Їжте на здоровя !

Ось і пролунав дзвінок

Закінчився наш урок,

За роботу по заслузі,

Щиро дякую вам друзі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Урок з математики

 на тему : « Закріплення

знань про склад числа 8»

             в 1 – А класі

 

 

 

 

                           Вчитель : Ящук А. І.         

 

                                        2013 рік

 

 

 

 

docx
Додано
17 березня 2018
Переглядів
1952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку