Урок "Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом «Друзі».

Про матеріал
Формування мовленнєвих умінь, навичок виразного читання учнів та відтворення змісту прочитаного методами критичного мислення.
Перегляд файлу

Українська мова

Тема: Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом «Друзі».

Мета: Формувати мовленнєві уміння; виробляти навички виразного читання; вчити передавати зміст прочитаного. Розвивати фонематичний слух; мовленнєві й пізнавальні уміння учнів. Виховувати позитивне ставлення до тварин.

Обладнання: мультимедійний супровід, цеглинки ЛЕГО.

Інтеграція: Природнича галузь.

Тип уроку: Закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку

І. Організація класу.

- Уявіть, що у ваших долоньках гарний настрій. Щоб зробити день приємнішим, поділіться ним з усіма, хто перебуває поряд з вами. Почнімо наш урок.

                Вигадуй, пробуй, твори!

                Розум, фантазію прояви.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

-  Щоб дізнатися, які завдання будемо виконувати сьогодні на уроці – пограємо!

1. Гра «Хто я? Що я?»

      Слово, яке потрібно відгадати « зебра».

2. Звуковий аналіз слова зебра.       -•/--•

3. Складання речень зі словом зебра.(ЛЕГО)

- Діти! Як ви вважаєте, чому на урок до нас завітала зебра?

4. Читання складів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

       Наша гостя – дуже доброзичлива і дружелюбна. Прибула до нас із далекої Африки. У неї багато друзів: слоненя, крокодильчик, жирафа, носоріг, левеня, черепаха, фламінго, страус, мавпочка і ластівка. Так, так, діти, – ластівка. Цікаво, як ластівка опинилась в Африці? Чому відлітає до теплих країв? Яких ще знаєте перелітніх птахів? Які птахи не відлітають? Як вони зимують?

ІV. Опрацювання тексту «Друзі».

1. Робота з малюнком  (за методикою ФОМ)

1 крок. Назви складові частини малюнка. (Ворона, картина, комп’ютер, вікно, шишкар, снігур)

2 крок. Продовжуємо слова (Ворона … , снігур … , шишкар …, картина …, комп’ютер … )

3 крок. «Ніч» уявно ввійдемо в картину, відчуємо запахи, звуки, які передав художник. «День» - яку картину побачили?

2. Розповісти історію.

3. Читання тексту вчителем.

-  Чи сподобався текст?

4. Словникова робота.

5. Читання для себе.

6. Виразне читання в особах.

- Про що спілкувалися Ворона і Ластівка? Як називається розмова двох осіб?

7. Аналіз тексту. Використання технології «Ромашка Блума»

  • Просте. Що відправила ластівка вороні?
  • Уточнуюче. Я можу помилятися, але здається ворона і ластівка – друзі?
  • Інтерпретаційне. Чому ворона і ластівка засумували?
  • Творче. Що б ви порадили друзям, щоб вони не сумували?
  • Оціночне. Чи добре, що у ворони з’явилися нові друзі?
  • Практичне. Як потрібно поводитися із друзями?

V. Фізкультхвилинка.

У зебри є ще один іноземний друг – малюк акула.

VІ. Закріплення матеріалу.

Диференційована робота в групах.

1. Порівняння птахів. Використання стратегії «Діаграма Венна»

                        Ворона     ластівка

Спільне:  птахи (дзьоб, дві лапи, пір’я, крила, хвостик)

Відмінне:  Ворона – це хижа, зимуюча, велика, чорна.

                  Ластівка – перелітна, полюбляє комашок, маленька, чорно-біла.

2. Використання стратегії «РАФТ»

Роль – ворона.

Аудиторія – снігур і шишкар.

Формат – запрошення.

Тема – гостинність.

3. Робота з ЛЕГО  «Друг для ластівки».

VІІ. Підсумок уроку.

1. Пірамідка настрою.

 

 

 

 

doc
Додано
28 січня 2021
Переглядів
548
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку