УРОК РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ У 1-МУ КЛАСІ
Тема. Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом
«Друзі».
Мета.Формувати мовленнєві вміння, виробляти навички правильного, виразного, свідомого читання, вчити передавати зміст прочитаного; розвивати умінні порівнювати, аналізувати, навички критичного і творчого мислення; виховувати любов до тварин.
Засоби навчання:мовні матеріали, дидактична гра «Зима – добре, зима – погано», конверти із завданнями, картки із зображенням пташок.
Інтеграція:природнича галузь.
Тип уроку:закріплення вивченого матеріалу.
Хід уроку
І. Актуалізація.
1. Розминка.Вітання.
Раз – зима прийшла.
Два – снігу принесла.
Три – вітання прийми
І сусіда обійми.
2. Робота зі складовою таблицею
|
а |
о |
у |
и |
і |
е |
з |
за аз |
зо оз |
|
|
|
зе ез |
с |
|
|
су ус |
|
сі іс |
|
зв |
зва |
|
|
|
|
|
св |
|
|
сву |
|
|
све |
зн |
|
|
|
|
зні |
|
сн |
сна |
|
|
сни |
|
|
Здрастуй, здрастуй, новий друже,
Кожен з нас тут небайдужий.
Станем всі – одна сім’я.
Будем друзі – ти і я.
3. Дидактична гра «Зима – добре, зима – погано».
4. Обґрунтування теми.
Стратегія «Незакінчене речення»
Вчитель: Сьогодні ми прочитаємо казку «Друзі», героями якої є птахи. А які саме ви скажете, коли закінчите речення.
ІІ. Усвідомлення змісту.
(Діти читають слова, викладають цеглинками кількість складів у слові)
Засумували повідомлення
відправила морозно
відповіла літатимемо
Вчитель: зараз ви попрацюєте в групах і дізнаєтеся про що розповідається в казці.
(Діти об’єднуються в «домашні» групи і, обравши номери, переходять у «експертні» групи. )
Перша «експертна» група
Друга«експертна» група
Третя«експертна» група
Четверта«експертна» група
(Діти відкривають конверти, на яких зображені номери та птахи, дістають частину тексту, над якою працюватимуть. Читають текст, переказують і повертаються в домашні групи, встановлюють послідовність частин і переказують увесь текст.)
ІІІ. Рефлексія.
Вчитель: кого з цих пташок ми бачимо тільки: