Урок "Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом «Друзі»."

Про матеріал
Формувати мовленнєві вміння, виробляти навички правильного, виразного, свідомого читання, вчити передавати зміст прочитаного; розвивати умінні порівнювати, аналізувати, навички критичного і творчого мислення; виховувати любов до тварин
Перегляд файлу

УРОК РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ У 1-МУ КЛАСІ

Тема. Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом  

«Друзі».

Мета.Формувати мовленнєві вміння, виробляти навички правильного, виразного, свідомого читання, вчити передавати зміст прочитаного; розвивати умінні порівнювати, аналізувати, навички критичного і творчого мислення; виховувати любов до тварин.

Засоби навчання:мовні матеріали, дидактична гра «Зима – добре, зима – погано», конверти із завданнями, картки із зображенням пташок.

Інтеграція:природнича галузь. 

Тип уроку:закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку

І. Актуалізація.

1. Розминка.Вітання.


Раз – зима прийшла.

Два – снігу принесла.

Три – вітання прийми

І сусіда обійми.

 

2. Робота зі складовою таблицею

 

а

о

у

и

і

е

з

за

аз

зо

оз

 

 

 

зе

ез

с

 

 

су

ус

 

сі

іс

 

зв

зва

 

 

 

 

 

св

 

 

сву

 

 

све

зн

 

 

 

 

зні

 

сн

сна

 

 

сни

 

 

 

 

Здрастуй, здрастуй, новий друже,

Кожен з нас тут небайдужий.

Станем всі – одна сім’я.

Будем друзі – ти і я.

 

3. Дидактична гра «Зима – добре, зима – погано».

i.jpg

 

 

 

 

 

 


 

  • Яка пора року зараз?
  • Зима – це добре чи погано?

4. Обґрунтування теми.

Стратегія «Незакінчене речення»

Вчитель: Сьогодні ми прочитаємо казку «Друзі», героями якої є птахи. А які саме ви скажете, коли закінчите речення.

  • Птаха ця ходить в чорному фраці, дуже обережна і розумна, відтворює почуті звуки, імітує голоси інших птахів, віддає перевагу тваринній їжі – це … (ворона).
  • Божа пташка, в’є гніздо під стріхою, дуже миролюбна, не любить і не вміє битися і сваритися, символ весни, добра, щастя – це … (ластівка).
  • Має червоні грудки, ім’я одержав від слова «сніг», прилітає до нас на зимівлю – це … (снігур).
  • Має хрестоподібний дзьоб, виводить пташенят взимку, селиться у хвойних лісах, живиться насінням шишок – це … (шишкар).

ІІ. Усвідомлення змісту.

  1. Словникова робота за методикою «Шість цеглинок».

(Діти читають слова, викладають цеглинками кількість складів у слові)

Засумували  повідомлення

відправила  морозно

відповіла  літатимемо

  1. Стратегія «Джигсоу 1»

Вчитель: зараз ви попрацюєте в групах і дізнаєтеся про що розповідається в казці.

(Діти об’єднуються в «домашні» групи і, обравши номери, переходять у «експертні» групи. )

 

 

 

Перша «експертна» група

1665945701_konvert-162x113-mm.jpgde5e42672e43ad50e90464f9a8iu.png

 

 

 

 

 

 

 

Друга«експертна» група

1665945701_konvert-162x113-mm.jpgbird07-1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Третя«експертна» група

1665945701_konvert-162x113-mm.jpgdepositphotos_32649341-stock-photo-side-view-of-a-carrion.jpg 

 

 

 

 

 

Четверта«експертна» група

1665945701_konvert-162x113-mm.jpgdepositphotos_37554849-stock-illustration-red-crossbill.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

(Діти відкривають конверти, на яких зображені номери та птахи, дістають частину тексту, над якою працюватимуть. Читають текст, переказують і повертаються в домашні групи, встановлюють послідовність частин і переказують увесь текст.)

  1. Перевірка вчителем виконання завдання.
  • Чому засумували Ворона і Ластівка?
  • Що написала Ластівка у повідомленні?
  • Що відповіла Ворона?
  • Які нові друзі з’явилися у Ворони?

ІІІ. Рефлексія.

  1. bird07-1.jpgdepositphotos_37554849-stock-illustration-red-crossbill.jpgdepositphotos_32649341-stock-photo-side-view-of-a-carrion.jpgde5e42672e43ad50e90464f9a8iu.pngДіаграма Венна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: кого з цих пташок ми бачимо тільки:

  • влітку;
  • взимку;
  • і влітку, і взимку.
  • Розмістіть відповідно зображення пташок.
  • Чи може ворона дружити з ластівкою?
  • А ворона з снігурем і шишкарем?
  • Чи можлива дружба між ластівкою та снігурем і шишкарем?
  1.  Речення з відкритим кінцем
  • Я дізнався…
  • Я захоплювався…
  • Я виконував завдання…
  • Тепер я можу…
  • У мене вийшло…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Косенко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
356
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку