Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Про матеріал
Тема. Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами. Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою С, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери, писати слухові диктанти; формувати навичку читання; удосконалювати вміння розпізнавати велику й малу букви «ес» у тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати вміння розповідати за малюнком і про події з власного життя; виховувати бажання вживати корисну їжу.
Перегляд файлу

Тема. Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою С, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери, писати слухові диктанти; формувати навичку читання; удосконалювати вміння розпізнавати велику й малу букви «ес» у тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати вміння розповідати за малюнком і про події з власного життя; виховувати бажання вживати корисну їжу.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  2. Актуалізація опорних знань
  • Подивіться на малюнок угорі сторінки.
  • Кого ви бачите?
  • Що роблять діти?
  • Чи подобається їм це заняття?
  • Який у них настрій?
  • Вигадайте імена дітям на букву С.
  • Складіть речення .
  • Чи вмієте ви кататись на самокаті?
  • Якою буквою починається слово самокат?
  • Як пишуться імена дітей?
  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчення букви с, навчимося друкувати велику букву с, продовжимо вчитись читати склади, слова та речення.
  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Аналіз зразка та письмо друкованої букви
  • Подивіться на друковану букву С.
  • Чи схожа вона на маленьку с? Чим вони відрізняються?

Після цього за стрілочками наводять велику друковану літеру С спочатку в повітрі, а потім друкують у клітинках. Заповнивши верхній рядок клітинок, діти читають склади з буквою «ес», надруковані в другому рядку, і приступають до друкування їх за поданими зразками.

  1. Читання складів та слів з вивченими буквами.
  • Попрацюємо над завданням читаночки.
  • Прочитайте склади у таблиці зліва направо. Потім згори вниз.
  • Прочитайте імена дітей, що записані поруч.
  1. Читання чистомовки
  • Спочатку повільно, ланцюжком, а потім хором, прискорюючи темп читання.
  • Отже, що знаходиться у Аліси?
  • Що у Лесі?
  • Куди сіла мама?
  1. Робота у друкованому зошиті
  1. Складання речень за малюнком і схемою
  2. Письмо вивчених літер під диктовку
  3. Аналітико-синтетичні вправи
  1. Робота з букварем
  • Відрийте сторінку 65.
  • Прочитайте назви малюнків.
  • Попрацюємо над завданням з гіркою.
  • Спустимося разом з гірочки.
  • А тепер навпаки, піднімаємось на гірку.
  1. Бесіда за текстом
  • Прослухайте текст та спробуйте дати йому назву.
  • Які соки люблять пити діти?
  • Які соки корисніші? Свіжі, чи ті що продаються у пляшках?
  • Чому соки корисно споживати щодня?
  1. Бесіда за малюнком

Виконання останнього завдання  розпочинають з називання малюнків. Учні роблять висновок, що малюнки різні, а назву мають однакову (сонечко). Потім здійснюють звуковий аналіз слова сонечко, друкують у клітинках букви цього слова, які вже вивчили (с о н е . . о) і доходять висновку, що в схемі заховалось слово сонечко. Після цього доцільно запропонувати дітям скласти два речення з цим словом, щоб у кожному воно мало різне значення (На небі світило яскраве сонечко. Жук сонечко має червоні крильця з чорними крапочками.).  

  1. Підсумок уроку
  • Яку букву вивчали на уроці?
  • Для чого потрібно вміти друкувати велику букву (щоб записувати імена, прізвища, назви країн, перше слово в реченні)?
  • Доберіть слова, які пишуться з великої букви С.

 

  1. Рефлексія

 

docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку