Авторська розробка
ПІБ учителя |
Шмаргун Наталія Вікторівна |
Клас |
1 |
Освітня програма |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. |
Освітня галузь |
Мовно-літературна освітня галузь Українська мова |
Тематичний тиждень |
Тиждень 10. Театр. |
Стратегія, методика, техніка, технологія |
Пізнавальна гра. Колективна робота. |
Зміст (текст, посилання на фото, відео) |
Тема: Закріплення звукового значення букви «ем», умінь читати з нею склади, слова і речення. Велика буква на початку речення Мета: виділяти звук [м] у слові, знаходити його у промовлених складах, словах; розрізняти звук та букву; читати склади з вивченими літерами; опрацювати прийом читання прямих складів із буквою М, м та буквами на позначення вивчених голосних; пояснювати, що речення починається з великої букви;. виховувати в дітей шанобливе ставлення до мами — найріднішої людини.
Вчитель (бесіда): - Перегляньте букви, які наклеєні на цеглинки. - Яка буква наклеєна на червону (блакитну) цеглинку? Діти: (червона – «а», блакитна – «у») Вчитель: - На цеглинку якого кольору приклеїли букву «о» ? - На цеглинку якого кольору приклеїли букву «і» ? Діти піднімають відповідного кольору цеглинки. Вчитель: - Підніміть цеглинку до якої приклеїли букву «е» ? - Підніміть цеглинку до якої приклеїли букву «и» ? Діти піднімають відповідного кольору цеглинки. Вчитель: - Вимовляючи звуки [м] чи [м'], піднімайте цеглинку, додаючи певний голосний звук і наче проспівуючи склад, змінюють певний голосний звук. утворюючи злиття.
Діти підіймають почерзі цеглинки та утворюють злиття ПГ.
Вчитель: - Тепер пропоную змінити завдання. Спочатку піднімайте цеглинку і наче проспівуючи склад вимовляємо звук [м], (утворюючи злиття типу ГП) - Які відчуття викликають у тебе блакитний, синій і фіолетовий Діти підіймають цеглинки та утворюють склади.
|
Рефлексивна оцінка авторської розробки
Сфера розвитку школяра
Наскрізні вміння |
Фізична |
Когнітивна |
Емоційна |
Креативна |
Соціальна |
Читання з розумінням |
|
|
|
|
|
Уміння висловлювати власну думку усно і письмово |
|
|
|
|
|
Критичне та системне мислення |
|
|
|
|
|
Здатність логічно обґрунтовувати позицію |
|
|
|
|
|
Творчість, ініціативність |
|
|
|
|
|
Конструктивно керувати емоціями |
|
|
|
|
|
Оцінювати ризики |
|
|
|
|
|
Приймати рішення |
|
|
|
|
|
Розв'язувати проблеми |
|
|
|
|
|
Здатність співпрацювати з іншими людьми |
|
|
|
|
|