Урок "Закріплення звукового значення букви «ем», умінь читати з нею склади, слова і речення. "Велика буква на початку речення

Про матеріал
Показати прийом роботи з цеглинками при читанні прямих складів із буквою М, м та буквами на позначення вивчених голосних.
Перегляд файлу

Авторська розробка

 

ПІБ учителя

Шмаргун Наталія Вікторівна

Клас

1

Освітня програма

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

Савченко О. Я.

Освітня галузь

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова

Тематичний тиждень

Тиждень 10. Театр.

Стратегія, методика, техніка, технологія

Пізнавальна гра. Колективна робота.

Зміст

(текст, посилання на фото, відео)

Тема: Закріплення звукового значення  букви «ем», умінь читати з нею склади, слова і речення. Велика буква на початку речення

Мета:  виділяти звук [м] у слові, знаходити його у промовлених складах, словах; розрізняти звук та букву; читати склади з вивченими літерами; опрацювати прийом читання прямих складів із буквою М, м та буквами на позначення вивчених голосних; пояснювати, що речення починається з великої букви;. виховувати в дітей шанобливе ставлення до мами — найріднішої людини.

 

Вчитель (бесіда):

 - Перегляньте букви, які наклеєні на цеглинки.

- Яка буква наклеєна на червону  (блакитну) цеглинку?

Діти: (червона – «а», блакитна – «у»)

Вчитель:

-         На цеглинку якого кольору приклеїли букву «о» ?

-         На цеглинку якого кольору приклеїли букву «і» ?

Діти піднімають відповідного кольору цеглинки.

Вчитель:

-         Підніміть  цеглинку до якої приклеїли букву «е» ?

-         Підніміть  цеглинку до якої приклеїли букву «и» ?

Діти піднімають відповідного кольору цеглинки.

Вчитель:

- Вимовляючи звуки [м] чи [м'],  піднімайте цеглинку,  додаючи певний голосний звук і наче проспівуючи склад, змінюють певний голосний звук. утворюючи злиття.

 

Діти підіймають почерзі цеглинки  та утворюють злиття ПГ.

 

Вчитель:

- Тепер пропоную змінити завдання. Спочатку піднімайте цеглинку і наче проспівуючи склад вимовляємо звук [м], (утворюючи злиття типу ГП)

- Які відчуття викликають у тебе блакитний, синій і фіолетовий

Діти підіймають цеглинки та утворюють склади.

      

 

 

 

 

    

 

 

 

 

        

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Рефлексивна оцінка авторської розробки

Сфера

розвитку школяра

 

Наскрізні вміння

Фізична

Когнітивна

Емоційна

Креативна

Соціальна

Читання з розумінням

 

 

 

 

 

Уміння висловлювати власну думку усно і письмово

 

 

 

 

      

Критичне та системне мислення

 

      

 

 

 

Здатність логічно обґрунтовувати позицію

 

 

 

 

      

Творчість, ініціативність

 

 

 

      

 

Конструктивно керувати емоціями

 

      

      

 

 

Оцінювати ризики

 

 

 

 

 

Приймати рішення

 

 

 

      

 

Розв'язувати проблеми

 

 

 

      

 

Здатність співпрацювати з іншими людьми

      

 

 

 

      

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку