Урок " Заняття з майбутніми першокласниками"

Про матеріал
Розробка заняття допомагає вчити дітей розрізняти предмети за розміщенням, лічити , вчитися писати цифру 5.
Перегляд файлу

Тема: Взаємне розміщення предметів у просторі(зверху,знизу).Розрізнення предметів за розміщенням(верхній,нижній).Лічба предметів.Число і цифра 5.Склад числа 5.

Мета:ознайомити дітей з утворенням числа 5 і цифрою 5;вчити писати цифру 5 ;вчити орієнтуватись у розміщенні предметів;розвивати мислення,виховувати уважність.

                                           Хід заняття

1.Організаційний момент.

         Встало вранці ясне сонце

         Заглянуло у віконце,

        Ми до нього потяглися ,

        За промінчики взялися.

         Стала сонце танцювати,

       Нас до танцю припрошати.

       Нумо разом,нумо всі,

       Потанцюєм на росі.

2.Повторення вивченого матеріалу.

 «Весела лічба»:

У клас зайшов Мишко,

А за ним –Петько,

А за ним-Галинка,

А за нею –Яринка,

А позаду-Гнат.

Скільки всіх малят?

 

Під  кущами,вздовж ріки,

Оселилися жуки:

Син і донька,батько й мати.

Спробуй всіх порахувати.

Гра «Ланцюжок»

-Полічимо тваринок на дошці:

Від 1до 10; від 5до1;Від 3 до 6.

 Гра «Закінчи речення»

Розгляньте табличку на дошці:

-Що знаходиться зверху?(горішок)

-А знизу ?(грибочок)

-

 

 

 

3.Ознайомлення з новим матеріалом

Скільки пальців на руці

Можна стиснуть в кулаці?

Їх неважко полічити

Раз,два,три,чотири,п ять!

-Яке число будемо вивчати на уроці?

-Яких предметів на малюнку 5(кружечків на мухоморі) додаток 1

-Скільки горішків зібрала білочка?(4)

А як утворити число 5?(до 4 додати 1)

Порядкова лічба

Гра «Хто за ким іде?»

Скількох тварин зустріла білочка?

Скільки їх тепер?Яка по порядку білочка,яким був ведмедик,а лисичка?

Ознайомлення з друкованою цифрою 5.(додаток1)

Ось і  вийшла погуляти

На папері цифра 5.

Руку вправо простягнула,

Ніжку бубликом зігнула.

 

4.Робота в зошиті(с 83),додаток 2 друкування цифри 5

5.Склад числа5 (зошит с 82)

Предметні малюнки грибочків і горішків

4+1=5

3+2=5

2+3=5

1+4=5

6.Робота над загадками

-На п яти дротах відпочиває зграя пташок.(ноти)

-5 братів-всі на одне ім. я,роками рівні,зростом різні(пальці)

7.Підсумок уроку.Рефлексія.

-На що можна перетворити цифру 5.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\number51.jpgC:\Users\User\Desktop\99383569_large_5111852_152__oblojka.jpg       

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 січня 2020
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку