Заняття проводиться у вигляді онлайн-конференції з використанням презентації.
Тема. Опрацювання сприйнятого матеріалу і застосування опрацьованого матеріалу. Запис назви творів в лапках. Запис власних назв з великої букви. Стилі тексту.
Запис назви творів в лапках. Запис власних назв з великої букви. Стилі тексту
Номер слайду 3
Осінь каже: «Бери, бо як зима прийде, хоч і схочеш узяти, то не візьмеш.»
Номер слайду 4
Прислів’я зазвичай виразно діляться на дві частини, мають повчальний характер. Приказки- скорочений варіант прислів’я або просто влучний вислів.
Номер слайду 5
Весна красна квітами, а осінь — плодами. Курчат восени лічать. Осінь усьому рахунок веде. Восени — багач, а навесні — прохач. Восени і горобець багатий. Осінь збирає, а весна з'їдає.
Номер слайду 6
Читай виразно. Вибери вірш для виразного читання. 2. З'ясуй, чи все тобі зрозуміло в цьому тексті. 3. Визнач настрій вірша.4. Визнач головні за змістом слова тексту і виділяй їх голосом під час читання. 5. Вибери потрібний темп читання, дотримуючись паузи. 6. Читання вголос можна супроводжувати мімікою та жестами. Вони зроблять виступ більш цікавим та емоційним.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Написання власних назв. Доповни!!!
Номер слайду 9
Виправ помилки. У карпати прийшла золота осіння пора. У горах вона особлива. Образно описують письменники їх « золотаво-багряні схили з мідними травами. Осинь у горах не тільки красива, але й щедра. он грибники микола й оленка. Повні кошики грибів назбирали. Найбільше їх було у ліску біля озера янтарного.
Номер слайду 10
У Карпати прийшла золота осіння пора. Окличне чи неокличне. Розповідне, питальне чи спонукальне. Познач підмет та присудок.