Тема. « Українська абетка: звуки та букви.» ( с. 8.)

Про матеріал
Тема. « Українська абетка: звуки та букви.» ( с. 8.) Мета: закріплювати знання учнів про українську абетку, назви літер за абеткою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички звуко - буквеного аналізу слів, спостережливість; виховувати інтерес до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

3 клас. Українська мова НУШ. Захарійчук М. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів старший вчитель м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Здрастуй,  здрастуй,   рідна школа!Кожен із нас тут не байдужий. Станем всі — одна сім’я: Будем друзі — ти і я.

Номер слайду 3

Дзвоник усім нам дав наказ – До роботи швидше, клас! А отже, часу не втрачаймо, Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 4

НАШ НАСТРІЙ

Номер слайду 5

Для успішного навчання потрібні: Працелюбність. Спритність. Допитливість. Кмітливість. Старанність. Спостережливість. Наполегливість. Уважністьstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Вправа 5. Перевірка Д\ З Державною мовою пишуть закони, видають книжки, газети та журнали. Її вико -ристовують на радіо та  телебаченні.

Номер слайду 7

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Тема. Українська абетка: звуки та букви.( с. 8.)

Номер слайду 10

3 вересня Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

3 вересня Класна робота Хвилинка каліграфії Аа ай аб ат ал ам ан ва ка ау Абе́тка а́збука алфаві́т і алфа́віт Ми вивчаємо українську абетку

Номер слайду 12

Вправа 6. Прочитай вірш . Подумай , які почуття він у тебе викликає. Моя Україна — це пісенька мами, Розлогі лани колосяться хлібами, Вишневі садочки, лелеки на хаті. Купають ставочки хмарки пелехаті. Моя Україна — то мамина ласка, Червона калина, бабусина казка. Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя… Я кращої в світі країни не знаю. Л. Савчук

Номер слайду 13

Вправа «Мікрофон » Я і текст. Чи імпонує тобі вірш? Які вислови в ньому тобі подобаються найбільше? Прочитай із ніжністю в голосі частину вірша, позначену блакитною рискою.

Номер слайду 14

Розглянь малюнки. Прочитай рядки, які відображають їхній зміст. Якою ти уявляєш Україну?

Номер слайду 15

Моя Україна - то мамина ласка,Червона калина, бабусина казка. Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя... Я кращої в світі країни не знаю.

Номер слайду 16

Музична фізкультхвилинка

Номер слайду 17

Обмін інформацією

Номер слайду 18

Пригадай, що ти знаєш про букви та звуки.

Номер слайду 19

Букви ми ... , ... та ... . Букви є ... і ... , ... і ... . Звуки ми ... та ... . Звуки є ... і ... . Мовні звуки поділяються на ... і ... . Голосні звуки є ... і ... . Приголосні звуки є ... і ... , ... і ... . Вправа 7. Продовж речення. Пиши, дотримуючись відповідної висоти, ширини та нахилу великих і малих букв.

Номер слайду 20

Перевірка Букви ми бачимо, читаємо та пишемо. Букви є великі і малі, друковані і писані. Голосні звуки є наголошені і ненаголошені. Приголосні звуки є дзвінкі і глухі, тверді і м’які. Мовні звуки поділяються на голосні і приголосні. Звуки ми вимовляємо та чуємо. Звуки є мовні і немовні.

Номер слайду 21

А Б ВГ ДЕ ЄИ Ж І ЗЇЙКЛ М НОП Р СТУ Ф ХЦЧШЩЮ Я Пограємо « Букви та звуки»

Номер слайду 22

Вправа 8. Прочитай текст. Відцвіли фіалки та конвалії, нар-циси й тюльпани, півонії та  іриси. За ними спалахнули й згасли троянди та жоржини, гладіолуси й мальви. Одні квіти приходили на зміну іншим. Уже почали відлі-тати у вирій шпаки, жайворонки й зозулі, за ними – ластівки та лелеки (За Н. Гуменюк).

Номер слайду 23

* Випиши назви квітів в абетковому порядку, записуючи слова, бери до уваги не тільки першу букву, а й наступну.• Доведи, що слово  тюльпан пишемо після слова  троянда.

Номер слайду 24

Гладіолуси, жоржини, іриси, конвалії, мальви, нарциси, півонії, троянди, тюльпани, фіалки.

Номер слайду 25

Вправа 9. Прочитай групи слів. Фарш шашки чорний фартух шафа чоботи фарби шахи човен Запиши кожну групу слів в абетковому порядку. 1. фарби    фартух фарш 2. шафа    шахи      шашки 3. чоботи  човен  чорний

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Д \ З Вправа 10.1. Запиши підкреслені слова-назви квітів з вправи 8, поділивши їх на склади для переносу. Зроби звукові схеми виділених слів.2. Випиши назви птахів в абетковому порядку з вправи 7. Орієнтуйся не тільки на першу букву, а й на наступну.

Номер слайду 28

Жайворонки, зозулі, ластівки, лелеки, шпаки.. Кон-ва-лії, тюль-па-ни, пі-во-нії, іри-си, маль-ви. [ к о н в а л’ і й і ], [ т’у л’ п а н и ], [ п’ і в о н’і й і ] Д \ З Перевірка

Номер слайду 29

Тема. « Українська абетка: звуки та букви.» ( с. 8.) Мета: закріплювати знання учнів про українську абетку, назви літер за абеткою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички звуко - буквеного аналізу слів, спостережливість; виховувати інтерес до навчання.

pptx
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
2349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку