17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок зарубіжної літератури

Про матеріал

Даний конспект уроку розроблений для вчителів зарубіжної літератури у 9 класі про юзаємодія сучасної літератури та інших видів мистецтва. Під час проведення даного урпоку учень презентує свої улюблені твори сучасного мистецтва (література, театр чи кіно), створює рецензію, обстоює власну думку щодо ролі у суспільстві кожної особистості


Перегляд файлу

Кіноповість «Листи до Джульєтти»

Тема: Взаємодія сучасної літератури та інших видів мистецтва

Очікувані результати: учень презентує свої улюблені твори сучасного мистецтва  (література, театр чи кіно), створює рецензію, обстоює власну думку щодо               ролі у суспільстві кожної особистості

Обладнання: ТЗН, улюблені книги сучасних авторів, словник літературознавчих  термінів

Тип уроку: комбінований

 

   Хід уроку

 

       «А що, коли…»

 

1.Вступне слово вчителя.

Весь навчальний рік ви читали ті книги, які нам рекомендувала шкільна програма і за які я вам ставила оцінки. Сьогодні я прислухаюся до ваших рекомендацій і обовязково прочитаю ті книги і перегляну ті фільми, які мені порадите ви. А оцінки за ваші поради поставлять ваші однокласники: сподобається прорекламований фільм чи книга – у вас 12 балів, ні – то вибачайте. Єдина умова: оцінюватимуть лише ті учні, які підготували на сьогоднішнє заняття презентацію книги чи фільму.

2.Реклама.

Учні радять присутнім, чому варто прочитати ту чи іншу книгу чи переглянути фільм (час – як для кожної реклами).

3.Домашнє завдання.

Написати рецензію на книгу чи фільм ХХІ ст.

4.Теорія літератури: рецензія.

(роздати учням пам’ятки).

5.Взаємодія книги та фільму:

 - книга Т.Саллівана «Листи до Джульєтти»

- жанр, режисер, актори фільму

- проблеми, підняті у книзі та фільмі

- короткий зміст (для тих, хто не зміг прочитати чи переглянути)

- демонстрація уривку з фільму та декламація уривку з книги

6. Усна рецензія на фільм

За пам’яткою учні аналізують переглянутий раніше фільм, висловлюють своє міркування про назву, зв'язок з першоджерелом, висловлюють власні думки про те, що сподобалось чи не сподобалось (грають ролі рецензентів при врученні нагород)

7.Запрошення до дискусії.

Чи можна втручатися у чуже життя?

(учні аналізують позиції Чарлі і Софі, які виявилися протилежними, висловлюють власні думки щодо проблеми, яка лягла в основу фільму).

8.Робота над епіграфом.

Це слова з фільму, уривок з листа, який так припав до душі Лоренцо Бартоліні і Клер Сміт, що вони цитують його на власному весіллі. Чому герої так вподобали слова Софі?

9. Підсумок.

Можливо, наше втручання у чуже життя не завжди буде вдалим, але ніколи не можна залишатися байдужим до чужих сліз (Софі спостерігає за тими, хто пише листи до Джульєтти і залишає їх під її балконом). Отож, робіть висновки самі: проходьте мимо чи пробуйте допомогти.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку