Тема уроку. Застосування таблиць множення та ділення на 5.
Мета уроку: формувати вміння застосовувати таблиці множення та ділення під час знаходження значень виразів, розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, охайність, старанність.
Обладнання та матеріали: предметні малюнки, математичне лото, роздавальний матеріал, цеглинки LEGO, відео тренажери.
Тип уроку: урок комплексного використання знань, умінь і навичок учнів.
Хід урок
І. Організаційний момент.
Пролунав наш друг дзвінок.
Розпочати час урок.
В країну незвичну потрапимо ми
Де чекають від нас допомоги.
Отож ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми й мети.
Жила собі у чарівній країні дівчина Весна. Дарувала усім навколо красу, тепло, радість і втіху. Проте позаздрив цій чарівності злий чаклун і зачинив Весноньку у своєму палаці під сімома замками. Почули цю невтішну звістку мешканці щасливої країни і вирішили прислати до другокласників нашої школи Ластівку, яка викрала ключі у злого чарівника.
- Щоб ключами замки повідчиняти потрібно завдання виконати. Чи готові другокласники Весну визволяти? (За кожне виконане завдання діти отримують ключ, відчиняють замок і з конверта витягують частину пазла на якому зображена Весна).
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Формування обчислювальних навичок.
1. Ключ 1. Скласти числа в порядку зростання.
- Який ж замок нам першим відчиняти?
Треба їх в порядку зростання поскладати.
(На кожному замку записані числа 5, 50, 30, 45, 15, 25, 10.).
2. Ключ 2. Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть каліграфічно рядок числа, яке найменше у порядку.
3. Ключ 3. Усний рахунок «Математичне доміно».
4. Ключ 4. Тренажер з допомогою цеглинок LEGO.
https://www.youtube.com/watch?v=O1_tq-W7kEc
https://www.youtube.com/watch?v=NaMEBMVSCd8
5. Ключ 5. Самостійна робота.
Установіть порядок дій і обчисліть значення виразів.
30 : 5 + (36 – 17) 40 : (45 – 40) + 7
10 : 5 + 8 ‧ 4 (35 – 11) : 4 – 3
Фізкультхвилинка.
6. Ключ 6. Складання та розв’язування задачі за малюнком.
4 грн 4 грн 4 грн 4 грн 4 грн
32 грн
7. Ключ 7. Знаходження периметра.
Щоб останній ключ нам отримати і таки здолати чари злого чарівника, ми повинні знайти периметр його палацу.
Палац прямокутної форми.
Довжина - 40 м
Ширина - ? у 5 разів менша
Периметр - ?
ІV. Підведення підсумків уроку.
(Діти складають картинку Весни із частин пазлів, які отримували за виконання кожного завдання)
Підсумкова бесіда
— Чи легко вам було виконувати завдання?
— Що найбільше сподобалося на сьогоднішньому
уроці ?
— У якому завданні найбільше виникали труднощі?
Самооцінка роботи учнями
- Весна щиро дякує вам, діти, що допомогли
зруйнувати чари злого чарівника і визволили її
з темного палацу. Скоро вона завітає до нас у
гості і принесе усім нам і тепло, і ласку,
красу, втіху і радість. А за вашу активність,
кмітливість та працелюбність на уроці дарує
корзинку квітів.
- Оцініть свою роботу та оберіть квіточку за
кольором.
Ось закінчився урок
І дзвенить для вас дзвінок!
Працювали добре, друзі,
Відпочиньте по заслузі.
1