Гра-тренажер "Математичне доміно з Фіксиками" (табличне множення)

Про матеріал
Гра-тренажер (табличне множення) – це один із найпростіших і захоплюючих способів вивчити і запамʼятати таблицю множення з допомогою улюблених героїв мультфільму. Ця гра також допоможе розвинути памʼять і увагу. Гра містить 64 картки на всі табличні випадки множення. Для здобувачів освіти та вчителів початкових класів, а також для сімейної гри.
Перегляд файлу

Повчанський ліцей

Повчанської сільської ради

Гра-тренажер

«Математичне доміно

з Фіксиками»

(табличне множення)

C:\Users\user\Desktop\149713523_images_19920997366.jpg

Номінація: «Початкова освіта»

Автор

Наконечна Марія Михайлівна

2021

Методичні рекомендації

За Концепцією Нової української школи вагому роль у вихованні та навчанні молодших школярів відіграє дидактика та методика «Навчання через гру».

За допомогою цікавої навчальної гри, вчитель сприятиме формуванню базових математичних уявлень та допоможе здобувачам освіти запамʼятати таблицю множення.

На уроках у школі «Математичне доміно з Фіксиками» можна використовувати не лише на етапі ознайомлення з таблицею множення, але і під час відпрацювання й закріплення здобутих знань.

Гра-тренажер (табличне множення) – це один із найпростіших і захоплюючих способів вивчити і запамʼятати таблицю множення з допомогою улюблених героїв мультфільму. Ця гра також допоможе розвинути памʼять і увагу.

Гра містить 64 картки на всі табличні випадки множення.

 Для здобувачів освіти та вчителів початкових класів, а також для сімейної гри.

 

Схвалено педагогічною радою Повчанського ліцею. Протокол № 4 від 05.01.2021року.


Правила гри

Ціль гри

Переможцем стає той гравець, в кого закінчилися картки доміно і хто набрав найбільшу кількість балів.

Підготовка до гри

Всі картки доміно переверніть донизу та ретельно перемішайте. Перед тим, як вибрати картки, потрібно визначити, хто почне гру: той, хто витягне картку з найменшою цифрою – починає. Гравці витягують по 7 карток. Вони тримають картки таким чином, щоб суперники їх не побачили. З решти карток складають банк, з якого поповнюють свої запаси гравці.

Хід гри

Гру починає гравець, який володіє карткою з найменшим числом. З неї він і починає свій хід. Під час гри гравець знахо-дить картку з відповіддю до прикладу і складається ланцюжок з карток. Якщо гравець не має картки, яку може приєднати до ланцюжка, він бере картку з банку до тих пір, доки не витягне ту, яку зможе приєднати. Всі витягнуті картки гравець залишає собі. Якщо у банку немає карток, хід переходить до наступного гравця.

Фініш гри

Гру закінчено, коли один з гравців приєднує до ланцюжка свою останню картку. Всі гравці підраховують кількість балів на своїх картках, додаючи цифри і добутки. Бали всіх гравців додаються та переходять до переможця.

C:\НУШ\Фейсбук\Фіксіки\FB_IMG_1563536616319.jpgC:\НУШ\Фейсбук\Фіксіки\FB_IMG_1563536626649.jpg 

 


 

 



 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку