Геометричні фігури .Плоскі та об’ємні фігури.

Про матеріал
формувати уявлення про групи геометричних фігур, їх істотні ознаки; вчити класифікувати предмети за певною ознакою; розвивати просторові уявлення; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, мовлення ; виховувати інтерес до предмета.
Перегляд файлу

Математика                                                                                                    Дата

Тема: Геометричні фігури .Плоскі та об’ємні фігури.

Мета: формувати уявлення про групи геометричних фігур, їх істотні ознаки;

вчити класифікувати предмети за певною ознакою;

розвивати просторові уявлення;

вдосконалювати обчислювальні навички;

розвивати мислення, мовлення ;

виховувати інтерес до предмета.

Зміст уроку

 

І.  Організаційний момент

Міркувати – швидко,

Рахувати = правильно,

Писати гарно і охайно,

Не витрачати часу даремно.

САМООЦІНЮВАННЯ РОБОТИ ( кожне виконане завдання учні оцінюють згідно алгоритму, враховуючи свої помилки. На полі зошита зафарбовують клітинку зошита  відповідним кольором. Таким чином утворюється кольорова пірамідка)

ІІ Актуалізація опорних знань

2.1 Бесіда « Геометричні фігури у навколишньому світі»

Сьогодні ми з вами розпочнемо подорож цікавим МІСТОМ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР.

- Подивіться навкруги у класі. Чи бачите ви тут геометричні фігури?

- Де ще можна бачити геометричні фігури?

- Чи треба вивчати геометричні фігури?

- Люди яких професій користуються предметами, які схожі на геометричні  фігури?

2.3 Гра « Яка фігура на що схожа ?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

Сьогодні ми потрапимо у місто фігур. Які фігури ти вже знаєш?

3.1 « Гра Чарівний мішечок » ( у мішечку знаходяться геометричні фігури, діти по черзі дістають фігуру і називають їх )

3.2   Задача

( вправу діти виконують біля дошки ,  використовуючи демонстраційний матеріал геометричних фігур : овал, круг, квадрат)

Мама дала синові  цукерку ,яблуко і печиво .Замініть назви предметів ,які дала мама, геометричними фігурами та покажіть ,у якому порядку їх  міг отримати син?( овал, круг, квадрат).

Відповідь:

- овал, круг ,квадрат;

- овал, квадрат, круг;

- круг, овал, квадрат;

- круг, квадрат, овал ;

-квадрат , овал ,круг;

- квадрат, круг, овал.

3.3 Вправа « Будем зайвого шукати»

- Трикутник, прямокутник, квадрат, круг, ромб.

- Квадрат, шестикутник ,прямокутник, піраміда ,трикутник.

- Циліндр, конус, квадрат, піраміда, паралелепіпед , куля.

- Круг, коло, куля.

3.4 Вправа « Погрупуй фігури : плоскі та об’ємні» ( робота у групах, діти групують фігури і прикріпляють на баночки )

3.5 Робота  за карткою

№ 1.

- Чим схожі фігури в кожній парі? Чим  відрізняються?

№2.

- Який надпис слід зробити на кожній коробці? ( круги, червоні фігури, многокутники )

№3 . Утвори пари фігур за різними ознаками:

- За формою: круги , трикутники , чотирикутники , п’ятикутники;

- За кольором ( жовті, сині,  рожеві , зелені )

 

ІV . Узагальнення і систематизація знань

4.1 Гра « Математична стежина » ( на підлозі стежиною розклеєні геометричні фігури, вирази , букви латинського алфавіту. Дитина , рухаючись стежиною, називає  їх.)

V. Розвиток математичних знань.

5.1 Самостійна робота : обчислити вирази

 ( робота за підручником с. 63 № 6).

5.2 Вправа « Конструктор» ( з паличок утвори об’ємну фігуру : піраміду чи куб )

VІ. Рефлексія:

- Я дізнався …

- На уроці я працював…

- Мені було цікаво , коли …

VІІ. Підсумок уроку 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
2439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку