Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Короткий запис задачі за зразком.
Мета: пояснити застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду 54 + 30, 54 + 3.
Формувати навички та вміння учнів вимірювати та порівнювати довжини відрізків, будувати відрізки заданої довжини. Поглиблювати знання учнів про будову задачі та вміння виконувати короткий запис.
Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення: гнучкість, послідовність, переконливість, самостійність; уміння працювати в групах; збагачувати активний словник, підвищувати культуру мовлення.
Виховувати інтерес до математики, спостережливість; повагу до людей похилого віку.
Обладнання: таблиці, картки для індивідуальної та групової роботи, схема короткого запису до задачі.
ХІД УРОКУ
(звертаю увагу на готовність учнів до уроку, наявність необхідного приладдя).
(зачитую з дошки).
Виконаємо записи у зошитах. Розгорнули зошити ...
5 см < 11см < 12 см
11 см = 1 дм 1 см
12 см = 1 дм 2 см
43 34
5 50
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
№361 (пригадуємо будову задачі)
№363 (за схемою аналізуємо і записуємо короткий запис)
Хвилинка-цікавинка. „Цікаві квадрати” (працює дві команди:
„Зелені” – хлопчики, „Жовті” – дівчатка.)
Умова: по вертикалях, горизонталях і діагоналях має бути сума, що дорівнює 15 обчислюємо при допомозі учнів.
№365 №366
4 |
|
2 |
3 |
5 |
|
|
1 |
6 |
|
3 |
4 |
1 |
|
9 |
|
7 |
2 |