Урок "Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Короткий запис задачі за зразком."

Про матеріал
Пояснюємо застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду 54 + 30, 54 + 3.
Перегляд файлу

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Короткий запис задачі за зразком.

 

Мета: пояснити застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду 54 + 30, 54 + 3.

 Формувати навички та вміння учнів вимірювати та порівнювати довжини відрізків, будувати відрізки заданої довжини. Поглиблювати знання учнів про будову задачі та вміння виконувати короткий запис.

 Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення: гнучкість, послідовність, переконливість, самостійність; уміння працювати в групах; збагачувати активний словник, підвищувати культуру мовлення.

 Виховувати інтерес до математики, спостережливість; повагу до людей похилого віку.

Обладнання: таблиці, картки для індивідуальної та групової роботи, схема короткого запису до задачі.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина

(звертаю увагу на готовність учнів до уроку, наявність необхідного приладдя).

  • Девізом нашого уроку сьогодні пропоную взяти слова ...

(зачитую з дошки).

  1. Усний рахунок
  • Урок почнемо без зупинки із розмовою розминки.
  1. Гра „День – ніч” (обчислювальні ланцюжки).
  2. Знайти приклади з відповідями: 25, 47, 93 (додаток).
  3. Знайти „зайве”. Обґрунтуй свою відповідь.
  4. Гра „розкодуй слово” (додаток).
  • Що спільного і чим різняться дані поняття?
  • Яку ви знаєте найпростішу геометричну фігуру?
  • Які ще геометричні фігури ви знаєте?
  • Чим різняться пряма лінія і відрізок?
  1. Перевірка домашнього завдання
  • Яку довжину мають відрізки, накреслені за умовою задачі?
  • Чи могли відразу накреслити відрізки? Чому?
  1.          Актуалізація знань учнів
  1. №364 (завдання виконуємо усно по рядах. З кожного ряду пропоную одному учню вибрати потрібну відповідь і зайняти відповідне місце у числовому ряді).

Виконаємо записи у зошитах.  Розгорнули зошити ...

5 см < 11см < 12 см

  • На скільки перший відрізок коротший від другого? Другий коротше від третього?
  • В яких одиницях ми вимірювали відрізки? Які ви знаєте ще  одиниці вимірювання відрізків?
  • Чи можемо виконати перетворення даних величин? (продовжуємо записи у зошитах)

11 см = 1 дм 1 см

12 см = 1 дм 2 см

  1. Самостійна робота (за індивідуальними картками).
  1. Каліграфічна вправа
  • Урок продовжимо без зупинки каліграфічною хвилинкою.

43    34

5      50

  1.       Математичний диктант (за збірником).
  2.    Повідомлення теми і завдань уроку.
    1. Повторення вивченого (додавання порозрядно із застосуванням переставного закону) №359.
    2. Робота за таблицями (додаток).
    3. Розв’язування прикладів із коментуванням. №362.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

  1. Розв’язування задач.
  • Продовжимо вдосконалювати ваші вміння виконувати арифметичні обчислення під час розв’язування задач.

№361 (пригадуємо будову задачі)

  • З яких частин складається задача?

№363 (за схемою аналізуємо і записуємо короткий запис)

  1.       Закріплення вивченого матеріалу

Хвилинка-цікавинка. „Цікаві квадрати” (працює дві команди:

„Зелені” – хлопчики, „Жовті” – дівчатка.)

Умова: по вертикалях, горизонталях і діагоналях має бути сума, що дорівнює 15 обчислюємо при допомозі учнів.

  1. Домашнє завдання

№365  №366

  1.       Підсумок уроку
  • Чи сподобався урок?
  • Яке завдання найбільше сподобалося?


 

 

 

 

 

4

 

2

3

5

 

 

1

6

 


 

 

 

 

 

 

3

4

1

 

9

 

7

2

 

doc
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку