Урок.Завдання. "Контрольна робота №1"

Про матеріал
Матеріал містить завдання для контрольної роботи з теми "Степінь з натуральним показником. Одночлен"
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

«Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени»

Варіант 1

 

1.   Знайти значення виразу:

                                                                                              2               3                 0

         1) 1,5 ∙ 62 – 24;             2) 1image1image1 image3 17

                                                                                3      2   16

2.   Подати у вигляді степеня добуток:  

1) 6·6·6·6;      2) (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2)· (–2).

3.   Виконати дії::  1) y8 y2;                  2) y8: y2.

4.   Обчислити значення виразу:  1) 0,2·(–4)4;       2) 34–53+(–1)7.

3)                image4325 28 ;              4) 1image35 0,76 ;               5) image13363818

                                 3                                         7                                2

5.   Подати у вигляді степеня вираз: 1) (n2)6· n9;                2) (с4)5:(с3)2

3)                х7x2;             4) x7 : x2;                  5) (x7)2;               6) imageх3715 х2 х

6.   Записати у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз:

                    1) image;  

                    3) -3a3b2 ∙ 5а2b7;             4) (-3а2b7)3

7.   Довести тотожність:   1)5(x+yz)+5(xz) –5y=10(xz);

                                           2) 7(4 – a) – 3(-3а + 1) – 25 = 2а.

8.   Спростити вираз:       1) 0,4x2y·(–5xy5)2;           2) image 

2

                                         3) 125a7b4 ∙ (0,2a4b2)3;       4) 2 image1 с4d2  image2 cd2

                                                                                                                                                    4              3      

9.   Порівняти:                 1) 612 і 365;  2) 520 і 250.

 

 

 

 

 

 

Алгебра 7 клас 

Контрольна робота № 1

«Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени»

Варіант 2

 

1°. Знайти значення виразу:

1)  2,5 ∙ 25 – 72;             2)  2image12  image13  image3 0 112

                                                                     3     2   19

2°. Подати у вигляді степеня добуток:  

1) 7·7·7;      2) (–5)· (–5)· (–5)· (–5)· (–5)· (–5).

3°. Виконати дії:  1) a4 a6;                2)a6: a2.

4°. Обчислити значення виразу:  1) 0,5·(–3)4;              2) 43–53+(–1)9.

image               3) image38 9278 4 ;           4) 3729 237 8 ;             5) image25183715

5°. Подати у вигляді степеня вираз: 1) (x3)5· x6;              2) (n5)4:(n2)3

imageimage3 7у5 ∙ (-0,5х5у2)3;                   4) 33с5d2 2c3d3

               3) 8х

                                                                                                                   8           3       

6°. Записати у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз:

                   1) –0,2a2bc9·7ab7c10;                          2) image 

                     3) -5m4п5 ∙ 4п3т4;                                4) (-2т5п7)4

7. Довести тотожність: 1) 3(ab) +2(a+bc)+b –3c=5(ac);

2)  9,8b = 5 + 9b – 1,2b – 2(2,5 – b).

8. Спростити вираз:     1) 0,6x3y·(–5xy7)2;           2) image.

3

3)  8х7у5 ∙ (-0,5х5у2)3;        4) 3image3с5d2  image2 c3d3

                                                                                                                                           8           3       

9. Порівняти:               1) 714 і 495;           2) 340 і 430.

 

pdf
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
1729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку