Урок "Збереження органів травлення. Правила споживання їжі"

Про матеріал
Метою уроку є розширити і систематизувати знання дітей про травну систему, призначення та дію; розуміти цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема.  Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

Мета: розширити і систематизувати знання дітей про травну систему, призначення та дію; розуміти цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

1. Організація класу.

Усміхнися всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День тобі веселим буде!

2. Фенологічні спостереження

3. Актуалізація опорних знань.

- Пригадайте, яку систему органів ми вивчали на попередньому уроці. (Систему органів травлення). Давайте пригадаємо, граючись нашим кубиком.

 Гра « Кубик Блума»

 Назви яку систему органів вивчали на попередньому уроці

 Чому потрібно берегти зуби?

 Поясни чи важливо людині харчуватися? Для чого?

 Запропонуй свої поради як берегти травну систему.

 Подумай, навіщо людині поживні речовини.

 Поділись як ти доглядаєш за зубами.

2. Тест на повторення вивченої теми.

  1. Через травну систему проходить:

А) повітря;

Б) кров;

В) їжа.

2. Перетворення їжі в організмі  на поживні речовини називається:

А) харчування;

Б) живлення;

В) травлення.

3. Найважчий орган людини…

А) серце;

Б) шлунок;

В) печінка.

4. Кишківник складається з…

А) тонкої та товстої кишки;

Б) шлунку і товстої кишки;

В) печінки і тонкої кишки.

5. Зі стравоходу їжа потрапляє в …

А) шлунок;

Б) печінку;

В) кишківник.

6. Де починає перетравлюватися їжа?

А) в ротовій порожнині;

Б) в стравоході;

В) в шлунку.

 

КЛЮЧ.

  1. В
  2. В
  3. В
  4. А
  5. А
  6. В

 

4. Вивчення нового матеріалу

Слайд 6. Розгляньте малюнки, на яких зображено різну їжу.

     Чи є на малюнках їжа, яку ви не знаєте? Чи вся їжа, зображена на малюнках корисна?

Слайд 7. Гра «Як ви відрізняєте корисну їжу від шкідливої?».

Слайд 8. Руханка

 

5. Закріплення вивченого матеріалу

Слайд 9. Поміркуйте.

Слайд10 . Довідка.

Слайд11. Словникова робота.

Слайд 12. Для того, щоб добре працювала травна система, потрібно

Слайд 13-14. Дотримуйся правил гігієни харчування

Поділ дітей на 2 команди.

Гра « Тарілка здоров’я»

-         Чи чули ви вислів «тарілка здоров’я»? Що він означає?

-         Тарілка здоров’я – це щоденне споживання корисних продуктів. Розгляньте малюнок. (Слайд 15)

Мета: гра допоможе нам розказати про продукти, які вважаються менш корисними,  та розказати про корисні для здоров’я продукти.

     Команди грають одночасно, в кожної команди є пазли з 7 елементів, 6 з яких є правильні продукти, а 1 – екстра продукт (продукт, який не є  корисним через різні добавки).

     Команди повинні зібрати пазл швидше за суперника, а от щоб швидше це зробити треба одразу віднайти зайвий пазл.

Які продукти беремо:

  1. Цільнозерновий хліб (вуглеводи);
  2. Лосось (білки)
  3. Твердий сир (білки)
  4. Черешня (фрукт)
  5. Броколі (овоч)
  6. Оливкова олія (жири)
  7. Тостовий хліб (мінус)

 

  1. Кукурудзяна каша (вуглеводи)
  2. Язик тушкований (білки)
  3. Буряк (овоч)
  4. Авокадо (фрукт)
  5. Мигдаль (жири)
  6. Пармезан (білки)
  7. Пластівці (мінус)

 

Підведення підсумків

-         Що ж ви запам’ятали з цієї гри? Ви круті! Вам однозначно лайк! Але найголовніше що зараз і визначить переможця, це вміння відрізнити корисні продукти від екстра продуктів (умовно корисні).Зможете? От ми і перевіримо.

 

Гра «Відчувай що їси»

     Команди грають одночасно.

     Обирається по одному учаснику від кожної команди, якому зав’язують очі. По   центру стоїть стіл, на якому на якому стоять картки з назвами продуктів (корисні і шкідливі).

     Команди повинні тільки за допомогою розмов направляти свого учасника до столу та підказувати які продукти брати та віднести команді.

     Та команда, яка збере більше корисних продуктів за відведений час (5 хвилин) перемагає.

Корисні продукти:

  1.     Гречані макарони
  2.     Баклажанна ікра
  3.     Оливкова олія
  4.     Тунець консерва
  5.     Печериці
  6.     Вершкове масло
  7.     Грецький йогурт
  8.     Волоський горіх
  9.     Томатна паста
  10.        Запечена картопля
  11.        Фреш апельсиновий
  12.        Сочевиця
  13.        Скумбрія
  14.        Вода
  15.        Насіння соняшникове
  16.        Чорний шоколад
  17.        Сердечки
  18.        Вершковий сир
  19.        Овочі гриль/запечені

Менш корисні:

  1.                         Білий пшеничний хліб
  2.                         Білий шоколад
  3.                         Кетчуп
  4.                         Маргарин
  5.                         Соняшникова олія
  6.                         Полуничний йогурт
  7.                         Картопля фрі
  8.                         Сік апельсиновий пакетований
  9.                         Батончики з горішками
  10.                         Газований лимонад
  11.                         Плавлений сир.

Та команда, яка збере більше корисних продуктів за відведений час перемагає і отримує 1 бал.

6.Підсумок уроку

Вправа « Коло» ( діти в колі, у вчителя в руках мотузка і він запитує у дітей:

-         Що нового ви дізналися на уроці?

-         Що корисне для себе ви взяли з нашого уроку?

Далі передає клубок мотузки одному учню, щоб той відповів і передав клубок іншому.)

 

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
3428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку