Презентація до теми "Збирання й аналіз маркетингової, виробничої та фінансової інформації про майбутній бізнес". На уроці учні дізнаються про бізнес-план та його типові розділи;навчаться аналізувати стратегію бізнесу.
Ма́ркетинг (англ. marketing) - це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Номер слайду 5
Тема. Збирання й аналіз маркетингової, виробничої та фінансової інформації про майбутній бізнес. Творчий проєкт «Відкриття власної справи - творчої майстерні «Український сувенір»».
Номер слайду 6
На уроці ви дізнаєтесь:про бізнес-план та його типові розділи;навчитеся аналізувати стратегію бізнесу.
Номер слайду 7
Бізнес-план - це основний документ для планування розвитку майбутнього бізнес-проєкту, в якому міститься інформація про кошторис: витрати на створення й функціонування об’єкту інвестування, терміни окупності затрат та інше.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Стратегія бізнесу. Вибір приміщення для творчої майстерні
Номер слайду 10
Стратегія бізнесу2. Дослідження ринкузнайти та проаналізувати статистику схожої продукції;на що люди витрачають свої гроші і як оцінюють ті чи інші товари та послуги.
Номер слайду 11
Стратегія бізнесу3. Фінансуваннявласні кошти;підтримка рідних;кредит у банку.
Номер слайду 12
Стратегія бізнесу4. Визначення моделей товарів та пошук постачальників необхідних матеріалів і інструментів для виготовлення цих виробів
Номер слайду 13
Стратегія бізнесу5. Розробити логотип свого підприємства. Розробка брендованих коробок і пакетів
Номер слайду 14
Стратегія бізнесу6. Розробити рекламу та створити сайт свого магазину
Номер слайду 15
Стратегія бізнесу7. Вибрати програмне забезпечення для ведення бухгалтерського обліку або додаток для онлайн-бухгалтерії
Номер слайду 16
Практична робота. Завдання 1. Проаналізувати бізнес конкурентів - магазинів сувенірних подарунків (інтернет магазини) та заповнити таблицю «Аналіз можливостей майстерні в порівнянні з магазинами сувенірами» Аналіз можливостей майстерні в порівнянні з магазинами сувенірів{2 D6 C30 B1-7166-4324-BD9 A-DD87 ACBD0 D5 F}Переваги Недоліки. МожливостіЗагрози
Номер слайду 17
Наприклад:{2 D6 C30 B1-7166-4324-BD9 A-DD87 ACBD0 D5 F}Переваги• Ручна робота з використанням різних технік декоративно-ужиткового мистецтва;• висока якість продукції та екологічно чисті матеріали;• цілодобове замовлення. Недоліки Відсутність приміщення для виготовлення продукції та магазину для її реалізації; відсутність співробітників. Можливості• Розширення асортименту;• зростання попиту на ринку. Загрози• Поява нових конкурентів;• тіньові виробники (незареєстровані).
Номер слайду 18
Практична робота. Завдання 2. Визначитися з моделями товарів унікальної національної сувенірної продукції. (Асортимент може бути представлений ручною вишивкою, текстильними іграшками, дерев’яними виробами та виробами на замовлення, які виготовлені з екологічно чистих матеріалів.)
Рефлексія. Прийом «Закінчи речення»- Яку інформацію на уроці я проаналізував(ла)?- Що заважало мені на уроці працювати ефективніше?
Номер слайду 21
Домашнє завдання1. В зошитах виконати практичну роботу (сфотографувати і надіслати для перевірки). Знати визначення понять “бізнес-план”, “маркетинг”, “типові розділи бізнес-плану”.2. Виконати онлайн-тест за посиланням: Код доступу 8217297 Попросіть учнів використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua3. Теоретичний матеріал, практична робота за цим посиланням:https://sites.google.com/view/ludakobak2/%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/10-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81