Урок розроблено на основі тематики шкільного підручника з урахуванням вікових особливостей, інтересів учнів та сучасних комунікативних потреб. Основною ідеєю було показати максимальні можливості використання ІКТ на уроках англійської мови за участі не лише вчителя, а головних діючих осіб уроку- дітей.
Клас: 7-Г
Тема: Здоровий спосіб життя. У лікаря.
Мета:
Тип уроку: Узагальнення й систематизація знань.
Методи роботи: робота в парах, групах, рольова гра.
Обладнання: комп`ютер, відеосюжет, магнітофон, аудіодиск, дидактичний матеріал, підручник 7класу (А.Несвіт).
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Основна частина уроку.
Name of the patient |
Symptoms |
Diagnosis |
Recommendations |
Days to stay at home |
|
|
|
|
|
Symptoms |
Recommendations |
-a terrible headache -running nose -high temperature (38.7)
|
-you should:
-you shouldn`t:
|
Додатково: Індивідуальні завдання на картках.*
ІІІ. Заключний етап уроку.
1. Підведення підсумків уроку, коментування висловлювань про здоров`я (HEALTH IS BETTER THAN WEALTH, YOU CAN NOT ENJOY WEALTH IF YOU ARE NOT IN GOOD HEALTH, HEALTH IS THE FIRST WEALTH), оцінювання учнів.
2. Оголошення та пояснення домашнього завдання:
- написати поради для Інтернет-блогу „Як бути здоровим”,
- зняти відео для Instagram / YouTube- каналу „Поради щодо здорового способу життя” (на 1-2 хвилини)*