18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Здоровий спосіб життя. У лікаря."

Про матеріал

Урок розроблено на основі тематики шкільного підручника з урахуванням вікових особливостей, інтересів учнів та сучасних комунікативних потреб. Основною ідеєю було показати максимальні можливості використання ІКТ на уроках англійської мови за участі не лише вчителя, а головних діючих осіб уроку- дітей.

Перегляд файлу

Клас: 7-Г

Тема:  Здоровий спосіб життя. У лікаря.

Мета:

  • формувати навички сприйняття інформації на слух (аудіювання) та читання; удосконалювати навички монологічного та діалогічного мовлення, письма; закріплювати граматичний матеріал (модальні дієслова should/should not);
  • розвивати самоосвітню компетенцію учнів, мовленнєві, інтелектуальні та пізнавальні здібності;
  • вчити виявляти увагу до співрозмовника в процесі спілкування, співпрацювати в групах;
  • виховувати розуміння важливості здорового способу життя.

Тип уроку: Узагальнення й систематизація знань.

Методи роботи: робота в парах, групах, рольова гра.

Обладнання: комп`ютер, відеосюжет, магнітофон, аудіодиск, дидактичний матеріал, підручник 7класу (А.Несвіт).

 

Перебіг уроку

 

 І. Організаційний момент

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.
  2. Оголошення теми та мети уроку.

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Бесіда з учнем про відсутність в школі на минулому уроці.
  2. Монологічне мовлення учнів з презентацією „Візит лікаря”.
  3. Аудіювання, читання діалогу “What`s wrong with you?”(To the Top-2, MMPublications). Виконання самостійної роботи завершеного характеру за зразком ЗНО.
  4. Перегляд відеосюжета „Консультація у лікаря”. Заповнення картки пацієнта.

Name

of the patient

Symptoms

Diagnosis

Recommendations

Days

to stay

at home

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Презентація діалогів „У лікаря”(рольова гра).
  2. Повторення граматики: модальні дієслова should/should not (підручник А.Несвіт, с.53).
  3. Відео-конференція „Поради лікаря”(рольова гра).
  4. Робота у групах: обговорення симптомів пацієнтів та надання порад щодо одужання.

Symptoms

Recommendations

-a terrible headache

-running nose

-high temperature (38.7)

 

 

 

-you should:

 

 

-you shouldn`t:

 

 

      Додатково: Індивідуальні завдання на картках.*

ІІІ. Заключний етап уроку.

       1. Підведення підсумків уроку, коментування висловлювань про здоров`я (HEALTH  IS  BETTER THAN  WEALTH, YOU  CAN  NOT ENJOY  WEALTH  IF YOU ARE  NOT  IN GOOD  HEALTH, HEALTH  IS  THE FIRST  WEALTH), оцінювання учнів.

       2. Оголошення та пояснення домашнього завдання:

          - написати поради для Інтернет-блогу „Як бути здоровим”,

          - зняти відео для Instagram / YouTube- каналу „Поради щодо здорового способу життя” (на 1-2 хвилини)*

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
2 січня 2019
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку