Урок. Живий літературний календар "На Крильцях правдоньки"(життя і творчість Л.І.Глібова)

Про матеріал

розкрити неповторний світ творчості Л. І. Глібова, її актуальність; формувати соціальну (вміння працювати в групі, приймати рішення), комунікативну й полікультурну компетентності, активну життєву позицію; виховувати в учнів кращі моральні якості.

Перегляд файлу

Золотоколодязянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Добропільської районної ради Донецької області

 

 

 

Інтегрований позакласний захід

(українська література – математика –

біологія – інформатика – образотворче мистецтво)

 

Живий літературний календар

«На крильцях правдоньки»

 

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу картинки до байок глібова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробку підготувала

учитель української

мови та літератури

Голубенко А. О.

 

 

 

 

Тема: «На крильцях правдоньки» (повчальний зміст байок Л. І. Глібова)

Мета:

навчальна: розкрити неповторний світ творчості Л. І. Глібова, її актуальність;

розвивальна:  формувати соціальну (вміння працювати в групі, приймати рішення), комунікативну й полікультурну компетентності, активну життєву позицію;

виховна: виховувати в учнів кращі моральні якості.

Форма проведення: створення живого літературного календаря

Унаочнення:

обрамлений рушником портрет Л. І. Глібова, виставка ілюстрацій до байок, книжкова виставка творів байкаря, мультимедійна слайд-презентація «Життєвий і творчий шлях Л. Глібова, інтерактивні картинки-пазли, дидактичний матеріал для інтерактивної вправи «Упізнай героя байки», картки із назвами груп, примірник ілюстрованого літературного календаря «Сторінками байок Л. І. Глібова», фонограма до пісні «Зимова пісенька», аудіозапис пісні «Журба» Л. Глібова.

Обладнання: комп’ютери, мультимедійний комплект (проектор, інтерактивна дошка), програма Scratch, графічний редактор Paint.

Епіграф: На крильцях правдоньки

я баєчку пустив, щоб всякий

знав і розумів, що в світі

Божому нема кутка без горя.

Л. І. Глібов

 

Підготовчо-організаційна робота

  •    підготовка приміщення для проведення заходу: захід проводиться в кабінеті інформатики, який святково прикрашений.
  •    формування груп: усього в класі 12 учнів, які об’єднані в 4 групи: «Весна», «Літо», «Осінь», «Зима».

Час проведення

Пропоную проведення заходу після вивчення творчості Л. І. Глібова у класах середньої ланки.

Перебіг заходу

І. Вступне слово ведучої заходу – учителя української мови та літератури (слайд 1).

Цікаво, якою людиною треба бути, щоб стати байкарем? Можливо, чарівником? А може, досить бути доброю і чемною, мудрою і сміливою, справедливою і чесною людиною?

Саме таким на уроках української літератури  постав перед нами байкар, людина дивовижної долі – Леонід Іванович Глібов.

Отже, сьогодні ми перегорнемо сторінки живого літературного календаря «На крильцях  правдоньки» про життя та байкарську спадщину видатної людини – Л. І. Глібова (слайд 2).

Епіграфом нашого заходу стануть слова самого митця, який колись так влучно сказав:

На крильцях правдоньки я баєчку пустив,

щоб всякий знав і розумів,

що в світі Божому нема кутка без горя.

  •    Діти, як ви розумієте цей вислів? (Учні відповідають).

Учитель. Я повністю з вами згодна, що слова епіграфа є актуальними й у наш час. Думаю, що саме сьогодні нам треба звернути увагу на те, що, на жаль, часто перемагають у житті загальнолюдські вади, суспільні кривди, аморальні вчинки. Саме це і не дає нам спокійно жити. Тож ми повинні продовжувати традиції митця та боротися з негараздами, намагаючись, перш за все, викоренити в собі негативне.

 

ІІ. Презентація груп (слайд 3)

(У заході беруть участь 4 групи. Учитель представляє склад груп.)

Перша група – «Весна»                               Друга група – Літо»

  1. Валерія Сидорук                                       1. Віолетта Кулешова
  2. Ганна Гріх                                                  2. Діана Бичко
  3. Сергій Точоний                                          3. Тамара Толубаєва

Третя група «Осінь»                                    Четверта група «Зима»

  1. Діана Ільницька                                         1. Наталя Кузнецова
  2. Єлизавета Велієва                                      2. Наталя Толубаєва                                     

3. Вероніка Голобородько                             3. Вікторія Чумак

 

ІІІ. Створення сторінок живого літературного календаря.

Слово вчителя.

Отже, розгортаємо сторінку живого календаря, перший розділ якого присвячений весні.

  •    Як ви гадаєте, чому саме цій порі року присвячений перший розділ календаря, адже рік розпочинається взимку?

(Відповіді учнів: по-перше, байкар народився навесні, по-друге, саме в цю пору року все розквітає, починає буяти, цвісти: і трави, і квіти – так народжується щось нове, невідоме, пробуджується й душа людини тощо).

 

(Звучить пісня «Журба» на слова Л. Глібова, музика Миколи  Лисенка + водночас пропонується перегляд презентації до пісні) .

 

Учитель. Отже, першим слово надаємо групі з назвою «Весна», бо саме цієї пори року, а точну дату ви пригадаєте, розв’язавши рівняння, народився Леонід Іванович Глібов:

Учитель математики: щоб впоратися із завданням виконайте наступне. Знайшовши корінь першого рівняння, ви пригадаєте день народження Глібова. Корінь другого рівняння дасть вам підказку, у якому місяці народився байкар. А результат третього рівняння дасть можливість визначити рік народження митця.

 

Число народження

Місяць народження

Рік народження

(52 + 32) : 2 – х = 12

 

2х + 15 = 21

х – (25 : 5) = 1822

 

Учитель. Отже,  5 березня 1827 року, у батьків Івана Назаровича та Орини Гаврилівни народився син Льолик, а для світу – Леонід Іванович Глібов, великий митець, «найкращий український байкопис», як зазначав Іван Якович Франко.

 

 

Виступ І групи «Весна» (слайд 4)

Учениця. Перший розділ календаря «Здоров був, Льолику, квітчастий королику», присвячується дитячим рокам митця.

Гасло розділу:

 І знов прийшла весна-красна,

 І знов зазеленіло поле.

Л. Глібов

 Учениця. Спробуємо перенестися в ті далекі часи, коли ми мали б можливість  зустрітися з митцем (слайд 5).

 

1. Уявне інтерв’ю з байкарем

- Шановний Леоніду Івановичу, розкажіть нам про своє дитинство.

  •    Народився я в селі Великий Поділ на Полтавщині. Але після поділу маєтку між братами Родзянками ми зі своїм паном вимушені були переїхати в село Горби, де й минуло моє дитинство. Коли я був маленьким, звали мене Льолик, дуже такий веселий і жвавий хлопчина був. Мені подобалося все красиве, але найбільше любив доглядати я за квітами. Так і причепилося до мене прізвисько Король квітів. А ось знайомі й родичі, вітаючись зі мною, кликали: «Здоров був, Льолику, квітчастий королику».

- А що ви можете розповісти нам про батьків?

  •    Батько мій, Іван Назарович, працював управителем маєтку поміщиків Родзянків. Мати ж, Орина Гаврилівна, була освіченою і культурною жінкою, отож і стала моєю першою вчителькою, бо спочатку я до школи не ходив, а навчався вдома. Батьки мої ніколи не цуралися народних звичаїв, тому колядники та щедрівники, не обходили жодного разу наш дім. А я так любив слухати народні пісні!
  •    Чи можете Ви, Леоніде Івановичу, згадати свій найсумніший спогад дитинства?
  •    Так, звісно. Поруч із красивим я бачив і сумні картини, особливо на панському дворі, де дуже часто ставав свідком жорстоких катувань селян. Це дуже ранило моє маленьке серце, бо серед дворових кріпаків я мав багато друзів. Бувало й таке, що іноді не витримував і сам ходив до пана просити за селян.
  •    А розкажіть нам, будь ласка, про свої шкільні роки.
  •    Початкову освіту, як я вже казав, здобув удома: на сьомому році читати навчила мати, писати – пан Родзянко, а місцевий священик – арифметики, латинської та грецької мов і, звичайно ж, закону Божого. На тринадцятому році відвезли мене до Полтавської гімназії. Відірваний від своєї домівки, я дуже сумував за батьками. Мені навіть снилася рідна хата. На жаль, недовчився, бо захворів, тому вимушений був повернутися додому. Але я часу не гаяв: багато читав, сидячи під улюбленим явором.

Учениця. Сумуючи за рідною домівкою, Леонід Глібов усю тугу вилив у першому вірші «Сон» (слайд 6).

  1. Один із учнів групи декламує поезію напам'ять (слайд 7).

 

3. Захист міні-проекту «Весна Дідуся Кенира».

(Учні демонструють на інтерактивній дошці ілюстрації до творів Л. Глібова)

 

Учениця. До проекту увійшли твори байкаря, у яких події відбуваються навесні. Очолила проект байка«Муха і Бджола» (слайд 8).

Весною Муха - ледащиця
Майнула у садок…

Цей твір викриває ледарів, таких, як головний персонаж – Муха, гасло у житті якої: «Не можна в двері – я в квартирку, або пролізу в іншу дірку – і зась усім!», та возвеличує народ, представлений у творі в алегоричному образі Бджоли-трудівниці (слайд 9).

 

Учитель інформатики. Ми з вами вже давно знайомі із мовою програмування Scratch. При підготовці до сьогоднішнього уроку ви вдома попрацювали над створенням мультимедійного проекту в цій програмі. Давайте подивимось, що у вас вийшло (презентація на екрані мультимедійного проекту «Муза і Бджола», додаток Муха і бджола (1).exe)

 

Учень. Друга байка, яка увійшла до нашого міні-проекту «Квіти», де знову - таки у творі згадується весна.

У гарному будинку на вікні
Бриніли Квіти у макітрі;
Тихесенько вони гойдалися на вітрі,
Радіючи весні.

Виховує байка почуття любові до живої природи, вчить цінувати все живе, бо ніякий замінник не дасть тієї краси й насолоди, яку ми отримуємо під час спілкування з живою природою (слайд 10).

 

Учень. Третя байка, яку ми презентуємо – «Чиж і Голуб».


Весною Чижик молоденький,

…В садочку все собі скакав…

Байка засуджує тих, хто сміється над чужим горем, адже кожен із нас може «пійматись у сильце», і ганьба тим, хто не вміє співчувати та не протягне руку допомоги потерпілому. (Слайд 11)

 

 

Виступ ІІ групи «Літо»

Учениця. Другий розділ календаря «Чого не тямиш, не берись» присвячений становленню талановитої особистості.

 

Гасло розділу:

 А під горою літо боже:

 Скрізь зелено, усе цвіте.   

Л. Глібов

1. Літературний монтаж «Становлення талановитої особистості»

(слайд 12).

Учениця. Пропонуємо вашій увазі літературний монтаж.

Учениця. Становлення талановитої особистості розпочалося ще з тих часів, коли Льолик слухав казки баби Одарки, йому настільки виразно вимальовувались риси вдачі і звички тих лисиць, вовків, левів та інших звірів, що навіть здавалося, ніби тварини насправді думають і говорять, що серед них теж є добрі і злі, бідні й багаті.

Учениця . Перший вірш Л. Глібова дуже сподобався друзям – гімназистам, його схвалив і учитель, тим самим заохотив юного поета до літературної творчості.

Учениця. Розвиткові літературних смаків Леоніда Івановича сприяло й те, що він мав доступ до багатої бібліотеки пана Родзянки, де часто із ним обговорював літературні новинки.

Учениця. Коли ж до рук байкаря потрапили дві книжки – «Кобзар» Т. Шевченка та приказки Є. Гребінки, то ці видання збурили душу Леоніда Івановича. Вражений прочитаним, митець розпочинає писати рідною мовою.

Учениця. Л. Глібов дуже любив дітей, тому свої твори для них він підписував псевдонімом «Дідусь Кенир».

Учениця. Так у зошиті Леоніда Івановича з’являються байки: «Лебідь, Щука і Рак», «Жаба і Віл», «Синиця», «Лисиця–жалібниця» тощо (слайд 13)

 

  1.   Учениця. А зараз Вашій увазі пропонуємо інсценізацію байки Дідуся Кенира «Лисиця-жалібниця» (слайд 14)

 

  1. Захист міні-проекту «Літо Дідуся Кенира».

(Учні демонструють на інтерактивній дошці ілюстрації  до творів Л. Глібова, що увійшли до міні-проекту )

 

Учениця. Усі три байки: «Щука», «Зозуля і Півень», «Вовк і Ягня» належать до одного періоду  написання та й події у байках відбуваються влітку (слайд 15). Найбільше нас вразила байка «Щука», тому що вона найбільше за інших перегукується із сьогоденням. Глібов викриває несправедливий суд, викриваючи нікчемних чиновників та суддів, хабарництво (слайд 16).

 

Учениця. Наступна байка, яка входить до другого розділу календаря – це «Зозуля і Півень». Автор у творі засуджує підлесливих, нещирих людей, яких, на жаль, так багато й в наші часи (слайд 17)

Учениця. Завершує міні-проект байка – «Вовк і Ягня», у якій промовисто звучить:

 

На світі вже давно ведеться,
Що вищий перед нижчим гнеться,
А більший меншого тусає та ще й б’є -
За тим що сила є…

Ми виступаємо проти насилля!

 

Учитель. Ми перегорнули декілька сторінок другого розділу живого календаря. Слово надається третій групі.

 

 

 

Виступ ІІІ групи «Осінь» (слайд 18)

Учениця. Третій розділ календаря «Як не мудруй, а правди ніде діти», присвячений творчій галереї байкаря.

Гасло розділу:

 І літо минуло, і осінь приспіла,

 І листям пожовклим всі стежки покрила…  

                                                                                               Л. Глібов

1. Творча лабораторія митця (слайд 19).

Учень. Творчу лабораторію митця ми повинні представити творчо, тому презентуємо колективний вірш, створений членами нашої групи за допомогою  учителя української мови та літератури – А. О. Голубенко.

 

Дві учениці читають напам’ять вірш «Як не мудруй, а правди ніде діти».

«Як не мудруй, а правди ніде діти,-»

Так говорив наш Глібов Леонід.

Колись він вирішив в «похід» сходити,

Щоб визволити наш народ від лицемірства та брехні.

 

Людина чулої душі, розважливої вдачі,

Він – майстер слова, наш дідусь Кенир,

Прийшов в літературу в п’ятдесяті,

Залишившись на півстоліття, щоб писать байки (слайд 20).

 

Спочатку йшов стежиною Крилова,

Йшов прямо, не звертаючи з шляху.

А потім віднайшов своє байкарське слово

І вразив ним народ до глибини душі.

 

Він сипав мудрістю, і жартом, і дотепом,

Писав байки відверті та вірші,

Давались техніці його чудові акровірші

Та з легкістю з’являлись фейлетони, навіть водевіль.

 

Під забороною була і перша збірка,

І безліч творів знищено колись,

Та не здавався наш величний Глібов,

Бо прагнув для свого народу волі,

Тому не схибив, не піддався долі,

А вперто працював і збагатив скарбничку нашої душі (слайд 21)

 

Засуджував несправедливість він у байках

Та викривав жорстокість, егоїзм,

Висміював і тогочасний лад завзято

Та вказував поміщикам на їх страшні гріхи.

 

Він закликав повірити у чесне завтра,

Правдивість розвивав та і сміливість теж,

Не забував і про добробут, силу й щастя,

Вчив бути чесними і мудрими людьми.

 

Людьми, що правдоньку завзято так цінують,

Що поважають свій народ і працю трударів.

І чесно, без брехні країні служать,

І вірять у можливість подолання тих злих сил.

 

 

Тож слово Глібове – барвисте й життєдайне,

А влучні вислови, як по воді пливуть,

Прислів’я ж надають байкам завзяття,

Бо творчість вся його – національний колорит (слайд 22).

 

2. Захист міні-проекту «Осінь Дідуся Кенира»

(Учні демонструють на інтерактивній дошці ілюстрації  до творів Л. Глібова, що увійшли до міні-проекту)

 

Учень. Усі три байки, що входять до нашого міні-проекту, належать до               одного періоду написання. Перша байка – «Мальований Стовп» .

 

Учитель математики. А ось коли саме вона написана, ви дізнаєтеся, розв’язавши математичні вирази:

 

Місяць

Рік

(1215 : 5 + 27) : 30

(1728 : 144) + (1724 + 155)

 

Учень. Отже, байка «Мальований стовп» написана у вересні 1891 року. В образі Стовпа засуджується байдужість до страждань народу, його потреб.

 

Учень. Не могли ми оминути та не включити до міні-проекту байку «Огонь і Гай», написану в жовтні 1893 року, яку вважають своєрідним заповітом байкаря. Автор засуджує підлабузників, які, намагаючись нещирими, улесливими словами, втертися в довіру до людей, що сліпо вірять у людську доброту й порядність. Автор звертається до нас із проханням: бути обачливими у виборі свого шляху.

 

Учениця. «Лисиця і виноград» закриває наш проект. Ми інколи заздримо іншим людям, бо, нам здається, що в них є те, чого немає в нас. Та доводиться брехати, боячись навіть собі зізнатися, що й нам би такого хотілося, хоча вголос говоримо протилежне.

Так завидющий чоловік

На брехні верне свій язик;

Чого не втне чи не достане –

Усе погане (слайд 23.)

 

  1.   Інтегрована гра «Упізнай героя байки» (проводить учитель біології Чумак Г.О.).
  • Наша перша героїня – представник царства Тварини. Живе у воді, має кістковий скелет, тіло вкрите лускою, органи дихання – зябра, хижак. За Глібовим, на неї хтось «бомагу в суд подав». Її було засуджено: утопити в річці (Щука), (слайд 24).
  • Наша наступна героїня із класу Комахи, ряд Двокрилі. Вона має короткі вусики, товсте черевце, великі очі і ротовий наріст у вигляді хоботка. Живе у наземно- повітряному середовищі, всеїдна. Вона страшенне ледащо, полюбляє поласувати на бенкетах чи обіді, або «весіллячко, родини». Її ніхто не запрошує, і, більше того, ганяють скрізь як непроханого гостя (Муха), (слайд 25).
  • Хижак із класу Ссавців. Невибагливий до середовища існування, живе і в тундрі, і в тайзі, і в степу, і в горах. Чотириногий, хребетний, має міцні щелепи з великими іклами, якими він захоплює, утримує та умертвляє здобич. Через свої зовнішні дані наводить страх не тільки на звірят, а й на людей. У байці кричить «неначе комісар», недовго шукав причину, вигадав її, щоб з’їсти  беззахисну тварину, що через недосвідченість попалась на очі нашому герою, коли хотіла напитися води із річки (Вовк, (слайд 26).
  • Ця героїня із класу Земноводних. Це ненажерлива істота. Протягом літа поїдає тисячі комах, полює із засідки, висовуючи з води лише голову. Викидаючи довгий липкий язик, вловлює комах. Її родичі великі співаки, створюють цілі хори. А наша ж ще й страшенно пихата та заздрісна. Чомусь вирішила, що може вирости до розмірів іншої тварини із класу ссавці:

 Як надмусь,

 То й я така зроблюсь

Але « З натуги луснула – та й одубіла!» (Жаба), (слайд 27).

 

Учитель інформатики. А зараз згадаємо ваші навички, здобуті на уроках інформатики, і у графічному редакторі Paint спробуємо намалювати вгаданих вами в інтерактивній грі «Упізнай героя байки» персонажів байок Леоніда Глібова. (Учні працюють в групах за комп’ютерами, керує їх роботою учитель інформатики Голубенко С. Д.).

 

                     Учитель української мови та літератури

 

Шановні колеги! Доки діти зайняті комп’ютерною творчістю, я Вам пропоную переглянути програму циклу «Земляки» телеканалу «Лтава», яка при-

свячена річниці з Дня народження великого байкаря, поета, викладача, журналіста, українофіла із Веселого Подолу  – Леоніда Івановича Глібова.

 Про себе він говорив так: «Епітет «завзятий» мені не личить. Я мир і спокій вважаю синонімами слова «щастя»(ці слова актуальні у наш час), проте біль за безглуздя соціальної несправедливості, переможна любов до освіти й літератури, покликання просвітителя надихали Л.Глібова долати нові й нові обрії. Чого, колеги, і Вам бажаю.

                                           (Перегляд програми)

 

Учитель інформатики підводить підсумок роботи учнів у графічному редакторі.( Учні демонструють свої роботи).

 

 

Виступ ІV групи «Зима»(слайд 28)

Учениця. Останній, четвертий розділ календаря «Моторні сини й онуки, Читайте байку – для науки», присвячений цікавим фактам біографії байкаря.

Гасло розділу:

  Зимонько-снігуронько,

  Просимо, голубочко,

 Звесели і воленьку…

 І весь рідний край.

Л. Глібов

1. Цікаві факти з життя і творчості байкаря

Учитель.  Матеріал діти  представили  у формі маленьких цікавинок з життя і творчості байкаря за допомогою метода «Мікрофон» - «Я знаю..»

 

Учениця. Я знаю, чому Л. Глібов обрав для себе псевдонім «Іван Кенир».

Кажуть, що батько митця купив собі колись такого співучого кенера, що навіть сусіди приходили послухати.

Вони і прозвали Івана Назаровича по-вуличному «Кенир». Для дитячих творів це ім’я так личило, що Л. Глібов, не задумуючись, й підписав першого свого вірша – «Дідусь Кенир».

 

Учениця. Я знаю, що журнал «Дзвінок» восени 1891 року вмістив малюнок, на якому зображено Дідуся Кенира у вінку з лаврових і дубових листків, оточеного персонажами його байок. А внизу підписано: «Привіт Леоніду Глібову».

 

Учениця. Я знаю, Глібов–учитель майже не перевіряв домашніх завдань, виховував у своїх учнів свідоме ставлення до навчання.

 

Учениця. Я знаю, Леонід Глібов був учителем Петра Антоновича Косача – батька Лесі Українки. Маленька Леся виховувалася на творах Дідуся Кенира.

 

Учениця. Я знаю, що, втративши зір, байкар продовжував писати під лінійку з лупою.

 

2. Захист міні – проекту « Зима Дідуся Кенира» (слайд 29).

(Учні демонструють на інтерактивній дошці ілюстрації до творів Л. Глібова, що увійшли до міні-проекту).

Учениця. До нашого міні–проекту ввійшли байки: «Коник-стрибунець», «Снігур і Синичка», «Лебідь, Щука й Рак» (слайд 30).

Учениця. У байці «Коник – стрибунець» частково події відбуваються взимку.

Проспівав ти літо боже,

Вдача вже твоя така,-

А тепер танцюй, небоже,

На морозі гопака.

Байка вчить, що для всього свій час: треба знати, коли співати, а коли слід і попрацювати, щоб не стати в майбутньому заручником скрутних обставин, як наш Коник–стрибунець.

(Слайд 31).

 

Учениця. Назва наступної байки «Снігур та Синичка» промовляє сама за себе, до якого періоду міні–проектів  вона повинна належати.

Минулося теє літо,

Настигла зима…

 

Байка застерігає нас від помилок під час вибору друзів. Адже, обирати їх слід, за словами Глібова, зі свого кола:

Розійшлося коханнячко:

Та – в ріпу, той – в мак (слайд 32).

Учениця. Байка «Лебідь, Щука і Рак» написана в лютому 1853 року, тому і представляє останній місяць зими в нашому міні–проекті. Учить нас згуртованості, злагодженості під час виконання колективної праці. Адже так важливо знайти ту золоту середину, яка й стане ключиком до розв’язання будь-якої складної життєвої ситуації (слайд 33).

 

3. У виконанні учениць класу  звучить пісня на слова Л. Глібова «Зимова пісенька» (слайд 34).

 

 

Слово вчителя.

Отже, ми з вами перегорнули всі розділи живого літературного календаря «На крильцях правдоньки».

 Був теплий осінній день, коли Чернігів проводжав у вічну дорогу свого улюбленого байкаря. Та дорогоцінні творчі скарби, витворені ним, переходитимуть віки, бо залишив Леонід Іванович нащадкам багату літературну спадщину.

І от замовк твій глас, погас огонь ясний,

Що в темному світив околі…

Але не вмре поет у пам’яті людській!

Згадаєм ми тебе в недоленьці лихій

І в кращий час нової долі!..

 

Поет живе, від покоління до покоління, немов скарби, переходять його чудові твори (слайд 35)

 

ІV. Інтерактивна гра «Склади пазли»

Учитель проводить інтерактивну вправу «Склади пазли» щодо байкарської творчості митця.

 

 

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1351388449e3

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=342cdb77ed42

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=33e5ca3e984d

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2bd8dcf456c4 (слайд 36)

 

V. Презентація ілюстрованого літературного календаря «Сторінками байок Л. І. Глібова», присвяченого 190-річчю із дня народження байкаря (слайд 37-52).

 

VІ. Заключне слово вчителя.

Твори видатного байкаря Л.Глібова, як ви побачили, залишаються актуальними і дотепер. На жаль, у сучасному житті часто зустрічаємо змальованих ним персонажів, іноді й ми робимо помилки. Проте я сподіваюся, що сьогоднішній виховний захід змусить задуматися над тим, що ми повинні навчитися працювати над своїми помилками та вчасно їх виправляти, або краще взагалі їх не робити, як навчає Л. Глібов на прикладі своїх персонажів у байках.

 

VІІ. Вручення учням календарів «На крильцях правдоньки».

doc
Додано
8 березня 2018
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку