Урок "Знаходження площі прямокутника та інших фігур (прямокутного трикутника, паралелограма)"

Про матеріал

За допомогою даного способу діти легко і самостійно але під керівництвом вмілого вчителя виводять формули для обчислення площі прямокутного трикутника , прямокутника , паралелограма .

Перегляд файлу

Знаходження площі прямокутника та інших фігур (прямокутного трикутника, паралелограма)

 

 

Конспект уроку з математики

в 3 класі ( 2 години ) вчитель Гура О.Б.

 

 

 

Тема. Знаходження площі прямокутника та інших фігур

( прямокутного трикутника , паралелограма).

Тип уроку. Постановка навчальної проблеми, аналіз, моделювання , контроль і оцінка.

Мета. Спираючись на способи роботи з об’єктами, які є у власному досвіді дітей, виділити предмет вивчення, тобто перетворити практичну проблему у навчальну задачу. Вчити учнів аналізувати, контролювати свої дії. Забезпечити учнів засобами вирішення навчально-практичних задач. Включити кожну дитину у спільну діяльність.

                             Хід уроку

І 1. Перевірка домашнього завдання. Які були проблеми?

ІІ 2. Перевірка засвоєння попередньої теми.

Запиши наступні результати вимірювання за допомогою різних 2-3-х мір. (3 учні біля дошки).

246кв.см= … кв.дм...кв.см.  2кв.дм=...кв.см  36890 кв.см =...кв.м...кв.дм...кв.см.

2460кв.см=                              260кв.дм=          278946кв.см=

24600кв.см=                            104кв.дм=       70380465кв.см=

Усний розрахунок( Граф-схема №8)

Цікаво знати: Площа території України - 604000кв.км - це найбільша держава Європи. Найменша - Ватикан - 0,5 кв.км (1 тис. чоловік)

ІІІ Створення навчальної ( проблемної ситуації)

    М-л підручника №32,33

ІV  Постановка навчальної проблеми

   М-л підручника № 34

 Sпр.=5х4=20кв.м    S=ахb

-А які ще геометричні фігури ми знаємо? Давайте скористаємось формулою, яку ми вивчили.

-Давайте обчислимо їхні площі.

Робота в групах

1.Як перетворити цей прямокутний трикутник у прямокутник?

Добудувати відсутню частину

2.Попробуємо обчислити його площу        Sтрикутика=ахb:2

3.Перетворемо паралелограм у прямокутник. ( практично за допомогою ножиць)

4.Обчислити площу. Чи є для цього всі дані? h-висота.

S=aхh

V Аналіз умов вирішення проблеми, моделювання з поясненнями.

Учні мають пояснити чому вони діяли саме так.

Ми вміємо обчислювати S прямокутника , тому , спираючись на власний досвід і знання, перетворювали інші фігури у прямокутник.

VI Контроль і оцінка способу.

Чи можливо застосувати форулу Sтрикутника=aхb:2 для всіх трикутників?

Ні. Чому? Тільки для прямокутних.

VII Підсумкова рефлексія (можлива через 2 уроки)!

Яку мету, проблему ми вирішували на уроці?

Учні мають на будь-якому етапі відповісти на 2 запитання: що я роблю? Для чого?

Домашнє завдання №62.

docx
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку