Урок. "Склад числа 8. Повторення вивченого матеріалу"

Про матеріал

Метою даного уроку є ознайомлення зі складом числа 8; формування вміння розкладати числа на дві частини та розпізнавати геометричні фігури; удосконалювати вміння працювати в команді та самостійно.

Перегляд файлу

1 клас

Конспект уроку з математики

Тема. Склад числа 8.

Мета:ознайомити здобувачів освіти зі складом числа 8; удосконалювати знання складу чисел 2-7; формувати вміння розкладати числа на дві частини та розпізнавати геометричні фігури; розвивати  мовлення, мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: стаканчики, ложечки, набірне полотно у вигляді будиночка для вивчення складу чисел, математичний планшет, рахункові палички Кюїзенера, сигнальні картки, розрізні палички, комп’ютер, ноутбук, проектор, презентація, підручник ч. 1с.65-67, робочий зошит с.33-34.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Слайд 1.

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Завдання на знаходження пропущених чисел.

Жив-був Дід-Цифроїд,
їв він цифри на обід.
Ось поїв і наші, з чаєм.
Встав, яких не вистачає:
1, 2, 3 … 5 … … 8

(За допомогою розрізних цифр, учні показують, які числа пропущені).

2. Математичний диктант

1. Запишіть  сусідів числа  6 (7,8); 4 (3 і 5).

2. Запишіть число, яке стоїть праворуч від 7 (8), ліворуч від 3(2).

3. Запишіть число, яке має сусідів 4 і 6(5), 8 і 10 (9).

4.  До якого числа треба додати 3, щоб отримати 7? (4).

5.  Число 9 збільшити на 1. (10).

6.  У Галини було 6 мандарин, а у Степана на 5 менше. Скільки мандарин у Степана? (1).

 

 

 

 

3. Гра на увагу «Що змінилося?»

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд3.JPGC:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд2.JPG   

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Гра «Розстав ложки» .

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд4.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд5.JPG

 

 

 

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд6.JPG

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Відгадування загадки.

В морі чудо проживає –

Тулуба воно не має.

Із отрутою хижак

Дуже сильний, не слабак.

Поміж рифами заліг

Восьминогий  …. (восьминіг).

2. Робота з підручником. Завдання 3 (с. 66).

 - Полічіть босі ніжки червоного восьминога і підніміть картку з відповідною цифрою. (7). Полічіть взуті ніжки червоного восьминога і підніміть картку з відповідною цифрою.(1). Як перевірити себе, що ми правильно сказали?  (Восьминіг має 8 ніг, а 7 і 1 – це 8).

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд7.JPG(Аналогічно виконується завдання про решту восьминогів.

3. Відгадування загадки.

 На дереві все грається,

 Угору піднімається.

 Кривляється, чіпляється,

На хвостику гойдається,

А зветься це звірятко –

Веселе …  ( мавпенятко).

 

4. Робота з підручником. 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд8.JPGУ групі 4 чоловік. Кожна група ділиться одночасно на дві підгрупи. Одна буде працювати з математичним планшетом, а друга з паличками Кюїзенера, а також з підручником. Завдання 1 (с.65).

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд9.JPG

Крок 1.

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд10.JPG

 

 

Крок 2.

 

 

 

 

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд11.JPG

 

 

 

Крок 3.

 

 

 

 

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд12.JPGКрок 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота з підручником.

а) Завдання 2 (с.65).

- Чому сьогодні на кріслі сидить число 8? (Тому що ми вчимо склад числа 8).

- Подивіться на записи на будиночку, повторіть, з яких частин складається число8.

- Розгляньте ряд чисел, записаних над кріслом. Назвіть числа, які сполучає кожна дужка.

- Це склад числа 8.

б) Робота з вітрячком.

- Які числа написані на жовтих крильцях вітрячка?( 1 і 7).

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд14.JPG- Чому саме вони?  (У центрі вітрячка написано 8. Числа 1 і 7 утворюють 8 .)

- Які числа потрібно написати на зеленому крильці вітрячка?

- На рожевому крильці?

- На блакитному?

- Чому?

 V.   Закріплення й узагальнення знань учнів.

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд16.JPG1. Робота в зошиті з друкованою основою.

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд15.JPGа) Запиши  пропущені числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд18.JPGб) Відгадай Ґуґликові числа.

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд17.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Відгадування загадки про павука.

 У Куточку поселивсь,

 І мерщій обгородивсь,

 Сплів драбинку про запас.

  • Прошу, мухи, в гості вас! (Павук)
  •  

C:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд20.JPGC:\Users\N\Desktop\склад мій\Слайд19.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

- Виконання в зошиті вправи 3 (с. 34).

 г) Нагодуй песиків. (Вправа 4. с.34).

 

V.    Підсумок уроку.

1. Робота з підручником. ( Вправа 6 с. 67 )  

2. Прийом «Незакінчене  речення».

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

1. Гість О.М., Філяк І.В.  Математика: підручн. для 1 кл. закл. загал. середн. Освіти. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018. – 224с.: іл.

2.  О.М.Гість, І.В.Філяк, М.М. Зелінська. Математика. Робочий зошит для 1 класу. Частина 2.

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
4634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку