Вчитель: Шрам К.Г.
Урок німецької мови в 6-Б класі
Тема уроку: Так виглядають люди (зовнішній вигляд)
Цілі уроку:
Мовленнєва компетенція – висловлювати своє ставлення, реагувати на репліки співрозмовника; висловлювати свою думку щодо зовнішнього вигляду людей; розвивати діалогічне та монологічне мовлення.
Лінгвістичні компетенції - вживати ЛО до теми «Зовнішній вигляд», «,Риси характеру», «Одяг»; дієслова з відокремлюваними приставками, Perfect; наголос у словах, інтонація у стверджувальних, питальних та заперечних реченнях.
Соціокультурна компетенція – брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку, поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, виховувати патріотизм до рідної країни та традиції (а саме одяг);
Загальнонавчальна компетенція – уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
Обладнання: підручник, зошит, картки із завданнями, відео матеріали та візуальні матеріали, текст для аудіювання.
Хід уроку
1). Фонетична зарядка.
Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht’s euch heute? Setzt euch, bitte!
Sprech nach mir: sympathisch, unsympathisch, hübsch, muskulös, schlank, dumm, aussehen, ich sehe schön aus.
2). Мовленнєва зарядка.
Wie sehen die Leute aus? Діти описують зовнішність людей за картинками.
Üb.2 S. 128 Діти розподіляють прикметники у вправі на позитивні та негативні і говорять комплемент своєму сусідові.
Wir haben verschiede Situationen im Leben und wir müssen viel zu weißen. Ich gebe euch Phrasen und euer Aufgabe ist Dialoge machen und inszenieren.
Seid ihr müde? Ich schlage eine Tanzen Pause machen!
Діти слухають пісеньку і повторюють рухи.
Діти слухають тексти і склають портрети людей, про яких вони почули, захищають роботу біля дошки.
Üb. 5 A, 5 B. Lies den Text und antworte auf die Frage
Was haben wir heute gemacht?
Die Stunde ist aus. Hast du die Stunde gern? Eure Noten sind…