Урок "Зовнішній вигляд"

Про матеріал
Тема уроку: Так виглядають люди (зовнішній вигляд) Цілі уроку: Мовленнєва компетенція – висловлювати своє ставлення, реагувати на репліки співрозмовника; висловлювати свою думку щодо зовнішнього вигляду людей; розвивати діалогічне та монологічне мовлення. Лінгвістичні компетенції - вживати ЛО до теми «Зовнішній вигляд», «,Риси характеру», «Одяг»; дієслова з відокремлюваними приставками, Perfect; наголос у словах, інтонація у стверджувальних, питальних та заперечних реченнях. Соціокультурна компетенція – брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку, поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, виховувати патріотизм до рідної країни та традиції (а саме одяг); Загальнонавчальна компетенція – уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи. Обладнання: підручник, зошит, картки із завданнями, відео матеріали та візуальні матеріали, текст для аудіювання.
Перегляд файлу

Вчитель: Шрам К.Г.

Урок німецької мови в 6-Б класі

Тема уроку: Так виглядають люди (зовнішній вигляд)

Цілі уроку: 

           Мовленнєва компетенція – висловлювати своє ставлення, реагувати на репліки співрозмовника; висловлювати свою думку щодо зовнішнього вигляду людей; розвивати діалогічне та монологічне мовлення.

Лінгвістичні компетенції - вживати ЛО до теми «Зовнішній вигляд», «,Риси характеру», «Одяг»; дієслова з відокремлюваними приставками, Perfect; наголос у словах, інтонація у стверджувальних, питальних та заперечних реченнях.

Соціокультурна компетенція – брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку, поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, виховувати патріотизм до рідної країни та традиції (а саме одяг);

           Загальнонавчальна компетенція – уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.

Обладнання: підручник, зошит, картки із завданнями, відео матеріали та візуальні матеріали, текст для аудіювання.

Хід уроку

  1. Привітання. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація.

1). Фонетична зарядка.

Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht’s euch heute? Setzt euch, bitte!

Sprech nach mir: sympathisch, unsympathisch, hübsch, muskulös, schlank, dumm, aussehen, ich sehe schön aus.

2). Мовленнєва зарядка.

Wie sehen die Leute aus? Діти описують зовнішність людей за картинками.

  1. Основна частина уроку
  1. Практика письма

Üb.2 S. 128  Діти розподіляють прикметники у вправі на позитивні та негативні і говорять комплемент своєму сусідові.

  1. Практика складання діалогів та читання за ролями з необхідною інтонацією. 

Wir haben verschiede Situationen im Leben und wir müssen viel zu weißen. Ich gebe euch Phrasen und euer Aufgabe ist Dialoge machen und inszenieren. 

  1. Фізкульт хвилинка

Seid ihr müde?  Ich schlage eine Tanzen Pause machen!

Діти слухають пісеньку і повторюють рухи.

  1. Практика сприйняття тексту на слух (аудіювання)

Діти слухають тексти і склають портрети людей, про яких вони почули, захищають роботу біля дошки.

  1. Завершальна частина уроку
  1. Пояснення домашнього завдання

Üb. 5 A, 5 B. Lies den Text und antworte auf die Frage

  1. Рефлексія. Підбиття підсумків уроку.

Was haben wir heute gemacht?

Die Stunde ist aus. Hast du die Stunde gern? Eure Noten sind…

 

docx
Додав(-ла)
Шрам Кристина
Додано
20 березня 2019
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку