Конспект уроку з фізичної культури
для учнів 2-го класу
Тема уроку: ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри
Мета уроку: 1. повторити загальнорозвивальні вправи;
2. закріпити навички учнів у виконанні загальнорозвивальних вправ;
3. навчити стрибкам зі скакалкою на одній та двох ногах;
4. розвивати фізичні якості: швидкість, координованість, спритність у рухливих іграх;
5. виховувати організованість, відповідальність за свою команду
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: скакалки.
Проводить: вч. Буюклі С.М.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина – 15 хв. |
||||
1. |
Шикування,привітання. |
1 хв. |
Фронтальний метод організації |
|
2. |
Повідомлення завдань уроку. Інструкція з БЖД. |
1 хв. |
Вказівки вчителя. |
|
3. |
ЗРВ в русі Ходьба на носках, руки вгору |
2х8 м |
В колоні по одному; зберігати дистанцію |
|
4. |
Ходьба на п’ятках, руки за голову, за спину |
2х7-8 м |
Розминка в русі виконується одночасним потоковим способом |
|
5. |
Ходьба вприсіді, руки на колінах («гусячий крок») |
8-10 м |
Спину тримати прямо |
|
6. |
«м′ячики»стрибки в присіді |
8-10 м |
Вправа на розвиток м’язів ніг |
|
7. |
Біг приставним кроком,лівим та правим.(руки на поясі) |
25-30 м |
|
|
8. |
Біг з високим підніманням стегна Біг із закиданням гомілки назад (руки на поясі) |
40-50 м |
Рухаються повільно. |
|
9. |
Ходьба: 1. Руки вгору – вдих 2. нахил вперед, руки вниз видих |
25 м |
Відновлення роботи серця |
|
10. |
ЗРВ в парах. 1. Вихідне положення (В.П.) - стоячи спиною одне до одного, триматися за руки.1 -руки в сторони; 2 - підвестися навшпиньки, руки вгору; 3 -руки в сторони; 4- В.П.
|
4х4 р. |
Перешикування в русі з колони по одному в колону по два звертати увагу на помилки і виправляти їх |
|
11. |
В.П.стійка ноги нарізно, руки на плечі партнера.1–.3три пружинистих нахили, натискуючи на плечі партнера; 4 В.П.
|
4х4 р. |
Намагатись робити разом. |
|
12. |
«Вітрячок» - стійка ноги нарізно з нахилом, руки в сторони 1. Правою рукою достати лівого носка 2. Лівою рукою достати правого носка 3-4. Нахил вправо (вліво) ліва (права) рука вгору |
4х4 р. |
Усно оцінювати. Руки прямі, не згинати в ліктях. Далі відводити назад |
|
13 |
В.П.- стоячи спиною одне до одного, стійка ноги нарізно,руки в сторони, триматися за руки.1 -поворот праворуч; 2 - те саме ліворуч.
|
4х4 р. |
|
|
14. |
. В.П.-стоячи обличчям одне до одного, стійка ноги нарізно, тримаючись внизу за руки.1 -присід на правій нозі, ліва в сторону (перший учень), на лівій нозі, права в сторону (другий учень); 2 -В.П.; 3–4 - те саме в інший бік |
4х4 р. |
|
|
15. |
. В.П.— стоячи обличчям одне до одного, руки на плечі партнерові.1–4 - кроком галопу праворуч по колу помінятися місцями; 5–8 - те саме в інший бік. |
|
Всі вправи виконуються разом і повільно. |
|
Основна частина – 25 хв. |
||||
16. |
Техніка1. Вихідна позиція: мотузка позаду, коліна злегка зігнуті. Руки випрямлені вперед, дивіться теж вперед. Зробіть один стрибок. Зупиніться. Перейдіть в початкове положення. Повторіть. Поступово нарощуйте кількість стрибків |
2хв. |
|
|
17. |
Техніка 2. |
4-5 р. |
Вправа на розвиток стрибучості |
|
18. |
Техніка3. Скакалка позаду; два стрибки на лівій нозі зобертанням скакалки вправи на правій надвох ногах
|
2х20 р. |
|
|
19. |
Рухлива гра:«Заборонений рух» Учасники шикуються в шеренгу або коло, учитель — перед ними. Він називає й виконує рухи, які всі повторюють за ним. До початку обумовлюють «заборонений рух», який не слід виконувати (наприклад, руки на пояс, нахил уперед та ін.). Гравець, який припустився помилки, має зробити крок уперед. Той, хто припустився трьох помилок, залишає гру.
|
2-3 р. |
|
|
Заключна частина –5хв.
|
||||
20. |
Шикування |
1 хв. |
Фронтальний метод організації |
|
21. |
Повідомлення домашнього завдання |
1 хв. |
Комплекс гігієнічної ранкової гімнастики, вправи на поставу, ігри на свіжому повітрі. |
|
22. |
Підведення підсумків уроку і оцінювання результатів |
1 хв. |
Оцінювання учнів (вказати на помилки). |
|