Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ МАТЕМАТИКА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математик

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ МАТЕМАТИКА (4 год на тиждень) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математика» І семестр
Перегляд файлу

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

 

МАТЕМАТИКА

4 год на тиждень

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручника  Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математика»

І семестр

 

1.

Вступ. Лічба в межах 20.Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розвязування задач. (№1 – 8)

 

2.

Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розвязування і порівняння задач. (№9 – 15)

 

3.

Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах і дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач. (№16 – 24)

 

4.

Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння. (№25 – 32)

 

5.

Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 (№33 – 39)

 

6.

Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв’язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розвязування задач на знаходження вартості. (№40 – 47)

 

7.

Знаходження невідомого доданка. Розвязування задач на знаходження невідомого доданка. (№48 – 55)

 

8.

Знаходження невідомого зменшуваного. Розвязування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозвязок дії додавання і віднімання.

(№56 – 64)

 

9.

Порівняння «круглих» чисел. Розвязування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії. (№65 – 74)

 

10.

Знаходження невідомого відємника. Задачі на знаходження невідомого  відємника. Вирази на основі десяткового складу числа. Робота з діаграмою. (№75 – 81)

 

11.

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею.

(№82 – 90)

 

12.

Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розвязування складних задач. (№91 - 98)

 

13.

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА 1.

 

14.

Аналіз контрольної роботи. Урок закріплення знань.

 

15.

Тематична перевірка знань. Тема 1.

 

16.

ДОДАВАННЯ  і  ВІДНІМАННЯ  ЧИСЕЛ  у  МЕЖАХ  100

із переходом через розряд.

 Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач. (№99 – 107)

 

17.

Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розвязування задач. (№108 – 116)

 

18.

Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури. (№117 – 124)

 

19.

Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розвязування і порівняння простих задач. (№125 – 132)

 

20.

Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами. (№133 – 142)

 

21.

Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники. (№143 – 151)

 

22.

Додавання числа 5 з переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№152 – 160)

 

23.

Віднімання числа 5 з переходом через десяток. Розвязування та порівняння задач. Креслення відрізків. (« 161 – 168)

 

24.

Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною. (№169 – 177)

 

25.

Віднімання числа 6 з переходом через десяток. Розвязування задач.

(№178 – 187)

 

26.

Додавання числа 7 з переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розвязування та порівняння задач. (№188 – 197)

 

27.

Віднімання числа 7 з переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного. (№198 – 209)

 

28.

Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розвязування задач. Порівняння чисел. (№210 – 219)

 

29.

Віднімання числа 8 з переходом через десяток. Розвязування задач.

(№220 – 228)

 

30.

Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розвязування задач. (№229 – 237)

 

31.

Додавання числа 9 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розвязування задач. (№238 – 247)

 

32.

Віднімання числа 9 з переходом через десяток.Розвязування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників.

(№248 – 257)

 

33.

Задачі на дві дії (ознайомлення). (№258 – 256)

 

34.

Розвязування складених задач двома способами (ознайомлення).

Периметр чотирикутника. (№267 – 275)

 

35.

Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розвязування задач складанням виразів. (№276 – 284)

 

36.

Узагальнена таблиця додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання.

Задачі на дві дії. (№285 – 292)

 

37.

Розвязування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутників. Повторення вивченого. (№293 – 299)

 

38.

Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут.  (№300 – 308)

 

39.

Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розвязування складених задач. (№309 – 317)

 

40.

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА 2.

 

41.

Аналіз контрольної роботи. Урок закріплення знань.

 

42.

Тематична перевірка знань. Тема 2.

 

43.

Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду. (№318 – 325)

 

 

 

44.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розвязування складених задач. Закріплення знань про прямокутник. (№326 – 333)

 

45.

Повторення та закріплення знань вивченого. (№334 – 340)

 

46.

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№341 – 347)

 

47.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на…більше ( на …менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника. (№348 – 356)

 

48.

Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розвязування задач. (№357 – 365)

 

49.

Знаходження значень виразів. Розвязування задач складанням виразу.

(№366 – 373)

 

50.

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА 3

 

51.

Аналіз контрольної роботи. Урок закріплення знань.

 

52.

Тематична перевірка знань. Тема 3.

 

53.

УСНЕ  ДОДАВАННЯ та  ВІДНІМАННЯ чисел У  МЕЖАХ  100 із ПЕРЕХОДОМ  ЧЕРЕЗ  РОЗРЯД.

 

54.

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. (загальний випадок) (№374 – 381)

 

55.

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчисленнь виразів і розвязання задач. (№382 – 389)

 

56.

Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розвязування задач. (№390 – 399)

 

57.

Додавання виду 56 + 6. Розвязування задач. Знаходження довжин третьої сторони трикутника. (№400 – 409)

 

58.

Додавання виду 53 + 7. Розвязування складених задач та задач із зайвими даними. (№410 – 418)

 

59.

Додавання виду 38 +52. Розвязування складених задач. (№419 – 427)

 

60.

Усне віднімання виду 30 – 7. Запис виразів та знаходження їх значення. (№428 – 436)

 

61.

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА 4

 

62.

Аналіз контрольної роботи.  Урок закріплення знань.

 

63.

Тематична перевірка знань. Тема 4. Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель-методист Рокинівського НВК Войтович Світлана Петрівна

2019/20 н.р.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попович Надія Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ч Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ребрик Ольга Миколаївна
    Щиро дякую за детальне планування !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
5045
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку