Вчимося логічно мислити (для дітей 5-7 років) Грицак Ю.В Вчитель початкових класів ЗОШ №217 м.Києва
Знайди дві однакові парасольки
Знайди в кожному рядку два однакових предмета
Як ти думаєш, за якою ознакою можна об’єднати ці предмети?
Знайди в кожного кораблика відмінність від інших
Назви кожну групу предметів одним словом
Знайди 10 відмінностей
Знайди в кожному рядку зайвий предмет, поясни свій вибір
З нижнього рядка обери один предмет,якого не вистачає для верхнього .Поясни свій вибір.
Розглянь картинку.Встанови послідовність дій.
У якого предмета нема пари?
Чим все розпочиналось…Відтвори послідовність подій. 1 2 3 4 5 6
Знайди улюблену рибку Марійки.Вона не довга,без крапочок,у неї закритий рот і в неї не три полоски.
Уважно розглянь пірамідку,який вона буде мати вигляд зверху?
Бабуся зв’язала онукам 6 носків.Скільки онуків в бабусі Двоє друів йшли до школи 10 хвилин. Скільки хвилин йшов кожен з друзів? ?
Якої фігури не вистачає?
На одном березі – утенята, на другому – циплята. Хто швидше допливе до острівця?
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект