Урок "Зустрічаємо літо! Створюємо аплікацію «Сонце – господар неба»

Про матеріал
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я 2 клас Образотворче мистецтво Тема. «Зустрічаємо літо! Створюємо аплікацію «Сонце – господар неба» Мета. Ознайомити учнів з поняттям «композиційний центр», правилами виділення головного в композиції (розмір, колір); Формувати естетичні почуття, смак, розвивати вміння визначати головне в композиції, фантазію та уяву; Виховувати охайність під час роботи.
Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

2 клас

Образотворче мистецтво

Тема . Зустрічаємо літо! Створюємо аплікацію «Сонце – господар неба»

Мета. Ознайомити учнів з поняттям «композиційний центр», правилами виділення головного в композиції (розмір, колір);

Формувати естетичні почуття, смак, розвивати вміння визначати головне в композиції, фантазію та уяву;

Виховувати охайність під час роботи.

Обладнання.

Матеріали та інструменти: кольоровий та білий папір, ножиці, клей, клейонки.

Зоровий ряд: картини художників із зображення сонця, де воно є центром композиції; зразки виконаних робіт.

Літературний ряд: загадки, пісні про сонце.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

 І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

1.Привітання.

Заглядає сонечко

У наше віконечко

Простягнемо рученьки

До його промінчиків.

Наберем його тепла,

Світла, ласки і добра.

Ними ми поділимось.

Радістю умиємось.

Станемо добрішими,

В навчанні сильнішими.

Літо красне привітаєм

І урок свій починаєм.

2. Перевірка наявності всіх необхідних матеріалів на партах учнів.

ІІ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота над загадками.

  •                Для того щоб зрозуміти, що ми зображатимемо сьогодні, відгадайте загадки.
  1. За горами, за лісами золотий кружок встає.  (Сонце)
  2. Удень сяє, вночі зникає.      (Сонце)
  3. Його не сіють, а воно щодня сходить. (Сонце)

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

- Мабуть ви вже зрозуміли, що сьогодні мова піде про сонце.

Отже, ми сьогодні будемо виконувати аплікацію сонечка.

ІУ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

1.Ознайомлення з інформацією.

  - Як ви вважаєте, чому саме сонце так цікавить звичайних людей, художників та майстрів декоративно-прикладного мистецтва?

          Сонце у сиву давнину мало багато імен — Солунь, Сурож, Ярунь, Ярбог, Купайло, Хоре, його вважали святим. Сонце — головне джерело світла й тепла, від нього залежить усе в природі, а отже, й сама людина.

         Давні люди вважали сонце символом знання, справедливості, милосердя, переможцем неправди й усілякого зла.

         В українських селах мами навчали дітей, виряджаючи їх із худобою на луки: «Не кривися з праведного сонечка, не кидай на сонце грудками, бо Бог хліба не дасть».

        Чи не найдавнішим є уявлення про сонце, яке живе у морі. Схоже на яєчний жовток, оточене водою, воно прокидається, рухається небом, а на ніч знову ховається на морському дні.

2.Відпочинок під пісеньку про сонячний промінчик

Для того, щоб у нас робота була яскрава, давайте послухаємо пісеньку «Сонячний промінчик», відпочинемо, порухаємося.

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

- Яким ви побачили сонечко у нашому музичному ролику?

C:\Users\User\Videos\dsc_5778.jpg
C:\Users\User\Videos\limg_10507.jpg
3.Демонстрація зразків та робіт художників із зображенням сонечка.

C:\Users\User\Videos\Watts_–_After_the_Deluge.jpg
C:\Users\User\Videos\thumb_m_00025.jpg

 

4. Повторення теоретичного матеріалу.

- Давайте і ми сьогодні виконаємо аплікацію сонечка, зробивши його яскравим, теплим, усміхненим. Але спочатку пригадаймо, як художники зазвичай зображують головних героїв своїх робіт.

- Правильно, їх виділяють за допомогою розміру та кольору. У справжніх художників є таке поняття — композиція. Ви вже чули це слово на попередніх урока.

- Пригадаймо, що означає слово композиція.

     Композиція — це побудова художнього твору, співвідношення окремих частин і елементів, що відповідають творчим задумам, змісту, характеру і призначенню. Говорячи про свої роботи, художники називають їх композиціями. Ви ще багато разів чутимете це слово, адже існують ще музичні й літературні композиції.

      Отже, також увагу до головних героїв у роботах образотворчого мистецтва привертають завдяки місцю розташування цих героїв щодо всієї композиції зображення.

5. Інструктаж виконання роботи.

  •                   Сьогодні ви створюватимете композицію під назвою «Сонце — господар неба». Хто буде головною дійовою особою вашої композиції?
  •                   Правильно, сонце. Тому воно має бути великим за розміром.
  •                    Якого кольору сонце?
  •                   Так, воно може бути жовтим, оранжевим та навіть червоним.

C:\Users\User\Videos\sun2.jpg
C:\Users\User\Videos\images.jpg
6. Розгляд зразків.

  

7.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час роботи з ножицями та клеєм

  •                   Перед початком роботи пригадайте правила користування ножицями та клеєм.

У. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk

УІ. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ

Створення композиції «Сонце — господар неба» з урахуванням правил виділення головного в композиції (розмір, колір) в техніці аплікації

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. СТВОРЕННЯ  ВИСТАВКИ  РОБІТ

 

 

  

  

  

 

docx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
3739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку