Урок. "Звук [г]. Позначення його буквами «Г», «г» "

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу з навчання грамоти, тема "Звук [г]. Позначення його буквами «Г», «г» ".
Перегляд файлу

Мета: ознайомити учнів з літерою «Г», її назвою та звуковим значенням;

           формувати навички читання слів з літерою «Г», уміння робити звуковий та

           звуко-буквений аналіз, розвивати мовлення; виховувати любов та бережливе

           ставлення до природи.

Обладнання: демонстраційна таблиця, звукові фішки, таблички з надписами, зошит,

           підручник, презентація до уроку.

Хід уроку

І. Організаційний момент

      Продзвенів уже дзвінок,

      Починається урок.

      Він казковий і цікавий,

      Тож гостей зібрав чимало.

      Повернімося обличчям до гостей

      І лагідно промовим: «Добрий день!»

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Бесіда
  • Як називається те, що нас оточує?
  • На які дві частини ділиться природа?
  • Як треба ставитися до природи?
  1. Гра «Розшифруй слова»

И З М А                          ЗИМА

І С К                                СІК

І Д М                               ДІМ

А Р П К                           ПАРК

  1. Гра «Шифрувальники»

А) Червонясту шубу має

      По гілках швидко стрибає,

      Хоч мала вона на зріст,

      Та великий має хвіст.    ( Білка      = Ο -  - Ο    )

 

      Голова є, а шиї нема,

      Очі є, а брів нема,

      Рот є, а не говорить,

      Без ніг, а далеко ходить.    (Риба       - Ο – Ο   )

 

      В темнім лісі проживає,

      Довгий хвіст пухнастий має,

      Ій на місці не сидиться,

      А зовуть її………   (Лисиця   - Ο - Ο = Ο  )

 

Б) Влітку медом ласував,

     Досхочу малини мав,

     А як впав глибокий сніг,

     Позіхнув і спати ліг.    ( Ведмідь      - Ο - = Ο =   )

 

     Що за птах на дах злетів,

     Гребінь з шпорами надів?   ( Півень    = Ο - Ο =   )

 

     Маю шапку, маю ніжку,

     Схожа я на сироїжку,

     І стаю тоді в підмозі,

     Коли дощик у дорозі.  ( Парасолька    - Ο - Ο - Ο = - Ο  )                

  1. Мовна розминка

У горішнику горішина горішками обвішана.

  1. Гра «Впіймай звук»

Горіх, груша, гуска, гілка, годинник.

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІV. Ознайомлення з буквою «Г».

  1. Аналіз будови букви «Г»
  2. Написання букви «Г»
  3. Утворення та читання складів

ГА, ГУ, ГО, ГИ, ГЕ, ГІ

  1. Розгадування загадки

Червоне коромисло через річку повисло. (Райдуга   - Ο = - Ο – Ο  )

V. Фізкультхвилинка

VІ. Робота за Букварем

  1. Читання складів
  2. Читання слів аналітичним способом
  3. Читання слів
  4. Гра «Що де росте?»

Гарбуз, огірок, льон, гриб, помідор, біб, мак, барвінок, горобина.

  • На які дві групи діляться рослини?
  • Де ростуть культурні рослини?
  • А де ростуть дикорослі?

VІ. Підсумок уроку

  • Я навчився ……
  • Я дізнався……
docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку