Урок: "Звук [п]. Позначення його буквою П , п («пе») "

Про матеріал
Звук [п]. Позначення його буквою П , п («пе») .Ознайомити учнів з буквою п («пе»), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема. Звук [п]. Позначення його буквою П , п («пе»)

Мета: ознайомити учнів з буквою п («пе»), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: предметні малюнки (груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко), звуко-складові моделі та фішки до них, макет сонечка, каса букв.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного при­ладдя, готовність учнів до уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності

Гра «Подумай»

На дошці — малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко.

— Що зайве? Чому?

— Назвіть перший звук у слові помідор.

— У назвах яких овочів зустрічається цей звук?

— Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці?

III. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. Пригадаєте, як слід ставитися до при­роди, і дізнаєтеся про одне з народних свят.

IV. Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з новим звуком

2 Вправа «Слухняний ротик»

1) Промовляння скоромовки вчителем.

Росте липа біля Пилипа.

2) Промовляння скоромовки учнями з нарощуванням темпу.

3) Промовляння скоромовки окремими учнями.

3 Артикуляція звука [п], віднесення його до приголосних, позначення фішкою

4 Аналітико-синтетичні вправи

Гра «Мікрофон по колу»

Учні добирають свої слова з новими звуками.

_ пропоную переглянути відео(«Першосвіт»літера Пе) і  повторювати

( Буква Пе, звук п – песик……)

VI. Ознайомлення з новою буквою

1.Вирізання букви п

  • На парті у вас є прямокутник зеленого кольору, але одна сторона синя,  Відріжте, будь ласка, синю сторону.
  • Що ми отримали за букву Пе
  •   Розглядування букви. Аналіз її графічної будови. На що схожа буква П

 

Фізкультхвилинка « ПЕС ПАТРОН»

 

3. Друкування літер П, п («пе») у зошитах

Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом. Звертається увага на поставу учнів під час письма, на по­ложення зошита.

4 Читання складів з вивченою буквою на електронній  дошці

VII. Робота за «Букварем» (с. 82)

1 Розглядування малюнків. 

 2 Викладення звукової моделі слова песик

3.Читання слів с82

7 Гра «Відшукай паліндроми»

Паліндром — слово, яке читається однаково зліва направо та справа наліво.

На дошці — слова: око, ніс, вив, вилив, сіно.

IX. Продовження роботи за Букварем (с. 83)

1 Розглядування малюнка

— Кого ви бачите на малюнку?

— Що роблять дівчатка?

— Що робить хлопчик?

— Коли такі дійства можуть відбуватися?

2 Хвилинка-цікавинка

Розповідь учителя про свято Івана Купала.

3 Робота над текстом

1) Читання слів до тексту на с. 83.

2) Читання тексту вчителем, учнями.

3) Відтворення прочитаного з елементами вибіркового читання.

— Що на Івана Купала робили хлопці?

— А чим займалися дівчатка?

— Прочитайте, що співали дівчатка, опускаючи вінок у воду?

X. Підсумок уроку

— З якими новими звуками ви ознайомилися на уроці?

— Дайте характеристику цим звукам.

— А тепер побудуйте з кубиків:

Дівчатка – слово Патрон

Хлопчики – песик.

 

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку