Урок "Звук [у]. Буква Уу. Звуко-складовий аналіз слів, побудова їх моделей. "

Про матеріал

Конспект уроку призначений для вчителів початкової школи. У конспекті уроку наведено головний зміст уроку з урахуванням вікових фізіологічних та психологічних особливостей шестирічних першокласників.

Перегляд файлу

1

Урок: навчання грамоти.

Тема: Звук [у]. Буква Уу. Звуко-складовий аналіз слів, побудова їх моделей. (с.23)

Мета: сприяти дальшому усвідомленню дітьми відмінності між звуками і  буквами; повторити вивчені літери;

 вдосконалювати навички звукового  аналізу слів;

 розвивати пам'ять, увагу, зв’язне мовлення, фонематичний слух;

 виховувати бережливе ставлення до природи і тварин.

Обладнання: фішки для  моделювання, мультимедійна  система, іграшки

 зайчика і удава, енциклопедія.

Тип уроку:  закріплення вивченого матеріалу.

    Хід уроку

І. Організація класу. (слайд 2)

Яскраве сонечко надворі

Кидає промінці на нас.

Воно радіє, що сьогодні

Ви знов прийшли в цей світлий клас.

  • Любі мої діти! Я рада бачити вас всіх сьогодні таких радісних, чистеньких, охайних! Впевнена, ви прийшли до школи з гарним настроєм і з бажанням дізнатися чогось нового.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, коли я сходила з другого поверху, то мені зустрілися наші лісові знайомі.
  • А чи пам’ятаєте ви, хто до нас уже приходив на уроки навчання грамоти?
  • Правильно. Сьогодні до нас завітали і зайчик Чомусик, і Удавчик. Вони зустрілися теж по дорозі, виходячи з лісу. І вирішили разом відвідати  наш урок.
  1. Гра «Сигнальники».
  • Діти, зараз ми з вами пограємо в нашу улюблену гру «Сигнальники», а Чомусик і Удавчик поспостерігають за нами. Повторимо правила гри. Якщо я вимовляю звуки, які утворюються тільки за допомогою голосу, то ви піднімаєте фішку з кружечком. Якщо ви почули звук, який утворився за допомогою і голосу, і шуму твердо, то ви показуєте мені фішку з однією рискою, а якщо м’яко – то фішку з двома рисками. Кращий сигнальник той, хто жодного разу не помилився. Почали гру. 
  • У, р, с', о, і, ш, н', б', в, а, ф. Молодці! Справилися з завданням.
  1. Складання звукових моделей.
  • Діти, відкрийте зошити з друкування. Відступіть чотири клітинки вниз і дві збоку, на третій поставте крапочку.
  • Друзі Чомусика і Удавчика передали вам малюнки. Розгляньте їх. Що на них зображено? (слайд 3,4,5) Накресліть моделі цих слів в зошити. Молодці!

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Мовна гра «Запам’ятай».
  • А тепер пограємо з вами у гру «Запам’ятай». Вам необхідно буде запам’ятати слова у тому ж порядку, в якому я їх називатиму. Будьте уважними.

Муха, павук, жук, хрущ, трутень.

  • Діти,  як можна назвати ці істоти одним словом?
  • Правильно, діти. Це комахи. А що ви знаєте про них?
  • А чи знаєте ви, що на один квадратний метр суходолу комах мешкає більше, ніж людей на всій земній кулі? Так це правда. А знаєте звідки я про це дізналася? Це Чомусик приніс мені ось таку цікаву енциклопедію «Дивовижне у світі тварин».
  • А ще в цій книжці я прочитала, що є такий жук-носоріг, який вважається найдужчим. Тому що маючи вагу 14 г, він може тягти вантаж 1580 г. А у павука орган слуху знаходиться, знаєте де? 
  • На нозі.
  1. Фізкультхвилинка. (слайд 6)

Добре  те, що сонце світить (підіймають руки вгору).

Добре те, що віє вітер (зображують хитання дерев).

Добре те, що цей ось ліс (присідають)

Разом з нами ріс і ріс (підіймаються на носочки, потягуючись                                                          угору, як дерево).

Хай живуть у ньому в мирі (крокують)

Всі птахи і різні звірі (плескають у долоні).

  1. Робота з «Букварем». (с.23)
  • Діти, відкрийте «Буквар» на сторінці 23. Давайте прочитаємо речення, яке промовляє дівчинка.
  • Коли так говорять?
  • Давайте з вами згадаємо, що треба робити, щоб не заблукати в лісі?
  1. Читання речень. (слайд 7)
  • Діти, як гуде паровоз?
  • А як співає дівчинка?
  1. Вивчення вірша напам’ять. (слайд 8)

У-у-у! – гуде вітрисько,

Завиває: - У-у-у!

Холоди вже близько,

У-у-у! – несу зиму-у-у!..

ІV. Підсумок уроку.

  1. «Інтерв’ю».
  • Молодці, діти! Ви і сьогодні справилися із завданнями Чомусика і Удавчика. А тепер Удавчик хоче взяти у вас інтерв’ю. тому відповідайте чітко і впевнено.
  • Що ви нового дізналися сьогодні на уроці?
  • А як потрібно поводити себе в лісі?
  • А чи можна самим ходити до лісу? Чому?
  • Молодці! Ви сьогодні на уроці були дуже активними, і показали, що ви теж цікавитеся тваринами, і намагаєтеся їм допомагати. Будьте завжди такими добрими і уважними до тварин і природи.
  • На цьому наші друзі з вами прощаються. (слайд 9)

 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку