Тема Звук [в]. Букви В в. Друкування букв, складів, слів, речень.
Мета:
Вчити дітей друкувати велику і маленьку букву Вв, склади , слова нею. Вдосконалювати мовлення учнів,увагу.
Вчити розповідати про свої враження ,почуття та емоції.
Ресурси: Картки для стіни слів ,вірші, скоромовка.
I . Організація класу.
Продзвенів уже дзвінок
Починається урок
То ж і ми часу не гаймо
Працювати починаймо.
Чи готові ваші очі до уроку? Чи готові ваші вушка слухати?
Чи готові ручки писати у зошиті?
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення вивчених букв і звуків.
- а) Подивіться на літери. Назвіть їх. А В К Л М Н О У С И Б Р
б)Назвіть окремо голосні, приголосні.
в)Читання складів :ма,ло,ну,си….
г)Читання слів: кома,кора,лис куб, мова, комар.
Робота з карточками.
Гра» Вгадай літеру» ,» Склади слово».( мак, сон, коса).
ІІ. Підготовчі артикуляційно-слухові вправи
1.Виділення звука в. Артикуляція звука.
Послухайте вірш:
Виє вовк, і вітер виє. Вив би ворон та не вміє.
Який звук найчастіше повторюється у вірші? (найчастіше повторюється звук [в]). Пригадайте ,звук в за звучанням голосний чи приголосний? (Правильно, приголосний , твердий)
Дітки, поділімо слово «ворона» на склади. Скільки складів у слові «ворона»? Малятка, зараз ми з вами зобразимо звукову модель слова «ворона»
ІІІ.Фізкультхвилинка
Дерева високі, високі
Травичка низенька, низенька.
Вітер дерева колише,гойдає
До землі пригинає.
А діти тихенько за парти сідають.
ІV.Повідомлення теми і завдань уроку.
- Як ви гадаєте, яку букву ми будемо вивчати сьогодні на уроці? ( Букву В.)Сьогодні ми будемо вчитися ще краще читати, друкувати слова із буквою «Ве».
1.Робота з підручником. Ст.37
а) Читання слів.Знаходження слова – підпис до малюнку. Поділ слова на склади.
б) Квест – цікавинка.
Живуть равлики і на суші, і у воді. Живляться маленькими личинками, шукають їжу на дотик. Слух у равликів відсутній.
2.Робота у зошиті.
А)Написання букви «Ве».
Пишемо у повітрі за вчителем, на долонці у себе.
Б)Написання речення.
Вова варив рис.
Не забуваємо, перше слово записуємо з великої букви, робимо проміжок між словами, у кінці речення обовязково ставимо розділовий знак.
V.Фізкультхвилинка.
Пальчики – вітаються,
Пальчики – боряться,
Масажуємо пальчики,
Прийшли гусочки,
Привіталися, поклонилися, сховалися.
3.Робота з підручником.ст.37 впр.3
- Розгляньте малюнок. Про що або про кого буде текст?
- Чому він має назву «Дивне варення»?
- Яке варення для вас дивне (словник) ? Як ви думаєте з чого може бути дивне варення?
- Читання тексту вчителем.
Після слухання учні мають визначити з чого було дивне варення?
- Чому варення з квасолі назвали дивним? Чи їли ви таке варення?
4. Гра « Впіймай звук».Плескаємо у долоні.
Вовк ведмедя розбудив,
Вже весна ,гуляти йди!
Виліз велетень з берлоги,
Вовк втікає в ліс від нього.
5.Робота у друкованому зошиті.
Знайди і розфарбуй предмети, у назвах яких є звук (В).
VI. Рефлексія
З якою буквою ознайомились на сьогоднішньому уроці?
Правильно, ознайомилися з буквою В в, якою позначається голосний звук [в]. Вчилися впізнавати її поміж іншими буквами, малими й великими.
-Що було найважчим?
-Що було найцікавішим?