Урок "Звук [в]. Букви В в. Друкування букв, складів, слів, речень.

Про матеріал
Ця розробка містить цікаві завдання і фізкультхвилинки, які допоможуть у проведенні уроку.
Перегляд файлу

 

 

Тема  Звук [в]. Букви В в. Друкування букв, складів, слів, речень.

Мета:

Вчити дітей друкувати велику і маленьку букву Вв, склади , слова нею. Вдосконалювати мовлення учнів,увагу.

 Вчити розповідати про свої враження ,почуття та емоції.

Ресурси: Картки  для стіни слів ,вірші, скоромовка.

 

I . Організація класу.

Продзвенів уже  дзвінок

Починається урок

То ж і ми  часу не гаймо

Працювати починаймо.

Чи готові ваші очі до уроку? Чи готові ваші вушка слухати?

Чи готові ручки писати у зошиті?

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення вивчених букв і звуків.

-     а)   Подивіться на літери. Назвіть їх. А В   К   Л М Н О У С И  Б  Р

 б)Назвіть окремо голосні, приголосні.

 в)Читання складів :ма,ло,ну,си….

 г)Читання слів: кома,кора,лис куб, мова, комар.

Робота з карточками.

Гра» Вгадай літеру» ,» Склади слово».( мак, сон, коса).

ІІ. Підготовчі артикуляційно-слухові вправи  

1.Виділення звука в.  Артикуляція звука.

 Послухайте вірш:

Виє вовк, і вітер виє. Вив би ворон та не вміє.

Який звук найчастіше повторюється у вірші? (найчастіше повторюється звук [в]). Пригадайте ,звук в за звучанням голосний чи приголосний? (Правильно, приголосний , твердий)

Дітки, поділімо  слово «ворона» на склади. Скільки складів у слові «ворона»?  Малятка, зараз ми з вами зобразимо звукову модель слова «ворона»

 ІІІ.Фізкультхвилинка

Дерева високі, високі

Травичка низенька, низенька.

Вітер дерева колише,гойдає

До землі пригинає.

А діти тихенько за парти сідають.

  ІV.Повідомлення теми і завдань уроку.

     - Як ви гадаєте, яку букву ми будемо вивчати сьогодні на уроці?  ( Букву В.)Сьогодні ми будемо вчитися ще краще читати, друкувати слова із буквою «Ве».

     1.Робота з підручником. Ст.37

а) Читання слів.Знаходження слова – підпис до малюнку. Поділ слова на склади.

б) Квест – цікавинка.

Живуть  равлики і на суші, і у воді. Живляться маленькими личинками, шукають їжу на дотик. Слух у равликів відсутній.

2.Робота у зошиті.

А)Написання букви «Ве».

Пишемо у повітрі за вчителем, на долонці у себе.

Б)Написання речення.

Вова варив рис.

Не забуваємо, перше слово записуємо з великої букви, робимо проміжок між словами, у кінці речення обовязково ставимо розділовий знак.

V.Фізкультхвилинка.

Пальчики – вітаються,

Пальчики – боряться,

Масажуємо пальчики,

Прийшли гусочки,

Привіталися, поклонилися, сховалися.

 

3.Робота з підручником.ст.37 впр.3

-         Розгляньте малюнок. Про що або про кого буде текст?

-         Чому він має назву «Дивне варення»?

-         Яке варення для вас дивне (словник) ? Як ви думаєте з чого може бути дивне варення? 

-         Читання тексту вчителем.

 Після слухання  учні мають визначити  з чого було дивне варення? 

-         Чому варення з квасолі назвали дивним? Чи їли ви таке варення? 

4. Гра « Впіймай звук».Плескаємо у долоні.

Вовк ведмедя розбудив,

Вже весна ,гуляти йди!

Виліз велетень з берлоги,

Вовк втікає в ліс від нього.

5.Робота у друкованому зошиті.

Знайди і розфарбуй предмети, у назвах яких є звук (В).

VI. Рефлексія

 З якою буквою ознайомились на сьогоднішньому уроці?

Правильно, ознайомилися з буквою В в, якою позначається голосний звук [в]. Вчилися впізнавати її поміж іншими буквами, малими й великими.

-Що було найважчим?

-Що було найцікавішим?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Хмара Галина
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку