Урок: Звук (ж) , буква „же”. Інтонаційне читання української народної казки „Лисичка і Журавель”.

Про матеріал

Урок читання в 1 класі. Урок - казка Звук (ж) , буква „же”. Інтонаційне читання української народної казки „Лисичка і Журавель”. На уроці застосовуваались різні методи та прийоми: дидактичні ігри, інсценізація казки, чистомовки, скоромовки, різні прийоми виразного, інтонаційного читання.Так як в першому класі увага ще не стійка, тому ігрові прийоми дуже доречні на уроці.

Перегляд файлу

 

                       Зеленогайська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

         

 

 

 

 

 

      Учитель: Шарова Марія Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Тема: Звук (ж) , буква „же”. Інтонаційне читання української народної казки „Лисичка і Журавель”.

 

Мета: Вчити правильно артикулювати звук (ж), вміння читати склади, слова, казку, використовувати діалогічне мовлення, емоційно. виразно передавати зміст казки, інсценізувати казку. розвивати мовлення учнів, увагу. читацьку память; виховувати в учнів дружбу між дітьми, товаришування.

 

Обладнання: Маски Лисички  та Журавля, таблиця для розчитування, ілюстрації, Буквар....

 

                                Зміст  уроку 

 

                           Організація класу

 

 

             

 

 

-Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось- не шуміти

Руку гарно піднімати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати,

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож гаразд часу не гаймо

І урок наш починаймо.

 2.Мотивація теми уроку:

а)Підготовка до ознайомлення з новою буквою.

1Виділення слів із звуком(ж)-читання вірша вчителем.

Журавель шукає броду-

Жабенятко скік у воду.

Жук до жаби:_жу_жу_жу.

Журавлеві розкажу.

 

                 

 

 

   2. Вимова звука-показ букви на дошці.

   3. Артикуляція звука-чистомовки.

    Жа_жа_жа_ми побачили вужа.

    Жу_жу_жу- в коси стричку завяжу.

    Жи_жи_жи- мені допоможи.

   Жі_жі_жі_ дуже гострі ножі.

   4.Самостійний добір слів учнями з новим звуком.

 

                        

 

 

 

     5.Повторення відомостей  про речення.

   -З чого складається речення?

   -Скільки буває слів у реченні?

   -Що може стояти в кінці речення?

    -Складіть речення зі своїм словом.

6. Дидактична гра „Утвори склад”

У дітей є звук (ж),вчитель називає голосний звук-діти     утворюють прямі склади.

 

           

 

7.Розчитування.Читання складів з таблиць

 

            Робота з букварем

 

1. Читання складів, слів.

2 .Заучування скоромовки.

                               Фізкультхвилинка

 

   

 

 

Робота над українською народною казкою „Лисичка і Журавель”.

-Ви любите читати казки?

-Сьогодні ми познайомимось з українською народною казкою ”Лисичка і Журавель”

-А чому вона народна?

-Які ще українські  народні казки ви знаєте?

  Розгляд ілюстрацій у букварі та на дошці.

 

             

 

 

 

   Робота над казкою

 

1 .З яким проханням звернулася Лисичка до Журавля?

2.Читання казки вчителем

-Діти чи ви знаєте  цю казочку до кінця? Отже, давайте ми               її зараз проінсценізуємо

3. Інсценізація казки „Лисичка і Журавель”

 

 

 

 

        Зустрілися  Лисичка та Журавель і дуже подружилися.

 

          

 

      Запросила Лисичка Журавля до себе в гості

 

                            

 

Журавель подякував і запросив Лисичку до себе

 

Лисичка і так, і сяк - не може дістати страву з глечика.

 

                

 

Журавель подзьобав смачненьке, а Лисичка

           пішла, несолоно  хльобавши.

 

Робота над виразним, інтонаційним читанням казки:

 

1.Читання самостійно пошепки.

2.Читання ланцюжком.

3 .Читання « по телефону»

4 .Читання вибірково.

5 .Читання вголос індивідуально .

 

 

             Закріплення вивченого

 

    1. Дидактична гра „Зміни слово”

 

    Я біжу-ти біжиш,  я стережу-ти ......, якажу_ти....

    Я лежу-ти......, я бережу-ти......, я живу-ти......

 

       -З якою буквою ми познайомилися на уроці?

        -Назвіть звук. Назвіть букву.

 

 

           Підсумок уроку

 

        -Що сподобалось на уроці?

        -Чи були труднощі?

         -Молодці!  Урок закінчено.

1

 

doc
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку