Урок "Звуки [д], [д'], позначення їх буквою „де”. Друкування букв, складів, слів, речень "

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для 1 класу Нової української школи створений за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

Тема: Звуки [д], [д'], позначення їх буквою „де”. Друкування букв, складів, слів, речень .

Очікуємі результати: аналізує звуко-буквений склад слова; читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами;  виявляє початкові уміння читати мовчки, самостійно читає; відповідає на запитання за змістом прослуханого (прочитаного); правильно друкує букви, склади, слова .

Обладнання: каса букв, набірне полотно, картки із звуковим аналізом слів, предметні малюнки, картки із цифрами, зошити на друкованій основі, зображення Дюймовочки.

Хід уроку

I. Організація колективу

II. Робота над темою уроку

1. Знайомство з буквою

А) Скоромовка. (заучування напам’ять). Вилучення найчастіше повторювано-  го звука

                  У дворі трава . На траві дітвора.

Б) Слухання уривку з казки «Дюймовочка» . Вилучення 1-го звука  в імені героїні.

 Жила якось одна жінка. Вона дуже хотіла мати малесеньку дитинку, тільки не знала, де її взяти. От вона й пішла до старої чаклунки і сказала їй:

— Мені так хочеться мати маленьку дитинку. Чи ти не скажеш, де мені її взяти?

— О! Цьому можна допомогти! — мовила чаклунка.- Ось тобі зерно ячменю. Воно зовсім не таке, як ті, що ростуть на селянських полях або йдуть на корм курям. Поклади його в квітковий горщик, тоді побачиш, що буде!

— Спасибі тобі! — сказала жінка, дала чаклунці грошей і пішла додому.

Дома посадила ячмінне зерно, і одразу ж з нього виросла велика чудова квітка, схожа на тюльпан, але пелюстки були ще міцно стулені, як у пуп’янка.

— Яка мила квітка! — сказала жінка і поцілувала гарні червоні з жовтим пелюстки, і тільки вона їх поцілувала, як у квітці щось тріснуло і квітка зовсім розкрилась. Тепер було видно, що це справжній тюльпан, але всередині квітки, на зеленій маточці, сиділа крихітна дівчинка, така гарненька та ніжна! Вона була на зріст не більше дюйма. Тому її й назвали… (Дюймовочкою)

В) Знайомство з буквою (таблиця)

2. Друкування в зошитах за зразком.

3. Звуко-буквений аналіз слів. (адреса, дерево, дуб)
4. Гра «Знайди правильну відповідь»

На дошці прикріплені малюнок жолудя і пронумеровані картки із схемами звукового анілізу слів, серед яких є і звукова схема слова жолудь.

 1) -     -  

 2) -     -     =

 3) -      -   

 4) =      -     -

По класу прикріплені картки із цифрами 1, 2, 3, 4. Дітям треба підійти і стати біля тієї картки із цифрою, під номером якої вони вважають знаходиться на дошці картка із звуковою сжемою до слова жолудь.

 Виграють ті, хто правильно визначить номер картки із звуковою схемою до заданого слова.

5. Продовження роботи в зошиті.

III. Підсумок уроку.

1. Вправа на уважність .

- Запам’ятайте слова з [д].

В хату двері відчинили,

Дідуся ми там зустріли

З бородою і дудою,

Добротою і водою.

- Назви слова [д].

 

 

docx
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку