11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Уроки-аналогії з відомими формами і методами діяльності

Про матеріал
презентація розкриває суть таких нестандартних уроків як диспут і дослідження
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уроки-аналогії з відомими формами і методами діяльності(урок-диспут, урок-дослідження)

Номер слайду 2

Уроки нестандартного типу Мислення дитини починається із здивування Василь Сухомлинський

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Уроки нестандартного типу

Номер слайду 5

Уроки нестандартного типу

Номер слайду 6

Дослідницькі уроки Не здивувати - не навчити. Учні, спираючись на раніше набуті знання, в процесі самостійної діяльності опановують новіДіти вчаться застосовувати знанння, навички, вміння за різних умов. Школярі займаються конструюванням і розв’язуванням таких ситуацій, які вимагають творчого підходу, самостійностіОсобливості дослідницьких уроків

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Урок-диспут (дискусія) Бути уважним до слів і думок іншого - мистецтво, і мистецтво нелегке, якого не можна навчитися, не тренуючись із раннього віку. М. Пирогов

Номер слайду 9

Завдання уроку-диспуту:

Номер слайду 10

Орієнтовні правила культури спілкування: Говорити по черзі, а не всім водночас. Не перебивати того, хто говорить. Критикувати ідеї, а не особу, котра їх висловила. Пропонувати власні варіанти. Поважати всі висловлені думки (точки зору). Не змінювати тему дискусії. Намагатися заохочувати всіх однокласників до участі у розмові.

Номер слайду 11

Основні принципи реалізації:{7 D59 E46 C-99 C7-4 A52-A33 D-1 F67 F5 C7511 E}Дослідження. Диспути. Необхідно сформувати тему уроку, опираючись на проблемне питання. Учитель оголошує тему уроку заздалегідь, учні опрацьовують різні точки зору на проблему. Учні, які підготували випереджувальне завдання, доводять висунуті гіпотези, усі школярі класу працюють над різнорівневими завданнями. Керуючись встановленим регламентом, кожен учень класу висловлює власну думку стосовно теми. Усі здобувачі освіти беруть активну участь в обговоренні проблемного питання. Діти презентують власну роботу, дотримуючись регламенту. Виокремлюється загальний алгоритм роботи (правило)На основі доводів опонентів, учні вирішують чи не змінилася їх точка зору на питання

Номер слайду 12

Школа повинна вчити дитину не лише відповідати, вона має навчити учня запитувати, оскільки вміння запитувати - це здатність відділяти відоме від невідомого, визначати об’єкт пошуку; це інструмент, за допомогою якого малий “дослідник” пізнає світ. А. П. Кодлюк

pptx
Додано
23 липня 2019
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку