Дослідницькі уроки Не здивувати - не навчити. Учні, спираючись на раніше набуті знання, в процесі самостійної діяльності опановують новіДіти вчаться застосовувати знанння, навички, вміння за різних умов. Школярі займаються конструюванням і розв’язуванням таких ситуацій, які вимагають творчого підходу, самостійностіОсобливості дослідницьких уроків
Орієнтовні правила культури спілкування: Говорити по черзі, а не всім водночас. Не перебивати того, хто говорить. Критикувати ідеї, а не особу, котра їх висловила. Пропонувати власні варіанти. Поважати всі висловлені думки (точки зору). Не змінювати тему дискусії. Намагатися заохочувати всіх однокласників до участі у розмові.
Основні принципи реалізації:{7 D59 E46 C-99 C7-4 A52-A33 D-1 F67 F5 C7511 E}Дослідження. Диспути. Необхідно сформувати тему уроку, опираючись на проблемне питання. Учитель оголошує тему уроку заздалегідь, учні опрацьовують різні точки зору на проблему. Учні, які підготували випереджувальне завдання, доводять висунуті гіпотези, усі школярі класу працюють над різнорівневими завданнями. Керуючись встановленим регламентом, кожен учень класу висловлює власну думку стосовно теми. Усі здобувачі освіти беруть активну участь в обговоренні проблемного питання. Діти презентують власну роботу, дотримуючись регламенту. Виокремлюється загальний алгоритм роботи (правило)На основі доводів опонентів, учні вирішують чи не змінилася їх точка зору на питання