Виступ на тему: "Система роботи вчителя історії"

Про матеріал
Важливою рисою майстерності вчителя є глибина знань, широкий інтелектуальний кругозір, творчий пошук найефективніших шляхів і засобів розв’язання завдань, пов’язаних із викладанням суспільних наук. Досконале володіння досягненнями сучасної педагогічної науки, літературною мовою, методикою та психологією – запорука успіху вчителя, діяльність якого будується на ідеї розвивального, пізнавального та пошукового навчання.
Перегляд файлу

 

 

Система роботи вчителя     історії

 

http://olimp.ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/02/Istoriy1.png

 

 

 

 

 

Чудовий учитель, як і чудовий музикант, - це той, хто додає до свого основного «репертуару» творчість та натхнення.

         Важливою рисою  майстерності вчителя  є глибина знань, широкий

інтелектуальний кругозір, творчий пошук найефективніших шляхів і засобів розв’язання завдань, пов’язаних із викладанням суспільних наук.

Досконале володіння досягненнями сучасної педагогічної науки, літературною мовою, методикою та психологією – запорука успіху вчителя, діяльність якого будується на ідеї розвивального, пізнавального та пошукового навчання.

         Виховний рівень, творчий підхід до кожного уроку, любов до своєї професії в поєднанні з відповідальністю перед учнями, батьками допомагають Любов Миколаївні організовувати навчально-виховний процес на високому професійному рівні.

        Основне завдання своєї педагогічної діяльності бачить в наданні історичної освіти кожному учневі з тим, щоб він міг використати її  для формування власної особистості.

        При викладанні історії вчитель забезпечує виконання навчальних програм, сприяє формуванню в учнів основних життєвих компетентностей.

        Учитель оптимально організовує роботу з підручником, що сприяє виробленню вмінь виділяти головне, складати план тексту, переказувати історичні факти відповідно до складеного плану. Організація роботи з першоджерелами, довідниками, пресою сприяє розвитку вмінь знаходити та аналізувати інформацію.

        Практикується вчителем використання на різних етапах уроків різнорівневих завдань, надрукованих у посібниках та складених самостійно, які дають учням можливість формувати і розвивати специфічні для історії та правознавства уміння і навички. Прослідковуються міжпредметні зв'язки з курсами української та світової літератур,  географії.

        Учитель  застосовує  інноваційне навчання, де глибоке засвоєння змісту уроку супроводжується не тільки слуханням, а й обговоренням, вирішенням проблеми, коли учні залучаються до аналізу – синтезу інформації, отриманої на уроці.  Вона у практику своєї роботи впроваджує методи і форми інтерактивного навчання, залучаючи учнів до різноманітних форм роботи на уроці, зокрема групової та індивідуальної.

        Вчитель добре володіє такими технологіями колективно-групового навчання, як: «Мікрофон», Мозковий штурм», «Навчаючи-вчуся», «Ажурна пилка», технологією опрацювання дискусійних питань «Займи позицію». Любов Миколаївна творчо підходить до вибору типу уроку і його структури, уникає шаблону і одноманітності, вміло реалізує дидактичні принципи навчання, має досвід проведення нестандартних уроків (урок-екскурсія, урок-вікторина, урок-диспут, урок-конференція, урок-семінар та інші).

        Поєднує традиційні та  інноваційні технології. Сумлінне ставлення до своєї праці, високий професіоналізм дають можливість досягти високих результатів у роботі, про що свідчить високий рівень знань учнів, призові місця в міських  та обласних олімпіадах, конкурсах, кількість вступників у вузи на спеціальності пов’язані з суспільними науками (випускники отримують високі результати з історії під час ЗНО).

       Педагог поважає особистість своїх вихованців, вірить в їх творчі можливості і спонукає до пошуків. ЇЇ учні люблять історію, є співавторами уроку і, головне, мають можливість проявити себе, показати свої здібності, талант. Щедро діляться діти з вчителем своїми сумнівами, знахідками, творчими доробками, знаючи, що завжди знайдуть підтримку чи пораду.  Протягом уроку між вчителем і учнями існує взаємоповага і взаєморозуміння. Особлива увага приділяється культурі спілкування, вчитель вміло чергує моменти творчої, наполегливої праці, які вимагають значних фізичних, моральних і вольових зусиль учнів з елементами жарту, відступу чи якогось спогаду, це дає можливість учням перепочити.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 липня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку