Уроки правопівкульного малювання

Про матеріал
Уроки з образотворчого мистецтва за методикою правопівкульного малювання з елементами нетрадиційних технік
Перегляд файлу

Заняття №1

 «Кольорова веселка»

(малювання –поролоновою губкою)

Програмовий зміст:

Знайомство з фарбами , з чарівними властивостями кольору; ( основні та похідні кольори). Знайомство з технікою малювання  із застосуванням поролонової губки. У процесі експерименту  показати як утворюються похідні кольори , закріпити їх назви;; вчити розвивати почуття композиційного центру,  сприйняття кольору. Формувати світогляд , в основі якого лежить розуміння мудрої краси світу та любові до нього. Виховувати в дітей впевненість у собі. Провести дослідницьку діяльність.

Матеріали: тарілки пластикові одноразові,  акварельні та гуашеві фарби, щільний папір, абиякого кольору, серветки,  губки поролонові, музичний супровід під час роботи з фарбами. пластикові стаканчики, паперовий рушничок .

Форма діяльності: групова робота.

Хід заняття.

Вихователь: Діти , а давайте подивимось , що у нас э? 

( На столі перед дітками стоять прозорі скляночки , акварельні фарби, паперовий рушничок , ножиці та вода у склянці)j

Вихователь пропонує провести експеримент з фарбами.

Для цього нам будуть потрібні пластикові стаканчики (6 штук), фарби, пензель, чиста вода та паперові рушнички. Наллємо у три стаканчика чистої води та додамо фарби . В перший стаканчик –синю фарбу, в другий –червону, в третій-жовту. Поміж ними поставимо стаканчики чисті та з єднаємо їх паперовими смужками та зачекаємо і будемо спостерігати , що буде відбуватися із зафарбованою водою. Давайте подивимось які дива сталися? У порожніх скляночках з явилася фарба інших кольорів давайте їх назвемо: це- червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Ці кольори нагадують мені веселку , а вам діти? Наші фарби змішалися та утворили нові кольори: жовтогарячий, зелений та фіолетовий. А давайте і ми з вами намалюємо веселку з цими кольорами.( Діти починають малювати).

 

Вихователь: Діти, у вас на столі лежить аркуш блакитного паперу. Зараз мочім нашу губку в водичці і покриваємо лист водою-це техніка малювання називається «по вологому». Я покажу як це робити. Все намочили?

Вихователь: А ось зараз і почнеться наше диво.

 діти, а чим  будемо з вами малювати?

Діти: Губкою.

Вихователь: Так, правильно беремо в руки губку і починаємо наносити смуги фарби. Які кольори?

Діти: Червоний, жовтий, синій, фіолетовий.

Вихователь: А тепер беремо губку в руки і дугою наносимо фарби, що виходить?

Діти: Веселка.

(Під час роботи вихователь включає спокійну музику)

Вихователь: Ось тепер з'явиться веселка.

У веселці сім дужок,

Сім кольорових подружок!

Червона дужка - помаранчевої подружка!

Жовта дужка - зеленої подружка!

Синя дужка - блакитній подружка!

А фіолетова дужка - всім дужкам подружка!

- Давайте ще раз повторимо кольори веселки.

- Що вам найбільше сподобалося на нашому занятті?

- Мені теж дуже сподобалось  як ми проводили експеримент. Тепер ви знаєте як утворюються нові кольори і тепер ви вправно вмієте малювати поролоновою губкою.  Ви великі молодці! Я вами пишаюся!

 

 

 

docx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку