«Кольорова веселка»
(малювання –поролоновою губкою)
Програмовий зміст:
Знайомство з фарбами , з чарівними властивостями кольору; ( основні та похідні кольори). Знайомство з технікою малювання із застосуванням поролонової губки. У процесі експерименту показати як утворюються похідні кольори , закріпити їх назви;; вчити розвивати почуття композиційного центру, сприйняття кольору. Формувати світогляд , в основі якого лежить розуміння мудрої краси світу та любові до нього. Виховувати в дітей впевненість у собі. Провести дослідницьку діяльність.
Матеріали: тарілки пластикові одноразові, акварельні та гуашеві фарби, щільний папір, абиякого кольору, серветки, губки поролонові, музичний супровід під час роботи з фарбами. пластикові стаканчики, паперовий рушничок .
Форма діяльності: групова робота.
Хід заняття.
Вихователь: Діти , а давайте подивимось , що у нас э? ( На столі перед дітками стоять прозорі скляночки , акварельні фарби, паперовий рушничок , ножиці та вода у склянці)j Вихователь пропонує провести експеримент з фарбами. Для цього нам будуть потрібні пластикові стаканчики (6 штук), фарби, пензель, чиста вода та паперові рушнички. Наллємо у три стаканчика чистої води та додамо фарби . В перший стаканчик –синю фарбу, в другий –червону, в третій-жовту. Поміж ними поставимо стаканчики чисті та з єднаємо їх паперовими смужками та зачекаємо і будемо спостерігати , що буде відбуватися із зафарбованою водою. Давайте подивимось які дива сталися? У порожніх скляночках з явилася фарба інших кольорів давайте їх назвемо: це- червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Ці кольори нагадують мені веселку , а вам діти? Наші фарби змішалися та утворили нові кольори: жовтогарячий, зелений та фіолетовий. А давайте і ми з вами намалюємо веселку з цими кольорами.( Діти починають малювати).
Вихователь: Діти, у вас на столі лежить аркуш блакитного паперу. Зараз мочім нашу губку в водичці і покриваємо лист водою-це техніка малювання називається «по вологому». Я покажу як це робити. Все намочили? Вихователь: А ось зараз і почнеться наше диво. діти, а чим будемо з вами малювати? Діти: Губкою. Вихователь: Так, правильно беремо в руки губку і починаємо наносити смуги фарби. Які кольори? Діти: Червоний, жовтий, синій, фіолетовий. Вихователь: А тепер беремо губку в руки і дугою наносимо фарби, що виходить? Діти: Веселка. (Під час роботи вихователь включає спокійну музику) Вихователь: Ось тепер з'явиться веселка. У веселці сім дужок, Сім кольорових подружок! Червона дужка - помаранчевої подружка! Жовта дужка - зеленої подружка! Синя дужка - блакитній подружка! А фіолетова дужка - всім дужкам подружка! - Давайте ще раз повторимо кольори веселки. - Що вам найбільше сподобалося на нашому занятті? - Мені теж дуже сподобалось як ми проводили експеримент. Тепер ви знаєте як утворюються нові кольори і тепер ви вправно вмієте малювати поролоновою губкою. Ви великі молодці! Я вами пишаюся!
|