План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів
Тиждень №17 «Світ захоплень»
Урок №50
Час: 35хв.
Дата:
Щільність уроку: 74%
Інвентар: мотузки по кількості дітей, гімнастичні мати.
Місце проведення: спортивна зала
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя
Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна
Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна, природнича
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
1.Організовуючі вправи. Різновиди ходьби,бігу ,стрибків. 2.Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи на місці з мотузкою (використовую вправи зі стретчингу). Вправи на положення тіла у просторі: елементами акробатики та стретчингу. Рухливі гра«Жива скульптура».Вправа на релаксацію «Лінива кішечка».
Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі; НАВЧИТИ:техніці перекатів у групуванні;загальнорозвивальні вправи:
на місці з мотузкою (використовую вправи зі стретчингу). Вправи на положення тіла у просторі: елементами акробатики та стретчингу.рухливу гру«Жива скульптура»;вправу на релаксацію «Лінива кішечка». ПОВТОРИТИ: різновиди ходьби , бігу, спеціально-бігові та стрибкові вправи РОЗВИВАТИ: гнучкість під час перекатів у групуванні, координацію рухів, швидкість реакції, почуття ритму; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: підтримувати та приймати інших; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; ставитись з повагою до інших людей; бажання об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; бажання бути здоровим: переконувати в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування
|
ОМВ |
Підготовча частина (15хв)
Основна частина (21хв)
Заключна частина (4хв) |
1.Шикування в шеренгу, привітання повідомлення задач заняття, повідомлення теми тижня. Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»: .Вправа «Покажи свій настрій»: Завдання: показати свій настрій 2. Інструктаж з техніки безпеки. (пульсометрія) 3. Повороти на місці вивченими способами. 4. Ходьба: -на носках руки уверх; -на п’ятах руки за голову; -на зовнішній стороні ступні руки на поясі; -у напівприсіді; - присіді руки за головою. 5. Біг у повільному рівномірному темпі. 6. Спеціально-бігові та стрибкові вправи: -біг правим (лівим) боком приставними кроками; -стрибки на одній (лівій, правій) нозі. 7. Ходьба.
8.Загальнорозвивальні вправи на місці з мотузкою (використовую вправи зі стретчингу).
1).Вправа «Мотузка вгору» Вихідне положення – сидячи на колінах, руки опущені. На раз: підняти мотузку вгору, потягтися. На два: повернутися у вихідне положення.
2). Вправа «Мотузку до носочків ніг» В.п.- сидячи, ноги прямі, руки зігнуті в ліктях. На 1 – нахили тулуба вперед, доторкнутися мотузкою до носків ніг. На 2 – повернутися у в.п.
3). Вправа «Носочки – п’яточки» В.п. – сидячи, ноги зігнуті в колінах, ступні на підлозі, мотузка перед носочками ніг. На 1 – переставити ноги через мотузку, поставити на носки. На 2 – повернутися у в.п. на п’ятки.
4). Вправа «Прогинання» В.п.- лежачи на животі, в руках – мотузка. На 1 – потягнутися, піднімаючи руки уверх із мотузкою і прогнутися. На 2 – опустити мотузку на підлогу, розслабитися.
5). Вправа «Нахились» В.п. - стійка ноги нарізно, руки з мотузкою знаходяться вгорі. На 1 – нахил тулуба вліво. На 2 – повернутися у в.п. На 3 – нахил тулуба вправо. На 4 – повернутися у в. п. 6). Стрибки. Лівим та правим боком через мотузку (покладену на підлогу). (пульсометрія)
І. Акробатичні вправи: 1. Перекати з групування лежачи на спині уперед і назад.
2. Перекати з групування сидячи уперед і назад.
3. Перекати з положення упору присівши уперед і назад.
4. Перекати в різні боки (ліворуч і праворуч) з упору стоячи на колінах. пульсометрія)
ІІ. Рухлива гра «Жива скульптура».
Грають кілька команд по 5-7 гравців. Починає перша команда. Один з гравців (скульптор) будує з інших гравців своєї команди живу композицію. Це може бути полювання лисиці, або годування куркою курчат, або зграйка риб тощо. Гравці другої команди відгадують композицію. Потім команди міняються ролями. Ведучий (учитель) коментує, чия композиція була найбільш вдалою і визначає переможців. Можливий варіант, коли ведучий сам дає скульптору тему майбутньої композиції. (пульсометрія) Вправа на релаксацію «Лінива кішечка».
1. Ходьба – вправи на відновлення дихання. 2. Шикування у одну шеренгу. 3. Підведення підсумків заняття.
|
1 хв.
2 хв.
3 хв.
3 хв.
6 хв.
4-8 разів
4-8 разів
4-8 разів
3-8 разів
3-8 разів
13 хв.
7 хв.
4 хв.
|
Перевірка готовності класу до уроку(наявність спортивної форми). Метод використання слова інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь з’ясувати стан здоров’я
техніка безпеки під час виконання вправ. Використовувати звукові сигнали.
Поточний метод. Руки прямі, дивитись уперед, спина пряма.
Дистанція 1 метр. По діагоналі зали: на носках, ноги прямі.
Чітке виконання команд, перешикування у три колони.
Руки прямі, дивитись на мотузку.
Ноги прямі.
Правильно ставити ступні на носочки.
Правильно ставити ступні на п’ятки.
Спина витягнута.
Тримати рівновагу.
Торкнутися потилицею опори без допомоги рук.
Легким поштовхом ніг перекотитись на спину.
Притиснутись до підлоги, зігнувши руки.
метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь Декілька команд.
Скульптура може бути "динамічною", тобто гравці можуть робити окремі рухи та відтворювати необхідні звуки, але сходити зі своїх місць їм забороняється.
метод «Релаксація для відновлення організму дітей» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь Самопочуття учнів, аналіз уроку,побажання гарного дня.
|