6 клас урок з елементами білінгвального навчання.
Тема Узагальнення та систематизацiя знань з теми “ Звичайнi дроби i дiї над ними”
Мета: Закрiпити знання, вмiння i навички учнiв по темi; застосовувати набутi знання до розв’язування практичних завдань; аналiзувати свої помилки; ознайомитися з читанням звичайних дробів англійською мовою; виховувати пiзнавальний iнтерес.
Хiд уроку
І Органiзацiйний момент. Оголошення теми, мети уроку.
ІІ Актуалiзацiя опорних знань учнiв.
ІІІ Пояснення нового матеріалу
В англійській мові слово дріб звучить fractions. Щоб навчитися читати дроби пригадаємо , що числівники бувають кількісні (cardinal numerals) та порядкові (ordinal numerals).
Кількісні числівники відповідають на питання «скільки?», тобто позначають кількість предметів.
Приклади: one, two, three, four etc.
Порядкові числівники відповідають на питання «який?», тобто позначають порядок предметів. У англійській мові порядкові числівники утворюються легко: перед числом ставимо означений артикль the, до числа додаємо закінчення -th:
the fourth – четвертий (4th);
the sixth – шостий (6th);
the fifty-seventh – п’ятдесят сьомий (57th).
Винятки:
the first – перший (1st);
the second – другий (2 nd);
the third – третій (3rd).
прості дроби – common fractions (simple fractions)
У простих дробах чисельник є кількісним, знаменник – порядковим:
1/2 – a half/one half;
1/3 – a third/one third;
1/4 – a fourth/one fourth/a quarter/one quarter;
1/5 – a fifth/one fifth.
Якщо в чисельнику цифра більше одиниці, то до знаменника додається закінчення –s:
2/3 – two thirds;
3/4 – three fourths/three quaters;
5/6 – five sixths;
ІV Тренувальні вправи . Виконуємо дії спочатку рідною мовою, а потім читаємо англійською
V Підсумки уроку:
На уроці мені найбільше сподобалося…
Не сподобалося…
Я навчився(навчилася)…
Я не зрозумів(-ла)
На наступному уроці я хочу дізнатися…
VІ Домашнє задання